Bekijk volle/desktop versie : Traktaties op peuterspeelzaal!!!

Pagina's : [1] 2

07-10-2010, 11:43
Salaam meiden,

Volgende week is inshallah mijn dochtertje jarig. Ze gaat dan trakeren op haar peuterspeelzaal. Die moeders daar zijn allemaal zo creatief en maken altijd leuke dingen. Ik daarentegen heb niks creatiefs in me. Wie heeft een leuk idee?

07-10-2010, 11:47

Ik heb bij de hema van die zakjes gehaald (met bloemtjes)..
yoyo erin gedaan, een ballon, een feeststoeter, doosje rozijntjes, lolly, zakje haribo's.

je kan het ook heel simpel houden....

Een appel, maak daar een gezichtje van(met snoepgoed) en doe hem maak een mutje van servet en stop er een snoepstengel erin...

Succes

07-10-2010, 11:53
je kan ook even goolen op peutertraktatie's

07-10-2010, 11:54
henni rasek..gewoon kleine chipszakjes met ,n belleblaas erbij en gebak voor de leidsters

je kan ook creatief zijn

pak van die plastic bekertjes gekleurde en doe er verschillende snoepjes in zoals spekjes slierten, etcetra...doe er ies vrolijks in b.v windwaaiertjes of van die wasknijperjes met ,n diertje eraan vast of iets anders

nou veel sucses

07-10-2010, 11:57

Citaat door ranijati27:
henni rasek..gewoon kleine chipszakjes met ,n belleblaas erbij en gebak voor de leidsters je kan ook creatief zijn

pak van die plastic bekertjes gekleurde en doe er verschillende snoepjes in zoals spekjes slierten, etcetra...doe er ies vrolijks in b.v windwaaiertjes of van die wasknijperjes met ,n diertje eraan vast of iets anders

nou veel sucses

Nee man, zij is de enige buitenlander in de klas en je wilt niet weten hoe creabea's die moeders zijn. Dus wil zehma iets leuks doen..

Waar kan je die windwaaiers halen?

07-10-2010, 12:02
je kan een sateprikker met poffertjes en aardbeien doen, en later poedersuiker op strooien..

poffertjes kan je gewoon kant en klaar kopen.

Je neemt een sateprikker, en vouwt een poffertje dubbel en doet m erin dan een aardbei en dan weer een poffertje, en dan een aarbei, en eindigt met een poffertje..

Dan kan je ze in een mooie dienblad leggen en dan die transparantfolie er omheen.. met lint..

Je kan ook muffins bakken, en een bus slagroom meenmen en smarties.. en dan bij het uitdelen slagroom erop spuiten, en een paar smartietjes erop strooien..

07-10-2010, 12:03
Deze idee is ook leuk, alleen moet echt een plaatje erbij hebben en stap voor stap uitgeleggen hoe en wat hihihi..

Heb voor mijn zoontje zn traktatie ìjsjes`gemaakt. ijshoorntje met daarin 2 gekleurde spekbollen,paar smarties erop en een leuk rietjes erbij en inpakken in doorzichtige folie.

07-10-2010, 12:05

Citaat door riffia_naima:
je kan een sateprikker met poffertjes en aardbeien doen, en later poedersuiker op strooien..

poffertjes kan je gewoon kant en klaar kopen.

Je neemt een sateprikker, en vouwt een poffertje dubbel en doet m erin dan een aardbei en dan weer een poffertje, en dan een aarbei, en eindigt met een poffertje..

Dan kan je ze in een mooie dienblad leggen en dan die transparantfolie er omheen.. met lint..

Je kan ook muffins bakken, en een bus slagroom meenmen en smarties.. en dan bij het uitdelen slagroom erop spuiten, en een paar smartietjes erop strooien..

Das ook leuk, alleen wete ik niet of straks kinderen daar allergisch zijn en dus dat niet mogen eten ofzo. Zat ik net aan te denken! Of denk ik nu te ver na

Thanks!

07-10-2010, 12:07

wat snap je dan precies niet?

