Bekijk volle/desktop versie : Palestijnse vrouw vernederd door een zionistische soldaat!



Pagina's : [1] 2 3

05-10-2010, 17:45

Citaat door Oem-Nadir:


bron: http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel-Palestina/article/detail/1165859/2010/10/05/Israelische-soldaat-danst-rond-Palestijnse-gevangene.dhtml
.

05-10-2010, 17:47



Citaat door Oem-Nadir:


bron: http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel-Palestina/article/detail/1165859/2010/10/05/Israelische-soldaat-danst-rond-Palestijnse-gevangene.dhtml


YouTube is niet toegestaan als bron en bovendien.....waar zie jij een vrouw??

05-10-2010, 22:42
Nu krijgt Hamas zeker meer stemmen..en terecht

05-10-2010, 23:00

Citaat door Marrakick:
YouTube is niet toegestaan als bron en bovendien.....waar zie jij een vrouw??



Je moet gauw je ogen laten controleren of je wc bril ergens gaan zoeken.


Moge Allah swt ze net zo vernederen zoals ze bij anderen doen. Moge hun levens verbitterd raken van schuldgevoel.

05-10-2010, 23:04



Citaat door Karima_X:
Je moet gauw je ogen laten controleren of je wc bril ergens gaan zoeken.


Moge Allah swt ze net zo vernederen zoals ze bij anderen doen. Moge hun levens verbitterd raken van schuldgevoel.

zou allah zich daarvoor lenen denk je?

05-10-2010, 23:05
Wat voor muziek is dit???

05-10-2010, 23:06
vernederen....tjonge, dat betekent toch wel heel veel in de Islamworld.

Ze zijne namelijk altijd zo trots en arrogant.
En nog wel vernederd door een jood, bij Mohammed .

Nee, dan onze profeet, de goedheiligman Mohammed.

Viel de joodse stad Khaybar aan, doodde alle joodse mannen, en pikten uit de lekkerste joodse wijven die waren overgebleven de mooiste kutjes voor eigen gebruik.
De rest werd verkocht als slavin. Oude wijven, en koters.

Wat zegt U?
Lang geleden?

Ja, de islam was toen ook al rot.

05-10-2010, 23:11

Citaat door Huib:
Moslims gebruiken de Palestijnen alleen voor jodenhaat. Ze geven geen reet om hun medemoslims anders zouden ze wel wat zeggen van de dagelijkse moordpartijen op medemoslims door moslims.
Dat boeit ze niet. Zolang er geen joden bij betrokken zijn is het niet interessant.

Een topic over een joodse vrouw die poseert naast een Palestijnse gevangene kreeg 25 paginas vol verontwaardiging. Een duivelse, barbaarse daad was het. Die zelfde dag was er een bericht over een moslim die 70 medemoslims opblies. Hoeveel paginas met verontwaardiging? 0.


300.000 vermoorde zwarte moslims in Darfur door islamities Staatshoofd Omar Hassan Bashir.... géén haan die er naar kraait. Meneer is welkom op de Arabische Liga, en natuurlijk bij de zwarte bloedsteen in Mekka.
Daar gaat hij fijn een steentje gooien naar de Shaytaan

De achterlijk mongooltjes van Taliban moeten natuurlijk wel efe dreigen naar Nederland, als ze denken dat moslims hier het zo moeilijk hebben.
Maar Darfur's bloedbad...no damn.

Over het tuig dat zich hier marokkaan en moslim noemt, hoef ik niet eens te praten.
Die hebben de Westelijke Sahara in hun eigen achtertuin bezet.

