Bekijk volle/desktop versie : Even voor de kapsones ladies >>>> BOER ZIJN MAAKT JE NIET MINDER ONTWIKKELD!



Pagina's : [1] 2

05-10-2010, 14:22
Irritatie!!!!!!!!!! Voor eens en altijd: wash zijn jullie vergeten waar jullie vandaan komen? Dat jullie korte rokjes dragen en jullie voor vaderland jezelf vol plamuren met verf met pumps van hier tot aan de Himalaya gebergte, zal heus niet ervoor zorgen dat je je roots in een klap ongedaan kan maken. Waarom denkt men dat boeren minder zijn????? Voor de ladies die zich aangesproken voelen: gooi je Marokkaanse paspoort weg en meld je bij de PVV. Waarom weet ik niet. Ben geirriteerd.

05-10-2010, 14:26


Wij zijn zeker niet vergeten waar we vandaan komen. Ik ben ook een dochter van een boer. maar wel eentje die haar volle verstand gebruikt! Dus niet zoals sommige kleuters hier die voor elke scheet toestemming aan hun mannen vragen
Ya Allah waarom moet ik m`n man om toestemming vragen om even een ommetje te maken met de kids? Waar moet hij bang voor zijn?
Die zogenaamde brave moslimmannen die al die toestemming eissen, laten hun vrouwen wel werken met mannen, maar als het om hun trots gaat dan moeten we ineens alles overleggen en toestemming vragen? iwa baaaaaaaz het moet niet gekker worden met sommige zielige vrouwen.

En als die vrouwen dan ook nog eens als een echte slaaf worden behandeld ( geslagen worden, bespuugd en vernederd) dan roepen alle andere "vrome" moslima`s: je moet sabr hebben!!

Allah ta3ala heeft de vrouwen behalve plichten ook veel RECHTEN gegeven!!!!

05-10-2010, 14:27
!

Opgeplameurde katjes!

05-10-2010, 14:29
Nou ja zeg!!

05-10-2010, 14:30



Citaat door 7alawa:
Wij zijn zeker niet vergeten waar we vandaan komen. Ik ben ook een dochter van een broer. maar wel eentje die haar volle verstand gebruikt! Dus niet zoals sommige kleuters hier die voor elke scheet toestemming aan hun mannen vragen
Ya Allah waarom moet ik m`n man om toestemming vragen om even een ommetje te maken met de kids? Waar moet hij bang voor zijn?
Die zogenaamde brave moslimmannen die al die toestemming eissen, laten hun vrouwen wel werken met mannen, maar als het om hun trots gaat dan moeten we ineens alles overleggen en toestemming vragen? iwa baaaaaaaz het moet niet gekker worden met sommige zielige vrouwen.

En als die vrouwen dan ook nog eens als een echte slaaf worden behandeld ( geslagen worden, bespuugd en vernederd) dan roepen alle andere "vrome" moslima`s: je moet sabr hebben!!

Allah ta3ala heeft de vrouwen behalve plichten ook veel RECHTEN gegeven!!!!




Wat zeg je allemaal? Deze topic gaat over boeren? Watvoor link is er met het boerschap?

05-10-2010, 14:31

Citaat door 7alawa:
Wij zijn zeker niet vergeten waar we vandaan komen. Ik ben ook een dochter van een broer. maar wel eentje die haar volle verstand gebruikt! Dus niet zoals sommige kleuters hier die voor elke scheet toestemming aan hun mannen vragen
Ya Allah waarom moet ik m`n man om toestemming vragen om even een ommetje te maken met de kids? Waar moet hij bang voor zijn?
Die zogenaamde brave moslimmannen die al die toestemming eissen, laten hun vrouwen wel werken met mannen, maar als het om hun trots gaat dan moeten we ineens alles overleggen en toestemming vragen? iwa baaaaaaaz het moet niet gekker worden met sommige zielige vrouwen.

En als die vrouwen dan ook nog eens als een echte slaaf worden behandeld ( geslagen worden, bespuugd en vernederd) dan roepen alle andere "vrome" moslima`s: je moet sabr hebben!!

Allah ta3ala heeft de vrouwen behalve plichten ook veel RECHTEN gegeven!!!!















05-10-2010, 14:31

Citaat door Leynaani:
!

Opgeplameurde katjes!


Niet alleen katjes. Katjes kun je nog temmen. Ik heb het over de zwarte panters.



Citaat door summergirl:
Nou ja zeg!!



Heb je wat tegen boeren dan?

05-10-2010, 14:32

Citaat door MoneyMonster:








OMA dit las ik niet eens.

Dat is wel fascinerend inderdaad. Is ook wel een leuke topic: hoe is het om dochter van een broer te zijn?

05-10-2010, 14:34
Zo zie je maar weer, . Van boer's dochter tot aan broers dochter.

05-10-2010, 14:36

Citaat door Respectvol_25:
Wat zeg je allemaal? Deze topic gaat over boeren? Watvoor link is er met het boerschap?


05-10-2010, 14:36

Citaat door 7alawa:
Wij zijn zeker niet vergeten waar we vandaan komen. Ik ben ook een dochter van een broer. maar wel eentje die haar volle verstand gebruikt! Dus niet zoals sommige kleuters hier die voor elke scheet toestemming aan hun mannen vragen
Ya Allah waarom moet ik m`n man om toestemming vragen om even een ommetje te maken met de kids? Waar moet hij bang voor zijn?
Die zogenaamde brave moslimmannen die al die toestemming eissen, laten hun vrouwen wel werken met mannen, maar als het om hun trots gaat dan moeten we ineens alles overleggen en toestemming vragen? iwa baaaaaaaz het moet niet gekker worden met sommige zielige vrouwen.

En als die vrouwen dan ook nog eens als een echte slaaf worden behandeld ( geslagen worden, bespuugd en vernederd) dan roepen alle andere "vrome" moslima`s: je moet sabr hebben!!

Allah ta3ala heeft de vrouwen behalve plichten ook veel RECHTEN gegeven!!!!


Verkeerde topic denk k

05-10-2010, 14:40

Citaat door Leynaani:
Zo zie je maar weer, . Van boer's dochter tot aan broers dochter.



Citaat door verhaalmaakster:



Citaat door verhaalmaakster:
Verkeerde topic denk k




Hoe een topic door een reactie een andere wendig krijgt.

05-10-2010, 14:50


Ik ben een boeren dochter en daar ben ik trots op en nee lever mijn paspoort niet in

05-10-2010, 15:05

Citaat door schatje26:
Ik ben een boeren dochter en daar ben ik trots op en nee lever mijn paspoort niet in



I am proud of us.

05-10-2010, 15:08

Citaat door Respectvol_25:
I am proud of us.



Pagina's : [1] 2