Bekijk volle/desktop versie : Verliefd op een bezeten persoon.



07-10-2010, 13:30
Ben je weleens verliefd geweest op een bezeten persoon? Hoe voelde je je? Was je bang of juist helemaal niet...Zijn jullie nog steeds bij elkaar? Vertel hier je ervaring(en).

Groetjes.

Dit is trouwens een account van een vriendin....

07-10-2010, 13:32


Je moet nooit bang zijn voor bezeten personen, in het algemeen zijn ze gewoon normale personen.

Ik vind het wel supereng maar zou me niet anders gaan gedragen tegenover die persoon..

Mijn nicht was een paar jaar geleden bezeten.. Freaky shit je wilt niet weten maar ja kon wel gewoon in een ruimte met haar zitten en alhmdl is ze snel daarna genezen..

Bnadem gatarrrrrrr

07-10-2010, 13:39


http://www.youtube.com/watch?v=2V6iH5xn2rw

07-10-2010, 13:40
hahahahahah heb zo gelachen om die gast he.. Wajooow hij kreeg zowat een hartaanval

07-10-2010, 13:44


Dat mens heeft zeker een hartverzakking gehad.

Anyway, back ontopic. Up.

07-10-2010, 13:46

Citaat door PareltJe_Nr1:
Je moet nooit bang zijn voor bezeten personen, in het algemeen zijn ze gewoon normale personen.

Ik vind het wel supereng maar zou me niet anders gaan gedragen tegenover die persoon..

Mijn nicht was een paar jaar geleden bezeten.. Freaky shit je wilt niet weten maar ja kon wel gewoon in een ruimte met haar zitten en alhmdl is ze snel daarna genezen..

Bnadem gatarrrrrrr

Ik ben ook niet bang voor hem. Ik hoorde pas gister dat hij in die kliniek zat en schrok me dood. Ik was totaal niet bang voor hem, ik voelde me gewoon veilig bij hem en dat merkte hij ook.

Alhamdoulilah ben blij dat ze genezen is.

07-10-2010, 13:49

Citaat door _Soumia:
Ik ben ook niet bang voor hem. Ik hoorde pas gister dat hij in die kliniek zat en schrok me dood. Ik was totaal niet bang voor hem, ik voelde me gewoon veilig bij hem en dat merkte hij ook.

Alhamdoulilah ben blij dat ze genezen is.


Jaa alhmdl, komt wel goed meid.. Je moet blijven geloven en Allah swt is de allergrootste..

Khair Inchallah

07-10-2010, 13:50
alle marokkaanse meisjes zijn bezeten van geld, hebzucht jaloersheid etc etc .......en dan zeggen ze : er is shor met mij gedaan maar marokkaans meisje en bezetenheid is synoniem aan elkaar

07-10-2010, 13:50

Citaat door PareltJe_Nr1:
Jaa alhmdl, komt wel goed meid.. Je moet blijven geloven en Allah swt is de allergrootste..

Khair Inchallah


die woorden zijn haraam voor jou om te zeggen !

07-10-2010, 13:52
Houd aub mijn topic schoon....

07-10-2010, 13:54

Citaat door mohand_serieus:
alle marokkaanse meisjes zijn bezeten van geld, hebzucht jaloersheid etc etc .......en dan zeggen ze : er is shor met mij gedaan maar marokkaans meisje en bezetenheid is synoniem aan elkaar




ja hoor jij moet weer elke topic verpesten

07-10-2010, 13:56

Citaat door vol_liefde:
ja hoor jij moet weer elke topic verpesten