Bekijk volle/desktop versie : als ik er aan terug denk dan rollen de



03-10-2010, 11:28
tranen weer

[ er was vorige zondag op belgische zender een reportage over pakistan en mijn moeder had de laatste tijd zo weinig het nieuws gekeken dat ik haar voorstelde om het samen te zien..

er was op dat reportage te zien.. dat vier kinderen naar het ziekenhuis werden gebracht vanwege uitdroging verschijnselen..

een meisje 1 jaar

een meisje 2 a 3 jaar haar broer een jaar ouder

en nog een meisje van 2 jaar


ik zei tegen mijn moeder zie dat meisje van 1 jaar ze reageerd niet eens.. ipv te gaan helpen zijn ze aan de camera aant uitleggen want de oorzaken waren en dergelijk

ineens had dat kindje van 1 jaar geen hartslag meer je kon zien hoe ze haar reanimeerde en een infuus bij haar deden

even later op dat programma kwam haar moeder met dat kindje buiten en ze had een witte lint over haar hoofd.. ze was overleden meskiena zo lief dat ze eruit zag ik heb toen echt moeten huilen met mijn moeder! en dit is geen film maar echt]

03-10-2010, 11:40


Hartverscheurend.

03-10-2010, 12:01
Zo zie je maar weer.. Ze hechten meer waarde aan hun stukje reportage, inplaats dat ze tijdig konden ingrijpen..

03-10-2010, 12:08
Heftig..

03-10-2010, 12:42



Citaat door dounia86:
Zo zie je maar weer.. Ze hechten meer waarde aan hun stukje reportage, inplaats dat ze tijdig konden ingrijpen..
Nee meis, het was haar tijd om te gaan! Twijfel niet aan het lot dat Allah jou heeft voorgeschreven! El 7amdoli'Allah dit kind is als engel terug gekeerd naar onze Heer! Deze dunya is toch al verpest, je moet er zelf het beste van maken! Moge Allah ons leiden naar het goede, Amien!

03-10-2010, 13:20
Das helemaal waar lief.. Ik zou anders de rest van mijn hele leven met een schuldgevoel rondlopen van waarom heb ik op z'n minst niet wat gedaan voor m'n eigen gemoedsrust.. Allah rahma..

03-10-2010, 13:30
Zij heeft zeker haar enkeltje paradijs, wal7amdoelilah.