Bekijk volle/desktop versie : wel of niet doen??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

03-10-2010, 23:24
salaam,

ik zit in een situatie waar ik over twijfel.

ben al een tijdje weg bij mn man, soort van time out.

heb samen met hem een kindje.

nu wil ik een nieuwe start maken en terug gaan naar huis. Hij eist 1 ding,

namelijk een contract opmaken, als het niet meer gaat IK degene ben die weg moet uit het huis.

nu vraag ik mezelf af, is dit contract wel rechtsgeldig ?? aangezien de rechter kijkt naar het belang van het kind? Normaliter blijft de vrouw met het kind in het huis achter.

ps het is een huurhuis.

hoop van jullie vernemen

03-10-2010, 23:26


nou lekker nieuwe begin dan

03-10-2010, 23:26
Wat een rare eis heeft hij.

03-10-2010, 23:28
Ik vind zijn eis wel een beetje... tja hoe moet ik het zeggen, ik vind het niet kunnen, hij moet zelf ook echt willen dat jullie het weer samen gaan proberen, en meteen zo'n eis stellen klinkt niet echt overtuigend, stel dat het niet meer gaat dan moet hij aan jullie kind denken, en een dak boven jullie hoofd laten en zelf maar het huis uit gaan

03-10-2010, 23:29


Waar slaat dit nou op????? ik heb hier geen woorden voor

03-10-2010, 23:33

Citaat door sunset:
Ik vind zijn eis wel een beetje... tja hoe moet ik het zeggen, ik vind het niet kunnen, hij moet zelf ook echt willen dat jullie het weer samen gaan proberen, en meteen zo'n eis stellen..., stel dat het niet meer gaat dan moet hij aan jullie kind denken, en een dak boven jullie hoofd laten en zelf maar het huis uit gaan



wou ik ook net zeggen

03-10-2010, 23:34
Inderdaad ik heb er ook geen woorden voor.

ik zat echt zo, hoor ik het nu goed?

Hij zei ook daarnaast, je mag het kind gewoon achterlaten en ga jij dan weg is ook een optie?

ik zei ook tegen hem, dat ik mij beledigend en gekwest voel maar daar wilt hij niks over weten.

mn optie is

kiezen voor een vrouwenopvang of terug naar hem ??

03-10-2010, 23:35
huh hoe kan hij zoiets eisen , en dit noem je een nieuw begin???


sorry meid met alle respect, maar ik zou hier niet in meegaan, als hij nu al deze eis stelt, wat stelt het huwelijk da nog voor?


ik zou hier heel goed over nadenke


sterkte ermee

03-10-2010, 23:37

Citaat door TemsoenT:
huh hoe kan hij zoiets eisen , en dit noem je een nieuw begin???


sorry meid met alle respect, maar ik zou hier niet in meegaan, als hij nu al deze eis stelt, wat stelt het huwelijk da nog voor?


ik zou hier heel goed over nadenke


sterkte ermee


dank je zo dacht ik er ook over. echt pijnlijk dit allemaal.

03-10-2010, 23:39
Zie het zo: Na die eis van hem, weet je nu wat je moet doen....

03-10-2010, 23:40

Citaat door spacitroen:
dank je zo dacht ik er ook over. echt pijnlijk dit allemaal.



ja erg voor ts

03-10-2010, 23:41

Citaat door spacitroen:
Inderdaad ik heb er ook geen woorden voor.

ik zat echt zo, hoor ik het nu goed?

Hij zei ook daarnaast, je mag het kind gewoon achterlaten en ga jij dan weg is ook een optie?

ik zei ook tegen hem, dat ik mij beledigend en gekwest voel maar daar wilt hij niks over weten.

mn optie is

kiezen voor een vrouwenopvang of terug naar hem ??


OMG! Netalsof hij het over het kind van iemand anders heeft,echt vreemd vind ik dit..

03-10-2010, 23:42


Ik vind het een vreemde eis maar jij bent degene die met hem heeft samengeleefd en weet hoe hij is.

03-10-2010, 23:43

Citaat door spacitroen:
Inderdaad ik heb er ook geen woorden voor.

ik zat echt zo, hoor ik het nu goed?

Hij zei ook daarnaast, je mag het kind gewoon achterlaten en ga jij dan weg is ook een optie?

ik zei ook tegen hem, dat ik mij beledigend en gekwest voel maar daar wilt hij niks over weten.

mn optie is

kiezen voor een vrouwenopvang of terug naar hem ??

Dan zal je bij jezelf toch nog eens heel goed na moeten gaan of dit is wat je wilt, een nieuwe start met hem maken bedoel ik, als je het wil proberen dan zul je hard aan je huwelijk moeten werken om het te laten slagen, maar dat zal hij ook moeten doen, je moet niet naar hem terug gaan puur om een dak boven je hoofd te hebben, heb je verder geen famillie die je bij kan staan? ghair incha allah, wa allah i3awnak

03-10-2010, 23:50
Je gaat er toch niet instruinen
Iemand die dit eist kan je beter laten
bouw een ander leven op samen met je kind.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8