Bekijk volle/desktop versie : Weer werken of studeren ? (3 kindjes van <4)

Pagina's : [1] 2 3

06-10-2010, 11:01
Ik ben een paar maanden geleden bevallen van mijn kleine, en heb nog 2 andere kleine die nog niet naar school gaan (jaja allemaal nog jonger dan 4 alhamdoelillah) Nu heb ik gewoon de kriebels gekregen om eens weer aan de slag te gaan, maar WAT ?

Ik heb 2 jaar geneeskunde gestudeerd, helaas toendertijd om financiële redenen af moeten zeggen, tijdens mijn vwo examenjaar was ik al zwanger van de eerste dus ik weet hoe het is om prive en studie met elkaar te combineren, tijdens mijn 1e jaar geneeskunde ook zwanger van mijn tweede en nog en kleine thuis dus op dat gebied kan ik best geordend zijn. Daarnaast heb ik nog een thuisstudie HBO verpleegkundige afgerond bij het LOI, wat denken jullie, weer gaan loten voor geneeskunde en weer de schoolbanken in of lekker aan het werk en welk werk dan ? Genoegen nemen met het diploma verpleegkundige en dus in deze branche verder gaan ?

06-10-2010, 11:12

Lijkt mij erg zwaar om met 3 jonge kinderen te werken of studeren.
Maar als je het echt wilt en er mogelijkheden zijn en je hulp hebt bij het verzorgen van de kinderen dan moet je het een kans geven.
Dan zou ik de studie afmaken. Je hebt het volgens mij in je om hogerop te komen dus waarom dat niet afmaken. Lijkt mij beter voor jezelf en voor de toekomst van het gezin.

06-10-2010, 11:15

Citaat door Sharia:
Lijkt mij erg zwaar om met 3 jonge kinderen te werken of studeren.
Maar als je het echt wilt en er mogelijkheden zijn en je hulp hebt bij het verzorgen van de kinderen dan moet je het een kans geven.
Dan zou ik de studie afmaken. Je hebt het volgens mij in je om hogerop te komen dus waarom dat niet afmaken. Lijkt mij beter voor jezelf en voor de toekomst van het gezin.