Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Acnélittekens



Pagina's : [1] 2

04-10-2010, 16:43
Zoals de meesten waarschijnlijk heb ik op mijn gezicht een beetje last van acnélittekens.

Weet iemand welke crèmes, of desnoods behandelingen, je kan gebruiken zodat deze kunnen verwijderen??

04-10-2010, 17:36


Vitamine E creme van Jacob Hooy is écht een aanrader

Kost iets van € 7,00 bij De Tuinen.

04-10-2010, 21:32
en werken die vitamines? ervaring?

04-10-2010, 21:37

Citaat door MeSeLf:
en werken die vitamines? ervaring?



Revitam A
van chriss Farrel ( salon product) € 38,75 gaat +/- 4 a 6 maanden mee

incombinatie met een scrub


groetjes ghiz

04-10-2010, 21:43


slakkenslijm bij tuinen binnen 2 maanden zijn je littekens finito, maar het is wel prijzig 50 euro kost het

04-10-2010, 22:39

Citaat door Halima_Metalsia:
slakkenslijm bij tuinen binnen 2 maanden zijn je littekens finito, maar het is wel prijzig 50 euro kost het


Ik kom uit België en volgens mij hebben wij de tuinen hier niet. Kan je de slakkenslijm gewoon bij de apotheker kopen of kruidvat?

04-10-2010, 22:45

Citaat door noortjeuh:
Ik kom uit België en volgens mij hebben wij de tuinen hier niet. Kan je de slakkenslijm gewoon bij de apotheker kopen of kruidvat?


Ze hebben hem vast ook bij de Kruidvat of bij de apotheek. Het is echt een aanrader voor zo weinig geld. Heb er zelf ervaring mee namelijk! Lees ook maar even reviews op internet.

O wacht, je bedoelt de slakkenslijm! Daar heb ik geen ervaring mee. 50,00 euro vind ik ook teveel geld als het goedkoper kan.

04-10-2010, 23:00

Citaat door Ayaatje:
Ze hebben hem vast ook bij de Kruidvat of bij de apotheek. Het is echt een aanrader voor zo weinig geld. Heb er zelf ervaring mee namelijk! Lees ook maar even reviews op internet.

O wacht, je bedoelt de slakkenslijm! Daar heb ik geen ervaring mee. 50,00 euro vind ik ook teveel geld als het goedkoper kan.



Inderdaad 50 euro is te duur
Maar hoe lang duurt het vooraleer je resultaat kan zien bij Vitamine E creme van Jacob Hooy ?

04-10-2010, 23:01
Ga langs de dokter en vraag fruitzuur aan.
Of naar een Dermateloog.

04-10-2010, 23:12
van die vitamine E creme kreeg ik haargroei van op me gezicht.. Je ziet ze niet 't zijn donshaartjes ik zag het als ik in de spiegel keek en de zon scheen erop
Ik gebruik em al een tijdje niet meer en de haartjes zijn weer zo goed als weg..
Maar ik zag ook weinig verschil met die creme.. Misschien is het bij iedereen anders..

05-10-2010, 11:48

Citaat door noortjeuh:
Inderdaad 50 euro is te duur
Maar hoe lang duurt het vooraleer je resultaat kan zien bij Vitamine E creme van Jacob Hooy ?


Bij mij echt binnen een week al duidelijk verschil.[/SIZE][/FONT]



Citaat door Mademoiselle_I:
van die vitamine E creme kreeg ik haargroei van op me gezicht.. Je ziet ze niet 't zijn donshaartjes ik zag het als ik in de spiegel keek en de zon scheen erop
Ik gebruik em al een tijdje niet meer en de haartjes zijn weer zo goed als weg..
Maar ik zag ook weinig verschil met die creme.. Misschien is het bij iedereen anders..

[FONT="Trebuchet MS"][SIZE="2"]

O, heb ik helemaal geen last van Nee, zou er dan inderdaad ook niet mee doorgaan als je er een behaard gezicht van krijgt

Voor mij is het echt een wonderproduct! Ben zó blij dat ik hem ooit gekocht heb. Had veel positieve ervaringen gelezen op internet.

05-10-2010, 20:30

Citaat door noortjeuh:
Ik kom uit België en volgens mij hebben wij de tuinen hier niet. Kan je de slakkenslijm gewoon bij de apotheker kopen of kruidvat?



bij kruidvat hebben ze die niet denk ik ik heb er gewerkt dus denk niet dat ze die hebben, zoek anders op internet op kun je die bestellen je moet wel oppassen voor neppe want die zijn er veel de originele kleur van slakkenslijm is lichtroze en niet doorzichtig!, als je het anders te duur vind kun je ook gewoon een slak uit je tuin pakken en over je porem smeren

Gr. Halima

05-10-2010, 22:32


Vitamine E is tog ook goed voor je gezicht..

05-10-2010, 22:36
Honing schijnt ook te helpen.

Ben het aan het testen.

05-10-2010, 22:49

Citaat door Masti:
Honing schijnt ook te helpen.

Ben het aan het testen.



Laat zeker iets weten hoe hoe het gegaan is meid

Pagina's : [1] 2