Bekijk volle/desktop versie : Hoe zou jij hierop reageren?



03-10-2010, 14:54

Citaat:
Mijn beste vriendin heeft een lange relatie achter de rug ,
ze dacht ook een toekomst met hem te hebben.
tenminste dat gevoel gaf hij haar.

het is een tijdje uit , en ze is er nog niet overheen maar is wel gewoon bereid om door te gaan.
wat blijkt nou , haar nicht heeft nu contact met dezelfde jongen.

laten we hem erbuiten houden want hij is gewoon een flikker in mijn ogen , maar zij , haar bloedeigen nicht
die het lef heeft een ex van haar nicht telefonisch te spreken.


ze hebben nu hevige ruzie , het gaat haar niet om hem
maar om haar nicht .
en het erge is dat haar nicht het niet erg vind en heel normaal vind.
ze heeft zelfs gezegd dat het haar eigen schuld is dat het uit is en dat ze nu contact met elkaar hebben.
wat eigelijk heel erg fout is natuurlijk ziet zij niet in.

wat zouden jullie doen in zo'n situatie?
zij is er namelijk kapot van.

in mijn vriendenkring geldt de regel: nooit NOOIT met de ex van je vriendin in contact komen.
Er hoeven geen leden te reageren met de zin : relaties zijn haram
dat weet ik , dat weet zij
oud nieuws.

03-10-2010, 14:58


Ik zou ze al het geluk toewensen, als je blijft treuren of je laat kennen,zal men daar misbruik van maken

Door gaan in het leven,want dan zal haar nicht zien''huh het doet haar niets''en zal ze het minder interessant vinden,en zoals je weet is het leuk om iemand te treiteren als je ziet dat diegene het niet leuk vind.

Life goes on

03-10-2010, 15:01

Citaat door nadiamocro16:
Ik zou ze al het geluk toewensen, als je blijft treuren of je laat kennen,zal men daar misbruik van maken

Door gaan in het leven,want dan zal haar nicht zien''huh het doet haar niets''en zal ze het minder interessant vinden,en zoals je weet is het leuk om iemand te treiteren als je ziet dat diegene het niet leuk vind.

Life goes on



Nee sorry ik zou hun het geluk dus niet toewensen , zoiets doe je niet!
haar nicht zou beter moeten weten ,

03-10-2010, 15:01
Ik snap het nichtje niet echt. Maar ik moet zeggen, stel zij zijn echt helemaal gek op elkaar? Zij willen echt gelukkig met elkaar worden? Het is een perfect match?
Wie zou ik dan zijn als 'ex' om dat stop te zetten, om dat tegen te werken.

03-10-2010, 15:03



Citaat door Exclusief:
Ik snap het nichtje niet echt. Maar ik moet zeggen, stel zij zijn echt helemaal gek op elkaar? Zij willen echt gelukkig met elkaar worden? Het is een perfect match?
Wie zou ik dan zijn als 'ex' om dat stop te zetten, om dat tegen te werken.



Ik moet opeens denken aan 2 nichten van mij.
de een had een lange relatie met een jongen , toen is de ander uiteindelijk met hem getrouwd.

en me nicht is er nu nog steeds niet overheen , en de ander is gelukkig.






Er zijn genoeg vissen in de zee , hoezo dan perse die ene jongen?
gelukkig? nee dat is schijn.

03-10-2010, 15:05

Citaat door -Fuego:
Ik moet opeens denken aan 2 nichten van mij.
de een had een lange relatie met een jongen , toen is de ander uiteindelijk met hem getrouwd.

en me nicht is er nu nog steeds niet overheen , en de ander is gelukkig.






Er zijn genoeg vissen in de zee , hoezo dan perse die ene jongen?
gelukkig? nee dat is schijn.



Vat mijn citaat''al het geluk toewensen'' niet al te serieus op.
Wat ik probeer te zeggen is,ik zou me niet laten kennen.
Ik zou niet laten zien dat ik het niet vind kunnen ,en noch ze de aandacht schenken.
Zeg tegen je nicht,wees een dame,en laat haar nichtje maar doen wat ze wilt.Ze komt haar zelf wel tegen,
Wees trots op jezelf.

03-10-2010, 15:07

Citaat door nadiamocro16:
Vat mijn citaat''al het geluk toewensen'' niet al te serieus op.
Wat ik probeer te zeggen is,ik zou me niet laten kennen.
Ik zou niet laten zien dat ik het niet vind kunnen ,en noch ze de aandacht schenken.
Zeg tegen je nicht,wees een dame,en laat haar nichtje maar doen wat ze wilt.Ze komt haar zelf wel tegen,
Wees trots op jezelf.



Dit is een goede tip
shoukran

03-10-2010, 15:08

Citaat door -Fuego:
Er hoeven geen leden te reageren met de zin : relaties zijn haram
dat weet ik , dat weet zij
oud nieuws.


Sorry maar ik begrijp het probleem van je vriendin niet echt. Haar nichtje gaat met haar ex, pijnlijk, maar ja, het is toch haar ex? Er is geen sprake van vreemdgaan ofzo. Zou het wat uitmaken als haar ex met een ander ging nu, die geen bekende van haar is. Is het dan minder pijnlijk voor je vriendin?

Dat relaties haram zijn, weten jullie. Dat ze ook nutteloos en ellendig kunnen zijn, ervaren jullie nu ook, jammergenoeg.

03-10-2010, 15:12

Citaat door Benouta:
Sorry maar ik begrijp het probleem van je vriendin niet echt. Haar nichtje gaat met haar ex, pijnlijk, maar ja, het is toch haar ex? Er is geen sprake van vreemdgaan ofzo. Zou het wat uitmaken als haar ex met een ander ging nu, die geen bekende van haar is. Is het dan minder pijnlijk voor je vriendin?

Dat relaties haram zijn, weten jullie. Dat ze ook nutteloos en ellendig kunnen zijn, ervaren jullie nu ook, jammergenoeg.



Het zou minder pijn doen als het een ander was dan haar nicht.
dat is normaal , het is famillie waarvan je dat niet verwacht.


nutteloos niet , het kan altijd anders lopen heb ik ervaren.