Bekijk volle/desktop versie : verliefd op de verkeerde jongen..



Pagina's : [1] 2

02-10-2010, 21:57
Ik zit met een probleempje,
Ik ben verliefd geworden op een vriend met wie ik al een tijdje contact heb.. we gingen goed met elkaar om meer vriendschappelijk enzo maar merk dat ik gewoon té vaak aan hem denk,..HELP! Hij heeft het vaak over meisjes en geniet volop van zijn leven, hij komt ook niks tekort maar ik wil hem... ik gedraag me gwn normaal, zoals altijd gek, lachen enzo maar ik laat niks los en ik durf het niet te zeggen, ik wil hem gwn verliefd maken maar hoe???

02-10-2010, 22:02



Citaat door h0ceima_diam0nd:
Ik zit met een probleempje,
Ik ben verliefd geworden op een vriend met wie ik al een tijdje contact heb.. we gingen goed met elkaar om meer vriendschappelijk enzo maar merk dat ik gewoon té vaak aan hem denk,..HELP! Hij heeft het vaak over meisjes en geniet volop van zijn leven, hij komt ook niks tekort maar ik wil hem... ik gedraag me gwn normaal, zoals altijd gek, lachen enzo maar ik laat niks los en ik durf het niet te zeggen, ik wil hem gwn verliefd maken maar hoe???

Misschien moet je het hem vertellen? Wellicht dat hij anders naar je gaat kijken..

02-10-2010, 22:08

Citaat door DiepOngelukkig_:
Misschien moet je het hem vertellen? Wellicht dat hij anders naar je gaat kijken..


nee ik ben bang.. ik weet niet ben bang ik heb nooit die stap genomen misschien daarom.

maar denk eens mee.. wat zou ik anders kunnen doen, dan het zo zeggen.

pfff wrmmm IK!

02-10-2010, 22:18
Geef hem een kusje

02-10-2010, 22:21


Niet doen, als hij jouw gevoelens niet deelt dan ga jij je nog ellendiger voelen. De jongen moet de eerste stap zetten vind ik. Als hij je wilde, dan had hij dat wel gezegd.

03-10-2010, 03:32
neit vertellen aan hem je moet er eerst achter komen wat hij van e vind

03-10-2010, 03:39
Waag niet het hem te vertellen, hij zal zich heel raar gedragen tegen je.
Gewoon afwachten, zien wat er gebeuren zal.
Maar wat wil je van iemand die totaal over meiden praat en niet serieus is?

03-10-2010, 04:54
Ik wil wel, maar ik wil niet. Dat is de ziekelijke vrouwelijke aard, whats new?

03-10-2010, 04:56
Weet je wat je moet doen je moet het contact verbreken of wil je ook 1 van zijn meiden worden?

03-10-2010, 09:43

Citaat door BaNdItA:
Waag niet het hem te vertellen, hij zal zich heel raar gedragen tegen je.
Gewoon afwachten, zien wat er gebeuren zal.
Maar wat wil je van iemand die totaal over meiden praat en niet serieus is?

'
Ja je hebt gelijk ik ga het niet zeggen, dat durf ik sowieso niet hoe leuk ik iemand ook vind ik zou nooit die eerste stap nemen.
Ik denk dat hij dat echt express doet, als hij begint te vertellen over meisjes, zehma om te laten zien van ja ik geniet ofzo? ik weet nieee..pff
ik kap met hem hoe moeilijk ik dit ook vind

03-10-2010, 09:45

Citaat door Aboe_Adam:
Weet je wat je moet doen je moet het contact verbreken of wil je ook 1 van zijn meiden worden?


Ja hier heb ik dus de halve nacht aan zitten denken, ik denk dat ik het contact ga verbreken ja, deze gevoel voelt ongezond aan. thnx

03-10-2010, 09:45
je hart volgen meid dan komt het zeker goed

03-10-2010, 10:00



Citaat door L_oubna:
je hart volgen meid dan komt het zeker goed


Thnx.. ben in de war geraakt met wat mijn hart wilt, het is niet duidelijk dus ik kies er gewoon voor om het te verbreken. Mocht hij me bellen zeg ik gewoon dat ik het te druk heb. ik ben niet hard om te zeggen bel me nie meer beter?

03-10-2010, 12:43

Citaat door h0ceima_diam0nd:
nee ik ben bang.. ik weet niet ben bang ik heb nooit die stap genomen misschien daarom.

maar denk eens mee.. wat zou ik anders kunnen doen, dan het zo zeggen.

pfff wrmmm IK!

Stuur hem lieve smsjes waaruit hij kan afleiden dat je meer dan vriendschap voor hem voelt..Maar dan zullen je gevoelens waarschijnlijk nog onbeantwoord blijven .

03-10-2010, 12:46

Citaat door h0ceima_diam0nd:
Ja hier heb ik dus de halve nacht aan zitten denken, ik denk dat ik het contact ga verbreken ja, deze gevoel voelt ongezond aan. thnx


Goedzo. Vooral niet de adviezen van die duivelse leden volgen. Die willen niets liever jou in de hel zien branden. Serieus. :|

Pagina's : [1] 2