Bekijk volle/desktop versie : Help! Ik vermoed dat er bij mij sihr gedaan is



03-10-2010, 01:56
Ik weet niet wat er met mij aan de hand is
ik voel me altijd somber en negatief
niks wil lukken in het leven en ik zit vaak met negatieve gedachtes
kortom ik ben mezelf niet meer.....

la hawla wa la quwatta ila billeh

ik had laatst nog een droom waarin ik vreemde cijfers en letters zag

zoiets : L0X070H00X7L

Mocht ik erachter komen wie het zou zijn dan zal ik zijn as opdrinken in een glas water..

03-10-2010, 02:50


Ik adviseer je om naar een imam te gaan! Ins´Allah veel succes! .

03-10-2010, 08:11

Citaat door Maroc98:
Ik weet niet wat er met mij aan de hand is
ik voel me altijd somber en negatief
niks wil lukken in het leven en ik zit vaak met negatieve gedachtes
kortom ik ben mezelf niet meer.....

la hawla wa la quwatta ila billeh

ik had laatst nog een droom waarin ik vreemde cijfers en letters zag

zoiets : L0X070H00X7L

Mocht ik erachter komen wie het zou zijn dan zal ik zijn as opdrinken in een glas water..


Is er iemand die een reden zou hebben om bij jouw sihir te doen, zoals een ex-vriendin? Of ben je een rustige jongen die geen contact heeft met niemand.
Maar als je je altijd zo slecht voelt dan raad ik je aan om naar de imam te gaan.

03-10-2010, 10:07
Moge Allaah ons beschermen tegen deze zieke mensen die geen vrees kennen. Ik raad je aan om roeqya te doen voor jezelf. Ik zal vanavond plaatsen wat je percies kan doen insha Allaah.

04-10-2010, 18:15



Citaat door Maroc98:
Ik weet niet wat er met mij aan de hand is
ik voel me altijd somber en negatief
niks wil lukken in het leven en ik zit vaak met negatieve gedachtes
kortom ik ben mezelf niet meer.....

la hawla wa la quwatta ila billeh

ik had laatst nog een droom waarin ik vreemde cijfers en letters zag

zoiets : L0X070H00X7L

Mocht ik erachter komen wie het zou zijn dan zal ik zijn as opdrinken in een glas water..


Zou dit helpen denk je?

al7qq

04-10-2010, 18:29
Zelf behandeling Roqya.


Voor een ieder die zich afvraagt of zijn klachten gewoon standaard zijn en medisch zijn of dat hij toch twijfelt of hij iets heeft op het gebied van bezetenheid, die kunnen de volgende vragen aan zichzelf stellen.

1) Slaap je aan een stuk door, of word je vaak middernacht wakker?

2) Heb je af en toe of vaak nare dromen over honden, katten, slangen, spinnen of andere dieren die je achtervolgen en/ of bijten?

3) Komen er wel eens zwarte gedaantes op je af in je dromen waarvan je de gezichten niet ziet?

4) Droom je wel eens of vaak dat je van iets hoogs naar beneden valt? Bijvoorbeeld van de trap naar beneden, of van de kust in de zee, of glijbaan en dan in het zwembad?

5) Heb je veel last van hevige influisteringen die je oproept om het slechte te doen of je laat twijfelen aan Allah of de Islam?

6) is je onderrug, rug of schouders losjes en ontspannen of juist gespannen?

7) Hoe voelt je hart aan bij het beluisteren van de Koran? bekrompen, benauwd en een bekneld gevoel of juist rustig en ruim?

8) tijdens het bidden en het lezen van de Koran, heb je dan vaak last van gaapneigingen en wil je het liefst snel stoppen met het gebed of lezen van de Koran?

9) Vaak last van buikpijn, gewrichtspijn of hoofdpijn?

10) Hoe snel raak je geirriteerd als je met je naasten bent of zit, bijvoorbeeld je man, vader, moeder, broers of zussen?

11) Heb je last van depressieve gevoelens?

12) heb je wel eens of vaak neigingen naar ziena?

13) lijkt het wel eens alsof mieren onder je huid lopen?

14) Voel je af en toe van die tintelingen of kloppingen in je lichaam waar het vreemd is dat iets gaat kloppen?

15) Ben je een persoon die altijd graag wilde trouwen en je stelt niet veel eisen, maar als iemand je hand komt vragen en weggaat, dan laten ze nooit iets van zichzelf horen of als iemand je hand komt vragen en weggaat dan word je ziek en pas als je hem afgewezen hebt dan keert je gezondheid weer terug.

Voor de duidelijkheid het is niet bij de bedoeling dat als je op 1 vraag een ja beantwoord dat je dan bezeten bent. Ga er vanuit dat als je 15 vragen eerlijk bij 6 ja antwoord dat er een grote kans is.

04-10-2010, 18:35
ik raad je deze topic aan inscha allah heb je hier wat aan.

04-10-2010, 18:36

Citaat door Maroc98:
Ik weet niet wat er met mij aan de hand is
ik voel me altijd somber en negatief
niks wil lukken in het leven en ik zit vaak met negatieve gedachtes
kortom ik ben mezelf niet meer.....

la hawla wa la quwatta ila billeh

ik had laatst nog een droom waarin ik vreemde cijfers en letters zag

zoiets : L0X070H00X7L

Mocht ik erachter komen wie het zou zijn dan zal ik zijn as opdrinken in een glas water..


Daar kom je niet achter.

Maar is het gewoon niet dat je niet lekker in je vel zit?

Anders behandel je jezelf met Ruqyah zoals eerder verteld is door zuster Amal.BintMfadel.

Op de volgende website staat een grote verzameling artikelen en audio over Ruqyah.

http:/www.ar-ruqyah.webs.com

Moge Allaah jou beschermen en genezen.

Wassalam