Bekijk volle/desktop versie : Gaatjes schieten bij meisje onder 2 jaar Den Haag



05-10-2010, 20:53
salam

waar kan je in den haag gaatjes laten schieten voor een meisje onder de 2 jaar want normaal gesproken doen ze het niet die officiele juweliers ivm nieuwe protocol dat kinderen pas gaatjes krijgen als ze zelf kunnen zeggen ja ik wil

wie kent er iemand die het gewoon wel doet?

05-10-2010, 20:58


Ze is nog geeneens 2, kun je niet gewoon nog ff een jaartje of 2 wachten? Ze is nog een baby hoor. Vind ik best zielig, dat kind heeft geen flauw idee waarom ze pijn gaat lijden.

05-10-2010, 21:01
bij mij kleine meid heb ik het gedaan toen zes mnd, en mij schoonzus bij die van haar toen ze drie mnd was. was niet in denhaag.

05-10-2010, 21:07

Citaat door Zwakke:
Ze is nog geeneens 2, kun je niet gewoon nog ff een jaartje of 2 wachten? Ze is nog een baby hoor. Vind ik best zielig, dat kind heeft geen flauw idee waarom ze pijn gaat lijden.



nee. en die prikjes dan die ze krijgen op de consultatiebureau, is dat dan niet zielig? ze gaan even piepen en zijn het na een paar minuutjes alweer vergeten hoor... niet zo dramatisch aub alsof je je kind naar een slachtbank stuurt Allahi7fad

05-10-2010, 21:19


mijn dochtertje heb ik oorbellen gegeven toen ze 12 weken oud was, nog net geen 3 maanden dus, ze heeft er geen last van gehad! ben blij dat ik het zo vroeg heb gedaan

hier in utrecht doen ze het vanaf 3 maanden, maarja daar heb je niets aan aangezien je in DH zoekt

succes

05-10-2010, 21:48
Ik heb ze bij mijn dochter laten schieten toen ze 1 jaar was bij de haagse markt, naast de Kentucky een surinaamse juwelier.

05-10-2010, 21:51

Citaat door aischa89:
mijn dochtertje heb ik oorbellen gegeven toen ze 12 weken oud was, nog net geen 3 maanden dus, ze heeft er geen last van gehad! ben blij dat ik het zo vroeg heb gedaan

hier in utrecht doen ze het vanaf 3 maanden, maarja daar heb je niets aan aangezien je in DH zoekt

succes


Waarom zo jong?

05-10-2010, 22:05
Ik heb het gedaan toen mijn dochtertje 2 maanden was....

Tegenover de parkeergarage van de Bijenkorf heb je een Turkse juwelier....
Bij hem heb ik mijn dochter gaatjes laten prikken, hij begint ook met Bismillah en prikt dan pas het gaatje.....

Succes

05-10-2010, 22:51
Of op de Paul Krugerlaan, daar heb je 3 juweliers, alle 3 geen probleem. Heb bij mn nichtje gedaan met een half jaar.

05-10-2010, 23:01

Citaat door RkemPoe_LaDy:
salam

waar kan je in den haag gaatjes laten schieten voor een meisje onder de 2 jaar want normaal gesproken doen ze het niet die officiele juweliers ivm nieuwe protocol dat kinderen pas gaatjes krijgen als ze zelf kunnen zeggen ja ik wil

wie kent er iemand die het gewoon wel doet?

Ik heb het vorig jaar in Den haag laten doen ze was toen 1 jaar oud. Ken je die Turkse snackbar bij de markt die tijd geleden is afgebrand? Daar zit nu een surinaamse juwelier je kunt kiezen welke oorbelletjes. Ze maakt stipjes voor je om te overleggen hoe je ze wilt hebben
tijdens het schieten
leidde haar collega mijn dochtertje af met een speeltje tijdens het schieten huilde ze niet wel
meer de angst dat een vreemde zo dicht bij zat daarvoor huilde ze. Ook na het schieten geen traan en geen
last gehad van der oortjes elhamdullilah