Bekijk volle/desktop versie : een onbeschrijfelijk gevoel



Pagina's : [1] 2 3 4

03-10-2010, 01:57
mijn pa vertelde ooit hoe belangrijk mijn moeder voor hem was , ze was in die periode ziek en we deden alles voor haar thuis , hij zei dat als mijn moeder zou overlijden dat zijn leven niet veel meer zou betekenen en hij barste in tranen , dit is ook 1 van de weinige keren dat ik tranen zag van Monsieur Le general de l'armée royale. Vandaag was het mijn dag om zoiets mee te maken ,Le general de l'armée aerienne kon zijn vogeltje niet bijhouden , zelfs niet met zijn snelle Mach fighter , hij vloog alle kanten op maar walou , hij stortte uiteindelijk in zee nadat zijn fighter out of petrol was , en nu moet hij uit zijn vervelende situatie zien te komen.
het verlies van iemand is vreselijk , nog erger wanneer je weet dat die persoon daar om de hoek is/staat (chouf fia o nchouf fik) en je weet ook dat het over is


Citaat:
Al7ayaaaaaat M9awdaaaa
Ali Zaoua




Stel jij raakt iemand kwijt die je niet kunt vergeten waar je veel om geeft , wat doe je eraan ??

03-10-2010, 02:07


Helemaal niks. Je verdriet uitzieken, that's it.

03-10-2010, 02:11
Het is juist een kunst dat je het zelf verwerkt , zonder hulp van anderen.

03-10-2010, 02:12
Een persoon waar je om geeft zal je nooit kunnen vergeten. Ook niet als hij of zij teruggekeerd is naar onze Heer.

Het gemis en verdriet zal voor altijd blijven, daar kan ik over meepraten. Ik heb tijden gekend waarin ik het bijna opgaf, het gemis werd me te veel. Bij alles wat ik deed, moest ik aan hem denken, aan mijn vader Allah i rahmoe. Op ten duur schreef ik de woorden die hij altijd tegen me zei op en besefte ik dat ik niet meer verder kon op de manier waarop ik toen der tijd leefde. Zijn laatste woorden jegens mij waren 'vergeef me' en 'Help je moeder bij alles'.

03-10-2010, 02:17


Om te beginnen je legerspeelgoed weg te gooien.

03-10-2010, 02:26

Citaat door TrotseBerberse_:
Een persoon waar je om geeft zal je nooit kunnen vergeten. Ook niet als hij of zij teruggekeerd is naar onze Heer.

Het gemis en verdriet zal voor altijd blijven, daar kan ik over meepraten. Ik heb tijden gekend waarin ik het bijna opgaf, het gemis werd me te veel. Bij alles wat ik deed, moest ik aan hem denken, aan mijn vader Allah i rahmoe. Op ten duur schreef ik de woorden die hij altijd tegen me zei op en besefte ik dat ik niet meer verder kon op de manier waarop ik toen der tijd leefde. Zijn laatste woorden jegens mij waren 'vergeef me' en 'Help je moeder bij alles'.


Allah ir7amou , in jouw situatie weet je dat die persoon er niet meer is , dat zal jou ook troosten.

in mijn geval is het anders , ik weet dat ze er is , en ik weet ook dat ze er niet meer voor mij is , shem fahmat chway ?

Citaat door hallallove:
Abou, ik snap jouw stuk niet helemaal???

Mbt je vraag, ik zou diegene voor altijd in mijn hart blijven dragen. Heb het nl. dit jaar nog meegemaakt met iemand die me zeer dierbaar was. Maar Allah is in staat om onze pijn te verzachten en hoewel het verdriet blijft opduiken, zul je na een tijd in staat zijn om ook met een 'lach' aan die persoon terug te denken.


het eerste stukje was duidelijk , zet abou in de plaats van mijn pa en het vogeltje op de plek van mijn ma

ik ga nu "slapen"ook al weet ik dat dat niet makkelijk gaat lukken

03-10-2010, 02:29
Er was ooit 's een lid die altijd riep: moet je maar geen haramrelatie nemen.

Ik vond haar echt grappig.

03-10-2010, 02:41
Veel Quraan lezen, geloof mij.. het werkt echt.

