Bekijk volle/desktop versie : Via Via kwam zo'n enge marokkaanse meisje tegen.. en vertelde trots dat ze geen maagd



Pagina's : [1] 2

07-10-2010, 09:36
[dat ze geen maagde meer is ... en heel arrogant vertellen dat haar toekomstige mannetje maar moet accepteren ... ik zat gewoon de hele tyd stil .. met een vraag die door me kop ging! hoe kan je zon lelijke meid ontmaagd kwam maar niet bij met me hoofd .. en zij maar stoer doen .. Jah hij mag wel knallen en ik niet Bla Bla .. i kwou bijna me rits open trekken en over haar pissen]

07-10-2010, 09:39


ze was niet eens me pis waard!
kan je nagaan

07-10-2010, 09:42
Tell her to repeat that crap on the day of judgement .

07-10-2010, 09:44

Citaat door Mar0ekkaas:
Dan is het wel heel erg met haar gesteld.

ga niet voor niks topic aan wijden ...

gewoon zo'n poebria verrotte gezicht verrote lichaam.
net een aardappel je weet niet waar haar gezicht of kont zit ..


en dan stoer praten wallah

07-10-2010, 09:44


Walgelijk gewoon. Hoe kun je je als vrouw zijnde aan je man geven, terwijl je echtgenoot niet de eerste is die gebruik van je lichaam maakt? Hij moet het maar accepteren? Dat is zo, veel kun je er niet aan veranderen. Uiteindelijk is het tussen haar en Allah swt. Bovendien horen mannen op Islamitisch gebied ook maagd te blijven, tot het huwelijk, maar daar wordt tegenwoordig geen rekening mee gehouden. Mannen worden als zodanig 'meerderwaardig' beschouwd, waardoor ze met bijna alles kunnen wegkomen. Toch vind ik dat een vrouw zichzelf met trots moet bewaren tot het huwelijk, zodat ze kuis het huwelijk in kan gaan en een goed seksleven tegemoet kan gaan, waar alles nog nieuw is. Het lijkt me niet écht leuk om het huwelijk in te gaan, waarbij je al ervaring hebt op seksueel gebied en er niets meer aan is. Het lijkt me juist leuk als je nog zoveel moet ontdekken, experimenteren, dingen uitzoeken etc.
















Oke, had zin om veel te typen.

07-10-2010, 09:46

Citaat door Realistisch.:




Oke, had zin om veel te typen.



haha zeg dat wel ..

je hebt wel gelijk...

ik ben wel maagd

07-10-2010, 10:00

Citaat door Schimmpie:
haha zeg dat wel ..

je hebt wel gelijk...

ik ben wel maagd




Sorry, ben vandaag in een goede bui.

Netjes van je hoor, zo hoort het ook.

07-10-2010, 10:02

Citaat door Schimmpie:
[dat ze geen maagde meer is ... en heel arrogant vertellen dat haar toekomstige mannetje maar moet accepteren ... ik zat gewoon de hele tyd stil .. met een vraag die door me kop ging! hoe kan je zon lelijke meid ontmaagd kwam maar niet bij met me hoofd .. en zij maar stoer doen .. Jah hij mag wel knallen en ik niet Bla Bla .. i kwou bijna me rits open maken en over haar pissen]



damm hoe zielig kan je zijn, diep van binnen is ze wel bang dat ze nooit eeen man zal vinden...

tja tenzij ze met een vieze anti gaat

07-10-2010, 10:06
halllooooo als zy erop los wilt seksen moet ze dat toch lekker doen? waar maken jullie je zo druk om

12-10-2010, 23:17
ik lieg ben niet maagd ..

kreeg spontaan pm's van meiden die me willen ontmaagden

12-10-2010, 23:27

Citaat door Schimmpie:
ik lieg ben niet maagd ..

kreeg spontaan pm's van meiden die me willen ontmaagden


Ik wilde serieus op de topic ingaan, maar moest zo hard lachen dat ik vergeten ben wat ik wilde zeggen.



12-10-2010, 23:53

Citaat door Schimmpie:
[dat ze geen maagde meer is ... en heel arrogant vertellen dat haar toekomstige mannetje maar moet accepteren ... ik zat gewoon de hele tyd stil .. met een vraag die door me kop ging! hoe kan je zon lelijke meid ontmaagd kwam maar niet bij met me hoofd .. en zij maar stoer doen .. Jah hij mag wel knallen en ik niet Bla Bla .. i kwou bijna me rits open trekken en over haar pissen]



wauw, jij bent echt echt.

































































de grootste loserm die ik ooit gezien heb.

12-10-2010, 23:54



Citaat door melkislekker:
een moordenaar die erop los wilt moorden moet je ook maar zijn gang laten gaan? Is dta jouw redenering?

Deze ho verspreidt aids en DOODT dus mensen, ze hoort opgepakt en geexecuteerd te worden maar dat mag ik niet zeggen...



Jij gaat mij toch niet vertellen, dat je een maagd bent?

13-10-2010, 00:46

Citaat door melkislekker:
jij hebt dikke tieten




antwoord op de vraag?

13-10-2010, 01:24

Citaat door Realistisch.:
Walgelijk gewoon. Hoe kun je je als vrouw zijnde aan je man geven, terwijl je echtgenoot niet de eerste is die gebruik van je lichaam maakt? Hij moet het maar accepteren? Dat is zo, veel kun je er niet aan veranderen. Uiteindelijk is het tussen haar en Allah swt. Bovendien horen mannen op Islamitisch gebied ook maagd te blijven, tot het huwelijk, maar daar wordt tegenwoordig geen rekening mee gehouden. Mannen worden als zodanig 'meerderwaardig' beschouwd, waardoor ze met bijna alles kunnen wegkomen. Toch vind ik dat een vrouw zichzelf met trots moet bewaren tot het huwelijk, zodat ze kuis het huwelijk in kan gaan en een goed seksleven tegemoet kan gaan, waar alles nog nieuw is. Het lijkt me niet écht leuk om het huwelijk in te gaan, waarbij je al ervaring hebt op seksueel gebied en er niets meer aan is. Het lijkt me juist leuk als je nog zoveel moet ontdekken, experimenteren, dingen uitzoeken etc.


















Oke, had zin om veel te typen.



een hele lap tekst maar of er nog iets zinnigs in staat..??

niet de eerste....?? je bedoelt zeker enige.. na je man moet er ook niemand anders komen

en dan ook nog gebruik maken van... je bedoelt zeker het lichaam delen met je man... t is geen kleenexdoekje

Pagina's : [1] 2