Bekijk volle/desktop versie : Even voor de kapsones ladies >>>> BOER ZIJN MAAKT JE NIET MINDER ONTWIKKELD!



Pagina's : [1] 2

05-10-2010, 14:22
Irritatie!!!!!!!!!! Voor eens en altijd: wash zijn jullie vergeten waar jullie vandaan komen? Dat jullie korte rokjes dragen en jullie voor vaderland jezelf vol plamuren met verf met pumps van hier tot aan de Himalaya gebergte, zal heus niet ervoor zorgen dat je je roots in een klap ongedaan kan maken. Waarom denkt men dat boeren minder zijn????? Voor de ladies die zich aangesproken voelen: gooi je Marokkaanse paspoort weg en meld je bij de PVV. Waarom weet ik niet. Ben geirriteerd.

05-10-2010, 14:26


Wij zijn zeker niet vergeten waar we vandaan komen. Ik ben ook een dochter van een boer. maar wel eentje die haar volle verstand gebruikt! Dus niet zoals sommige kleuters hier die voor elke scheet toestemming aan hun mannen vragen
Ya Allah waarom moet ik m`n man om toestemming vragen om even een ommetje te maken met de kids? Waar moet hij bang voor zijn?
Die zogenaamde brave moslimmannen die al die toestemming eissen, laten hun vrouwen wel werken met mannen, maar als het om hun trots gaat dan moeten we ineens alles overleggen en toestemming vragen? iwa baaaaaaaz het moet niet gekker worden met sommige zielige vrouwen.

En als die vrouwen dan ook nog eens als een echte slaaf worden behandeld ( geslagen worden, bespuugd en vernederd) dan roepen alle andere "vrome" moslima`s: je moet sabr hebben!!

Allah ta3ala heeft de vrouwen behalve plichten ook veel RECHTEN gegeven!!!!

05-10-2010, 14:27
!

Opgeplameurde katjes!

05-10-2010, 14:29
Nou ja zeg!!

05-10-2010, 14:30



Citaat door 7alawa:
Wij zijn zeker niet vergeten waar we vandaan komen. Ik ben ook een dochter van een broer. maar wel eentje die haar volle verstand gebruikt! Dus niet zoals sommige kleuters hier die voor elke scheet toestemming aan hun mannen vragen