03-10-2010, 09:45
Dagelijks doea doen en koran lezen.

Mijn geliefde oom overleed 5 jaar geleden (allahj rahmoe)toen we net 1 dag waren aangekomen in Nederland na een lange vakantie in Marokko. Mijn wereld stortte in want afscheid nemen durfde ik niet toen ik hem doodziek lag liggen. Mijn moeder vroeg me nog om zijn voeten te wassen omdat ze warm aanvoelde maar ik weigerde..uit angst dat ik aan zijn voeteinde in tranen zou uitbarsten.

Bij vertrek stond ik bij de deur starend hoe mijn geliefde oom vechte voor zijn leven...Ik heb spijt, erg veel spijt. Dat ik zijn zweterige warm aanvoelende voeten niet heb durven te wassen..Spijt dat ik uberhaupt niet een kus op zijn voorhoofd heb durven te geven...

Ik denk voordurend aan hem en hou ongelooflijk veel van hem omwile van Allah. Na zoveel jaren is zijn liefde niet vervaagd.

03-10-2010, 10:02
Ik zou niet weten wat ik zonder hem moest, en als hij ooit bij mij weg zal gaan zou ik niet weten wat ik moest. Vraag me af of ik dat ooit zou verwerken, enge gedachte

03-10-2010, 10:07

Citaat door TrotseBerberse_:
Een persoon waar je om geeft zal je nooit kunnen vergeten. Ook niet als hij of zij teruggekeerd is naar onze Heer.

Het gemis en verdriet zal voor altijd blijven, daar kan ik over meepraten. Ik heb tijden gekend waarin ik het bijna opgaf, het gemis werd me te veel. Bij alles wat ik deed, moest ik aan hem denken, aan mijn vader Allah i rahmoe. Op ten duur schreef ik de woorden die hij altijd tegen me zei op en besefte ik dat ik niet meer verder kon op de manier waarop ik toen der tijd leefde. Zijn laatste woorden jegens mij waren 'vergeef me' en 'Help je moeder bij alles'.


Ik kreeg tranen bij het lezen van je verhaal.. allahaziksbar.

ik zelf zou me leeg voelen, ik kan slecht met verdriet omgaan ik ben heeel gevoelig en als ik iemand dierbaars kwijtraak nou dan weet ik het niet, insallah zou ik wel op mn benen kunnen staan maar vader of moeder verliezen zou mij het allermeeest raken!
gair insallah.

03-10-2010, 12:10

Citaat door AbouRfissa:
Allah ir7amou , in jouw situatie weet je dat die persoon er niet meer is , dat zal jou ook troosten.

in mijn geval is het anders , ik weet dat ze er is , en ik weet ook dat ze er niet meer voor mij is , shem fahmat chway ?




Ameen, shokrane.

Ik begrijp het eerlijk gezegd nog steeds niet. Gair In shaa Allaah.

03-10-2010, 12:13



Citaat door hallallove:
Ok, je had een vogeltje en die is overleden?

Ok, sterkte dan.


Allah injieha , heb het nu over het gevoel dat je krijgt bij het verliezen van iemnd, hoeft niet altijd door de dood te zijn

03-10-2010, 12:26

Citaat door Lady__b:
Ik zou niet weten wat ik zonder hem moest, en als hij ooit bij mij weg zal gaan zou ik niet weten wat ik moest. Vraag me af of ik dat ooit zou verwerken, enge gedachte


Lah ikhalikoum mjmou3ien

03-10-2010, 12:29

Citaat door h0ceima_diam0nd:
Ik kreeg tranen bij het lezen van je verhaal.. allahaziksbar.

ik zelf zou me leeg voelen, ik kan slecht met verdriet omgaan ik ben heeel gevoelig en als ik iemand dierbaars kwijtraak nou dan weet ik het niet, insallah zou ik wel op mn benen kunnen staan maar vader of moeder verliezen zou mij het allermeeest raken!
gair insallah.



Allahoema Ameen.

In Shaa Allaah.
Ik voel me alles behalve gelukkig, dat terwijl het al zoveel jaren geleden is dat hij deze wereld achter zich liet.

Pagina's : [1] 2 3 4