Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde/Verloofde dames



07-10-2010, 13:30
Hoe heeft je verloofde/man je ten huwelijk gevraagd?

Ik heb het idee dat het bij Marokkanen altijd zo zakelijk gaat. Zo van ja, ik kom morgen naar je ouders......

Het is toch geen aanstellingsgesprek sjonge jonge

07-10-2010, 14:08


Up Ik wil het ook weten,

07-10-2010, 18:45
Als je wilt trouw ik morgen met je

waarom gaan ze ervan uit dat het antwoord ja is

07-10-2010, 19:04

Citaat door hajelb:
Als je wilt trouw ik morgen met je

waarom gaan ze ervan uit dat het antwoord ja is


haha echt he

07-10-2010, 19:05


Wil het ook weten!

up.

07-10-2010, 19:24
onze ouders hebben het zo geregeld
wij hadden de kans niet om ja of nee te zeggen

07-10-2010, 19:38

Citaat door scarlett_:
onze ouders hebben het zo geregeld
wij hadden de kans niet om ja of nee te zeggen



Ben je uitgehuwlijkt ?
Vertel is meer als je wilt.

07-10-2010, 19:44
oeff kwam hij maar naar mn pa, dan ben ik de gelukkigste op aarde!!

07-10-2010, 20:36
hmm nou het is een liefe jongen.. gelukkigg
ziet er goed uit
en zulke jongens zie je niet elke dag.. dus gaan we inshallah volgende week officieel verloven

ben er blij mee, hamdoullah

07-10-2010, 20:45

Citaat door hallallove:
Hij boekte een hotel voor 3 personen in Parijs. Liet een helikopter landen op ons dak (ja we hebben een dakterras, wilde nog maar net lukken). Nam mij en mn broer mee. Vlogen direct naar Parijs en hadden aan boord allerlei lekkere hapjes.

Bij aankomst werden we opgewacht door een limo met chauffeur. Die reed ons naar de eiffeltoren. Daar aangekomen had hij de top afgehuurd. En tijdens een diner bij kaarslicht (broer zat aan een tafel naast de onze) ging hij op zijn knieën en toverde een mooie ring uit zijn zakken.

Ik zag het echt niet aankomen en hij mijn antwoord ook niet.



je fantasie!

07-10-2010, 21:02

Citaat door hallallove:
Laat me dromen, aangezien het daarbij blijft.




idd dat is het enige wat wij kunnen doen aangezien zoiets nooit gaat gebeuren
maar nee inscha'allah krijg je alles waar je maar van kan dromen!

07-10-2010, 21:04
Ik hou van zakelijk. Niemand hoeft bij mij aan te komen met rozenblaadjes, kaarsjes etc.

07-10-2010, 21:09


haha ik heb nog steeds geen serieuze reactie gekregen. Is echt een bloedserieuze vraag hor

07-10-2010, 21:26
Ik zal je vertellen hoe het bij mijn zus is gegaan.

We zagen aan haar kop dat ze wat verliefd was. TOen hij haar hand wou komen vragen, heeft zij het eerste aan mams verteld, en zij moest het dan aan papa zeggen (waar mn zujs niet bij was). Mijn ma zei tegen mn pa dat er iemand om mn zus der hand wil komen. Hij zei van welke familie is het enzo. Mhm, mijn zus gaf het huistelefoonnummer door aan der vriend en die zn ouders belden dan. Een weekj later was the big day.
Voordat ze kwamen had mn pa nog 'research' gedaan over de familie. Het bleek geen goede familie te zijn en hij heeft het ook gezegd. Maar mijn zus, verblind door de liefde, zei dat haar aanstaande anders dan zijn familie is en dat het echt wel goedkomt. Mijn pa heeft dan uiteindelijk toegegeven, beetje tegen zijn zin. Maar ja, het is haar leven ook. Bij ons zaten de mannen en vrouwen apart toen zijn familie kwam, en zelfs op het einde van de avond mengden we ons. Was gewoon een soort van kennismaking eigenlijk. Een weekj later vroeg mijn pa hen dat alleen de man, met alleen zn ouders zou komen, zodat zehma vrouwen en mannen dan wel gemengd konden zijn. En safi, het is geklaard. Standaard vragen enzo.

Nu: 5 jaar later, grote miserie
En mijn pa heeft al gezegd dat hij gelijk had en dat ze naar hem moest luisteren. Ze wil liefst van hem scheiden, maar houdt het vol voor haar dochtertje <3