Bekijk volle/desktop versie : herinnering aan me bruiloft



Pagina's : [1] 2

02-10-2010, 23:13
hey girls...
als ik de meeste verhalen van jullie bruiloften lees wordt ik best jaloers..want ik had een bruiloft met alle toeters en bellen in marokko 5 jaar geleden..maar achteraf vond ik het niks aan kleertje aan jurkje uit kroontje op kroontje misschien herken je t wel het duurde ook nog een een week met dbiha henna dhor en boeja...en enrna had ik ook nog paar dagen bij me schoonouders thuis gezeten en ze hadden nog heeel veel fam uit marokko op bezoek wat ook een week bleef logeren ik was kei chagarijnig. en het ergste was die dagen erna iedereen zegt dan sochtend ga lekker douchen ik schaamde me kapot en durfde niks te zeggen. (IK DURFDE HET ZEFLS NIET EENS MET HEM TE DOEN WANT IK DACHT DIE DENKEN NU ALLEMAAL ZE ZIJN BEZIG)of willen alle nichten me bed opruimen nou nog als ik eraan denk krijg ik slechte zin. maar niemand die ook maar iets wat hier op lijkt ook meegemaakt??

02-10-2010, 23:16


Zotte kuren

Je kon evengoed een weekje een hotel nemen of op reis gaan ipv bij de schoonouders blijven die je int oog houden.

02-10-2010, 23:18
JA DAAR KWAM IK VEEL TE LAAAAAAAAT ACHTER . EN IK WAS JONG EN ONEREVAREN IK WIST NIKS.Ik was hier gewoon te jong voor

02-10-2010, 23:19
Dat houdt me ook tegen in Marokko te trouwen. Het lijkt ons beide tof, maar aan de andere kant heb ik zoiets straks blijft heel die familie plus aanhang logeren en komen ze elke dag op bezoek voor de nieuwe lahrousa haha. Je weet hoe het aantoe gaat in Marokko.

02-10-2010, 23:23


Uiteindelijk gaat het om het leven na de trouw. Als je maar gelukkig bent met je vent joh!

02-10-2010, 23:37
Je bent nu hoop ik toch wel gelukkig?

02-10-2010, 23:55

Citaat door anoo:
Dat houdt me ook tegen in Marokko te trouwen. Het lijkt ons beide tof, maar aan de andere kant heb ik zoiets straks blijft heel die familie plus aanhang logeren en komen ze elke dag op bezoek voor de nieuwe lahrousa haha. Je weet hoe het aantoe gaat in Marokko.

Same here .. Hij wilt graag in Marokko, ik twijfel om die reden dus. Plus heb een hotellen-fobie. Wil daar dus echt niet mijn maagdelijkheid verliezen.

02-10-2010, 23:57

Citaat door SPARKLING_:
Same here .. Hij wilt graag in Marokko, ik twijfel om die reden dus. Plus heb een hotellen-fobie. Wil daar dus echt niet mijn maagdelijkheid verliezen.




Ik moest even denken aan je; ik heb iets heel stoms gedaan.. topic!

03-10-2010, 00:02
Dat is ook wel zo maar dat wil toch niet zeggen dat je maar voor lief moet nemen dat een bruiloft zo moet gaan? Slaat nergens op zo'n circus om een bruiloft! Meest ironische: niemand zit te wachten op zo'n circus!
Citaat door Sfgh:
Uiteindelijk gaat het om het leven na de trouw. Als je maar gelukkig bent met je vent joh!

03-10-2010, 00:03

Citaat door Sfgh:


Ik moest even denken aan je; ik heb iets heel stoms gedaan.. topic!

Zie je het al voor je. Een trillende bruidje, wordt "romantisch" in de armen getild door haar man. Daar ga je dan het hotel in. Eerste wat je opvalt is die muffe geur met een aroma van kip marqa met zitoen. Kom je je kamer in, gelijk een vliegende kakkerlak die de zwaai van de deur ontwijkt. Gillen als een gek. Kijkt het bed met pruitlip en puilende ogen aan, verzonken in gedachten.. Denkende aan wat dat arme bed allemaal heeft moeten meemaken door haar voorgangers. BAH!

03-10-2010, 00:39
Ach jaa.. het gaat er toch meer om met wie je trouwt dan hoe je trouwt, toch? haha :P

03-10-2010, 00:42
Marokko trouwen kan ook anders. Heb de week erna in een 5 sterren hotel gezeten en niks of niemand gezien. T was heerlijk

04-10-2010, 11:46





Citaat door Snoepiet:
Marokko trouwen kan ook anders. Heb de week erna in een 5 sterren hotel gezeten en niks of niemand gezien. T was heerlijk

04-10-2010, 11:55

Citaat door SPARKLING_:
Zie je het al voor je. Een trillende bruidje, wordt "romantisch" in de armen getild door haar man. Daar ga je dan het hotel in. Eerste wat je opvalt is die muffe geur met een aroma van kip marqa met zitoen. Kom je je kamer in, gelijk een vliegende kakkerlak die de zwaai van de deur ontwijkt. Gillen als een gek. Kijkt het bed met pruitlip en puilende ogen aan, verzonken in gedachten.. Denkende aan wat dat arme bed allemaal heeft moeten meemaken door haar voorgangers. BAH!



je schrijft zo leuk, ik zie het helemaal voor me

04-10-2010, 12:24
Sparkling schrijf eens een verhaaltje of een column.. maakt niet uit of het verzonnen is of niet.. volgens mij gaat het echt HILARISCH worden.. met jouw schrijfstijl

Pagina's : [1] 2