Bekijk volle/desktop versie : Wanneer houdt het op?



Pagina's : [1] 2

03-10-2010, 15:09
-




Dat kinderachtige gedoe met marokkaanse jongens dit, marokkaanse meisjes dat, hoofddoekjes dit hoofddoekjes dat. Worden jullie het niet een beetje zat? Begrijpen jullie niet dat ieder mens uniek is en ieder persoon zijn goede en slechte eigenschappen heeft. Hoe kun je dan een bepaalde groep in één zin uitspreken terwijl we allemaal zo anders zijn.

Waarom zie ik zo weinig positieve, saamhorige, harmonieuze topics? We zijn tenslotte allemaal mensen.

Dit is overigens alleen bedoeld voor degenen die eraan meedoen.


Ps. Laat dit een vrolijke/positieve topic zijn.

Mensen proberen het voor zichzelf makkelijker te maken,zodat ze de wereld beter kunnen begrijpen. Al met al zal het leven met ons spelen..

03-10-2010, 15:09


Jij bien gelijk. We zouden maar allemaal als Gezeur zijn, dan zou ik niet meer uniek door het leven kunnen.

03-10-2010, 15:11
wollahila, ik word weleens moe van mezelf dat ik die topics nog wel open en lees, trap er iedere keer weer in!
Wat saaiheid wel niet kan doen, ik ga voortaan wel op quest.nl surfen dan doe ik tenminste nog wat nuttigs.

03-10-2010, 15:11

Citaat door Mr.Anoniem:
-




Dat kinderachtige gedoe met marokkaanse jongens dit, marokkaanse meisjes dat, hoofddoekjes dit hoofddoekjes dat. Worden jullie het niet een beetje zat? Begrijpen jullie niet dat ieder mens uniek is en ieder persoon zijn goede en slechte eigenschappen heeft. Hoe kun je dan een bepaalde groep in één zin uitspreken terwijl we allemaal zo anders zijn.

Waarom zie ik zo weinig positieve, saamhorige, harmonieuze topics? We zijn tenslotte allemaal mensen.

Dit is overigens alleen bedoeld voor degenen die eraan meedoen.

Weet je wat het is, ik zie die haat alleen hier op marokko.nl. En gelukkig blijft het ook daarbij, maar die mensen die zulke over 1 kam scherende, negatieve topic's openen zijn het leven gewoon zat.

03-10-2010, 15:13



Citaat door bniznessnia:
wollahila, ik word weleens moe van mezelf dat ik die topics nog wel open en lees, trap er iedere keer weer in!
Wat saaiheid wel niet kan doen, ik ga voortaan wel op quest.nl surfen dan doe ik tenminste nog wat nuttigs.

Haha leuke site leer je nog es wat

03-10-2010, 15:16

Citaat door Mr.Anoniem:
Denk je? Ik denk steeds vaker dat het gewoon te maken heeft met een gebrek aan intelligentie en eigenschappen als kortzichtigheid en jaloersheid.


En met name dit eigenschap

03-10-2010, 15:18
Nee ik ben het soms gewoon zat hoe marokkaanse jongens denken. Ze hebben zusjes moeders nichten tantes, en elke marokkaanse vrouw is xxxx.
Dat irriteert mij zo erg, terwijl ze zelf ALLES doen wat Allah verboden heeft.

Ik ben de marokkaan zat ook omdat ze vol vooroordelen zitten, en het lijkt wel of zij de taak van Allah willen overnemen

stagfirullah.

03-10-2010, 15:19

Citaat door Mr.Anoniem:
Tjaaa. Jaloersheid is een gezonde eigenschap zolang het maar binnen de grenzen blijft vind ik.


Hoe het via deze site overkomt, worden de grenzen zwaar overschreden.

03-10-2010, 15:21
Helemaal mee eens.

03-10-2010, 15:24

Citaat door Mr.Anoniem:
Ik zie het ook weleens buiten de forum om. Ik ben hier ook nauwelijks te bekennen, maar als ik er ben is het overgrote deel negatief ingesteld. Buiten op straat worden mensen scheef aangekeken of uitgescholden alleen omdat iets diegene niet aanstaat. Waar gaat het dan nog over vraag ik me af. Moet iedereen leven volgens de kijk van een bepaald persoon? Naast het feit dat dat onmogelijk is, is het ook zo etnocentrisch.


Ja klopt dat is wel zo.

Maar neem nou bijv. al die arabieren/berber haat-topic's. In mijn omgeving gaan berbers en arabieren gewoon gezellig met elkaar om. Je wordt heus niet buitengesloten omdat je een berber/arabier bent en de mensen die dit wel doen die zijn zoals je zegt gewoonweg kortzichtig (zwart-wit kijkers) en een beetje onderontwikkeld. Het heeft wel daarmee te maken.

Marokko.nl begint me te irriteren, puur om het feit dat er alleen haattopics worden geopend. Slaat nergens op natuurlijk, meestal is het gewoon frustratie van de dag uitten , maar dan nog geeft het ze niet het recht dat te doen.

03-10-2010, 15:27

Citaat door Mr.Anoniem:
Je moet weten hoe je ermee om moet gaan. Je moet je er niet over opwinden. Dat is het allerbelangrijkste. Probeer er iets positief van te maken. Lukt dat niet, dan laat je het gewoon rusten. Laat ze dan maar praten.



Ik moet gewoon niet meer met ze praten, dat is het enige en nooit meer op deze site komen

Voorgoed niet meer.

03-10-2010, 15:29

Citaat door Mr.Anoniem:
Denk je? Ik denk steeds vaker dat het gewoon te maken heeft met een gebrek aan intelligentie en eigenschappen als kortzichtigheid en jaloersheid.


Ja, want veel mensen weten heus wel dat niet iedereen zo is. Maar ja sommige mensen vinden het makkelijk om woorden zoals zij, hun, wij, ons te gebruiken, dan de woorden ik , het en een of velen.

Ik denk dat de aspecten die jij opnoemt wel een rol spelen,maar ik denk dat de meeste mensen het niet bewust doen.

03-10-2010, 15:30


Begin dan bij jezelf aangezien de zoveelste topic opent over Marokkaanse jongens én meisjes!

03-10-2010, 15:33

Citaat door Tangaouiaaaaaaa:
Ja klopt dat is wel zo.

Maar neem nou bijv. al die arabieren/berber haat-topic's. In mijn omgeving gaan berbers en arabieren gewoon gezellig met elkaar om. Je wordt heus niet buitengesloten omdat je een berber/arabier bent en de mensen die dit wel doen die zijn zoals je zegt gewoonweg kortzichtig (zwart-wit kijkers) en een beetje onderontwikkeld. Het heeft wel daarmee te maken.

Marokko.nl begint me te irriteren, puur om het feit dat er alleen haattopics worden geopend. Slaat nergens op natuurlijk, meestal is het gewoon frustratie van de dag uitten , maar dan nog geeft het ze niet het recht dat te doen.


Echt hé, buiten gaat iedereen met elkaar om en als ze eenmaal m.nl opstarten beginnen ze met haten dat doen ze omdat ze zich vervelen en zich willen vermaken

03-10-2010, 15:35

Citaat door Mr.Anoniem:
En de kunst is dat je je in zo'n omgeving onderscheidt door wel positief te blijven en niet met de negatieve stroom mee te gaan.


Als je zoiets zat bent, zal het niet zo'n grote kunst zijn om positief te blijven.

Pagina's : [1] 2