Bekijk volle/desktop versie : Aanstelleritis



Pagina's : [1] 2 3

04-10-2010, 11:06
Heb momenteel 3 zieken in huis; beide mijn kids en mijn man.
Mijn dochtertje meskiena merk je weinig van. Ze heeft koorts en is wat hangerig en huilerig maar zodra je haar vast hebt dan kijkt ze me alleen aan met die grote ogen van der en begint weer te lachen. Mijn zoontje meskien heeft de hele nacht staan overgeven. Ook die heeft een griepje te pakken, maar dan alsnog als hij bijv. dorst heeft dan gaat hij zelf naar de keuken en pakt dat.
Maar mijn man die heeft een verhoging van 38,5 graden en doet nu alsof zijn laatste uur geslagen heeft; alsof hij invalide is (alles moet voor hem gehaald en gedaan worden) en om het maar niet te hebben over zijn gekreun de hele tijd
3 zieken en ik heb mijn handen het volste aan de volwassene

Ben ik de enige met een man die zich zo kan aanstellen of is dit echt een typische ‘mannelijke’ eigenschap?

04-10-2010, 11:10


mannen zijn de grootste babys, en als je ze niet serieus neemt gaan ze mekkeren als een schaap

Allahshaffiehoem

04-10-2010, 11:11
Ik was ook van donderdag tot zaterdag ziek. En ik heb toen mijn man ook aangestoken (griep). Hij heeft alleen lopen klagen. En dan zegt hij dat ik altijd klaag, nou echt niet! Ik weet dus precies wat je bedoeld.

04-10-2010, 11:12
Haha dat is man-eigen denk ik ja.. geef m maar zijn zin, verwen m even en dan is dat ook weer voorbij

Allahjshefie

04-10-2010, 11:14



Citaat door olily:
mannen zijn de grootste babys, en als je ze niet serieus neemt gaan ze mekkeren als een schaap

Allahshaffiehoem


Amien.

is echt niet normaal. Hij is de hele tijd aan het kalgen en de kinderen liggen gewoon braaf op de bank / box. En hem hoor je de hele tijd: aggh mijn hoofd. Agghh mijn keel...aggh dit...agggh dat. EN het leukste is dat hij zegt dat dit niet normaal is en dat misschien de dokter moet langskomen
Voor griep a3ibadellah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

04-10-2010, 11:14
Hahah mannen toch!

inschallah worden ze snel beter allemaal!

04-10-2010, 11:18

Citaat door maroc_1987:
Ik was ook van donderdag tot zaterdag ziek. En ik heb toen mijn man ook aangestoken (griep). Hij heeft alleen lopen klagen. En dan zegt hij dat ik altijd klaag, nou echt niet! Ik weet dus precies wat je bedoeld.


Er komt gewoon geen einde aan zijn geklaag........


Citaat door __Nada:
Haha dat is man-eigen denk ik ja.. geef m maar zijn zin, verwen m even en dan is dat ook weer voorbij

Allahjshefie


Amien!

Eerlijk: hij irriteert me nu gewoon. Zelfs bij het opschudden van zijn kussen heeft hij mijn hulp nodig
Hij doet alsof hij ieder moment dood kan gaan............

Aan de andere kant ook wel lachwekkend. Ik ga hem zo stiekem even filmen met mijn telefoon. Kan ik hem later laten zien hoe hij zich kan aanstellen als hij een beetje ziek is

04-10-2010, 11:20

Citaat door Riffia_Kebdania:
Hahah mannen toch!

inschallah worden ze snel beter allemaal!



Amien.

Mannen zijn de grootste baby's als ze ziek zijn

04-10-2010, 11:20

Citaat door MoneyMonster:
Amien.

Mannen zijn de grootste baby's als ze ziek zijn



Je kinderen zijn het belangrijkste, je man kan gaan lopen en voor zichzelf zorgen
Arme gozer toch

04-10-2010, 11:52
hahahaha mannen

04-10-2010, 11:55
als mijn mijn een griepje heeft belt hij zn moeder op om te vertellen dat hij bijna dood gaat............dus nee het is niet alleen jou man.

04-10-2010, 11:57


Wat hebben mannen toch
Hier was laatst ook een topic over

04-10-2010, 11:58


als ik griep heb en ik kom thuis, dan houd mn vader me al vanaf 10 meter afstand tegen om hem niet te groeten.. hij is zooo bang voor griep... meskieninoe..

en als hij eenmaal de griep te pakken heeft, dan lig hij de hele dag in bed, en zegt de hele tijd yarabi, yarabi wat is dit? wat heb ik? yaaaarabi yarabi
en elke keer als hij griep krijgt, is dat het ergste wat hij ooit heeft meegemaakt hahahahaahah

wallah ik hou van hem..

04-10-2010, 12:02

Citaat door Riffia_Kebdania:
Je kinderen zijn het belangrijkste, je man kan gaan lopen en voor zichzelf zorgen
Arme gozer toch :hihi


Ja precies. De kinderen houden zich erg sterk en de volwassene gedraagt zich alsof ieder moment zijn hart ermee stopt...


Citaat door Irresistible85:
hahahaha mannen


Aparte wezens zijn het het.....


Citaat door Nieuwe_stap:
als mijn mijn een griepje heeft belt hij zn moeder op om te vertellen dat hij bijna dood gaat............dus nee het is niet alleen jou man.



Nee dat meen je niet! Dat doet die van mij nog net niet.....alhoewel, niet dat ik gemerkt heb.....


Citaat door ouasimagirl:
:lol

Wat hebben mannen toch
Hier was laatst ook een topic over


Mannen zijn gewoon raar. laten we het daarbij laten


Citaat door hindatje:
als ik griep heb en ik kom thuis, dan houd mn vader me al vanaf 10 meter afstand tegen om hem niet te groeten.. hij is zooo bang voor griep... meskieninoe..

en als hij eenmaal de griep te pakken heeft, dan lig hij de hele dag in bed, en zegt de hele tijd yarabi, yarabi wat is dit? wat heb ik? yaaaarabi yarabi :hihi
en elke keer als hij griep krijgt, is dat het ergste wat hij ooit heeft meegemaakt hahahahaahah

wallah ik hou van hem..


Rabi 3alihlek!

04-10-2010, 12:04
Mijn man zeurt niet veel als hij ziek ben, maar wel als hij spierpijn heb en dat ik moet een goed massage doen anders gaat hij dood

Maar ik ben degene thuis die echt veel zeurt, als ik ziek ben moet iedereen weten
En als hij ziek is irriteert ik me echt aan hem alles moet klaar voor hem zijn en hij hangt de hele week op de bank met al die troep op de tafel

Pagina's : [1] 2 3