Ja gewoon hihi. Waar moet ik die rietjes zetten? Dus in de spek. Mijn god en ik wilde altijd juf worden vroeger. Die kinderen zouden niks aan me hebben!

Ik heb een keer van mini-eierkoeken lieveheersbeestjes gemaakt. Ik had ze in een mandje gelegd op groen crêpepapier (gras zogenaamd). Was een groot succes!! Hier de link voor een foto. (druk op de link, even wachten en dan een klein stukje naar boven scrollen):

http://www.peuterplace.nl/traktaties.htm#Eierkoek

Wil je simpel doen: koop kleine bananen bij de AH. Teken er een vrolijk gezicht op met zwarte permanente marker (te koop bij hema) en dan een vrolijk lintje eromheen met daaraan een label met naam en leeftijd van je kindje. Ook erg leuk!

Kijk op bovenstaande site voor nog meer ideeën. Succes!!

Citaat door Vlinder07:
Nee man, zij is de enige buitenlander in de klas en je wilt niet weten hoe creabea's die moeders zijn. Dus wil zehma iets leuks doen..

Waar kan je die windwaaiers halen?

m,n dochtertje kwam er ,n x mee
ik geloof bij de hema en de bedoeling is dat je ,m tegen de beker aan zet heel leuk effect..wat je ook kan doen is pakketjes maken met die plastic inpakpapier en dan doe je er b.v allerlei snoepjes in of ,n mandarijn net wat jij wil en dan in het midden ,n podlood of bellenblaas of iets anders langwerpig, en dan is de bedoeling dat je die folie daaromheen samenbind met ,n leuk roze lintje.

Citaat door Vlinder07:
Das ook leuk, alleen wete ik niet of straks kinderen daar allergisch zijn en dus dat niet mogen eten ofzo. Zat ik net aan te denken! Of denk ik nu te ver na

Thanks!

Je denkt te veel na, ik denk dat er bij elke traktatie wel een kind is die iets niet lust of iets niet mag..

Als degen allergisch is voor aardbeien of iets anders, dan geef je allen poffertjes, dat vind elk kind wel lekker.. maak je een stuk of 3 sateprikkers alleen met poffertjes..

07-10-2010, 12:09

Citaat door Miss_Nerd:
Ik heb bij de hema van die zakjes gehaald (met bloemtjes)..
yoyo erin gedaan, een ballon, een feeststoeter, doosje rozijntjes, lolly, zakje haribo's.

je kan het ook heel simpel houden....

Een appel, maak daar een gezichtje van(met snoepgoed) en doe hem maak een mutje van servet en stop er een snoepstengel erin...

Succes

Thanks

07-10-2010, 12:11

Citaat door Diamantine:
Ik heb een keer van mini-eierkoeken lieveheersbeestjes gemaakt. Ik had ze in een mandje gelegd op groen crêpepapier (gras zogenaamd). Was een groot succes!! Hier de link voor een foto. (druk op de link, even wachten en dan een klein stukje naar boven scrollen):

http://www.peuterplace.nl/traktaties.htm#Eierkoek

Wil je simpel doen: koop kleine bananen bij de AH. Teken er een vrolijk gezicht op met zwarte permanente marker (te koop bij hema) en dan een vrolijk lintje eromheen met daaraan een label met naam en leeftijd van je kindje. Ook erg leuk!

Kijk op bovenstaande site voor nog meer ideeën. Succes!!

Dit krijg ik bij het openen van jouw link
The website declined to show this webpage
HTTP 403
Most likely causes:
This website requires you to log in.

What you can try:
Go back to the previous page.

More information

Maar wel leuke ideeen. Thanks..

07-10-2010, 12:12

Je denkt te veel na, ik denk dat er bij elke traktatie wel een kind is die iets niet lust of iets niet mag..

Als degen allergisch is voor aardbeien of iets anders, dan geef je allen poffertjes, dat vind elk kind wel lekker.. maak je een stuk of 3 sateprikkers alleen met poffertjes..

Ja dat is zo..thanks!

Pagina's : [1] 2