05-10-2010, 23:14

Citaat door Huib:
Er is maar 1 groep mensen die een volk gebruikt en misbruikt om een ander volk te kunnen haten en dat zijn moslims. Wat een verschrikkelijke ideologie.


als je al 1400 jaar lang van generatie op generatie niet zelf mag denken, sterft het denken op een gegeven moment natuurlijk ook wel uit.( zelfs 45 jaar communisme laat al sporen achter bij Oostduitsers...(sjachrijnig, nooit tevreden, initiatiefloos, klagen )


En de weinige die wél dachten, én zeiden, lagen te vroeg op het kerkhof. Meestal kinderloos, dus dan sterft intelligentie langzaam uit.

Anders ken je dit soort ongelooflijke schijnheiligheid toch niet verklaren???

05-10-2010, 23:17
Sufi music

HARAM!

http://www.youtube.com/watch?v=hx3uPT79oTg

05-10-2010, 23:32

Citaat door AufsNeue:
300.000 vermoorde zwarte moslims in Darfur door islamities Staatshoofd Omar Hassan Bashir.... géén haan die er naar kraait. Meneer is welkom op de Arabische Liga, en natuurlijk bij de zwarte bloedsteen in Mekka.
Daar gaat hij fijn een steentje gooien naar de Shaytaan

De achterlijk mongooltjes van Taliban moeten natuurlijk wel efe dreigen naar Nederland, als ze denken dat moslims hier het zo moeilijk hebben.
Maar Darfur's bloedbad...no damn.

Over het tuig dat zich hier marokkaan en moslim noemt, hoef ik niet eens te praten.
Die hebben de Westelijke Sahara in hun eigen achtertuin bezet.


Omar hassan Bashir is zelf zwart. Wat wil je nou mee zeggen???? Het zijn twee zwarte groepen die tegen elkaar strijden en overigens is er kort geleden een hele debat over geoorganiseerd in het midden oosten en daar zijn ook goede doelen voor bij elkaar geroepen en er is in bijna alle Arabische Landen er tegen gedemonstreerd.

Doe wat aan je achterlijke achtergestelde kennis, knor knor !

05-10-2010, 23:47

06-10-2010, 00:06



Citaat door Marrakick:
YouTube is niet toegestaan als bron en bovendien.....waar zie jij een vrouw??
Hier is de bron idi-jood...

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/517381/2010/10/05/Israelier-vernedert-gevangen-vrouw-in-filmpje.dhtml

06-10-2010, 00:12

Citaat door Karima_X:
Omar hassan Bashir is zelf zwart. Wat wil je nou mee zeggen???? Het zijn twee zwarte groepen die tegen elkaar strijden en overigens is er kort geleden een hele debat over geoorganiseerd in het midden oosten en daar zijn ook goede doelen voor bij elkaar geroepen en er is in bijna alle Arabische Landen er tegen gedemonstreerd.

Doe wat aan je achterlijke achtergestelde kennis, knor knor !


ja sure....wat hebben ze geprotesteerd .

na 9 doden raken moslims de tel kwijt, en helemaal als de daders geen joden zijn, dus ik begrijp dat het niet zo een heftig protest was.

Valt me nog mee, dat we niet krijgen te horen dat Omar bashir een "doodgoeie jongen is die niemand ooit kwaad zou doen".

Een cartoentje van de profeet is veel erger dan 300.000 dooien, niet waar?

Potverdomme, ze naaien niet alleen die dozen dicht, maar de ogen ook!

.

06-10-2010, 00:31
Nadat de ervaring mij geleerd had, dat al wat zoo in het gewone leven voorkomt ijdel en nietig is, en ik inzag dat alles waarvoor en wat ik vreesde niets goeds noch kwaads bevatte, tenzij alleen voor zoover mijn gemoed er door bewogen werd, besloot ik eindelijk te onderzoeken of er ook iets bestond dat een waarachtig goed was, dat men deelachtig zou kunnen worden en waardoor alleen, met verwerping van al het overige, de ziel kon worden vervuld; kortom, of er iets bestond waardoor ik, wanneer ik het gevonden en bereikt had, een gestadige en hoogste blijheid eeuwiglijk zou genieten.

Pagina's : [1] 2 3