Bekijk volle/desktop versie : Intertoys Boekje



04-10-2010, 17:19
Tfoe 3lihoum// sinds hij dat boekje heeft, heb ik al 88 lijstjes moe4ten maken, die hij 6 keer per dag veranderd omdat er toch iets leukers is.. Boekje valt bijna uit elkaar komt het boekje van Bart Smit..

04-10-2010, 18:17


hahaha
mijn kids keken er ook vaker in maar heb hem weggedaan
waarvoor moet je een lijstje maken dan?

04-10-2010, 18:22
ik kan me nog herinneren dat ik en mijn zussen ons zooo erg verheugde dat dat boekje eindelijk door de brievenbus zou vallen.. en wij eindeloos om de beurt door dat boekje konden bladeren... maar dat onze moeder een lijstje ging maken van wat we wilden..?? in our biggest dreams ja !

04-10-2010, 18:56
voortaan onderscheppen?
haha

mijn zoontje vindt het ook leuk om er in te balderen maar is gelukkig nog te jong om lijstjes af te dwingen

04-10-2010, 19:55



Citaat door missmagrebia1:
ik kan me nog herinneren dat ik en mijn zussen ons zooo erg verheugde dat dat boekje eindelijk door de brievenbus zou vallen.. en wij eindeloos om de beurt door dat boekje konden bladeren... maar dat onze moeder een lijstje ging maken van wat we wilden..?? in our biggest dreams ja !



hahaha Wollah dat deden wij ook, wij hadden een soort spelletje, iedereen mocht per bladzijde uitzoeken wat hij/zij het liefste wilde en daar waren we uren zoet mee...................helaas moesten we het doen met speelgoed van de rommelmarkt en dat heel af en toe hhihihi

Ts mijn zoon wil dat ik naast hem zit en dan moet ik hele tijd meekijken en gaat hij aanwijzen wat hij allemaal wilt. En als ik bezig ben volgt hij mij met dat boek met zijn wenslijst. Laatst wilde hij het zelfs meenemen naar zijn oma, omdaar ook een wenslijst samen te stellen