Bekijk volle/desktop versie : Scheiden



Pagina's : [1] 2 3

02-10-2010, 21:25
Ik denk dat ik ga scheiden, het klikt gewoon niet meer! We leven niet met elkaar maar naast elkaar, wie heeft dit ook meegemaakt??

02-10-2010, 21:26


Zo eenvoudig gaat dat tegenwoordig. Geen zin meer in? Ga dan scheiden.

02-10-2010, 21:26
Boek eens een vakantie naar een bestemming waar je niemand kent.
En praat er dan over met hem.. Wie weet kan het je een boost geven?

02-10-2010, 21:28

Citaat door smile1234:
Zo eenvoudig gaat dat tegenwoordig. Geen zin meer in? Ga dan scheiden.

Ipv commentaar te leveren, kun je haar misschien tips of advies geven voor ze uberhaupt overweegt te scheiden. Ze zou geen topic hebben geopend als ze 100% achter de scheiding stond.

02-10-2010, 21:29


Hebben we al geprobeerd, praten maar steeds opnieuw komen we of allezinds ik toch dat het niet gaat. Heb het al veel kansen gegeven geloof mij dit is geen beslissing die ik zomaar neem heb er lang over nagedacht en denk er nog steeds over na! Daarom dat ik eens wou horen of andere dat ook hebben meegemaakt

02-10-2010, 21:31

Citaat door Ghzalaa:
Ipv commentaar te leveren, kun je haar misschien tips of advies geven voor ze uberhaupt overweegt te scheiden. Ze zou geen topic hebben geopend als ze 100% achter de scheiding stond.



dank u!! is inderdaad zo, ik twijfel omdat ik hem nog graag zie maar ik denk dat het gewoon niet genoeg is om samen te blijven leven

02-10-2010, 21:32
Boek een vakantie seriously. Het heeft bij iemand geholpen door een vakantie te boeken en ze dus van elkaar afhankelijk waren. IK zou het proberen als ik jou was.

02-10-2010, 21:33
Je moet weten dat een scheiding niet niets is. Ik weet niet wat er precies gaande is tussen jou en je man, maar het enige advies wat ik jou kan geven is; Communicatie. Kijk beide naar het probleem, en zoek een oplossing met elkaar.

Niet bij elk wissewasje de handdoek in de ring gooien. ...

02-10-2010, 21:34
Ben al alleen op vakantie geweest en ben er nog niet uit! ik miste hem niet echt tijdens mijn vakantie en was echt relax, kon goed slapen en goed eten had geen stress, eenmaal terug thuis was het weer slecht slapen, constant stress! Mijn man is net een puber, je moet constant achter hem aanlopen om zijn vuiligheid op te kuisen, hij is nooit tevreden niet niets!

02-10-2010, 21:35
We leven niet meer met elkaar, maar naast elkaar?

Wat is daar de oorzaak van dan? Heb je kinderen? Meid, scheiden is niet zomaar iets. Je moet niet denken, dat als je scheid dat alle problemen de wereld uit zijn. Heb sbar en geduld..

Je trouwt niet om een sprookjeshuwelijk te krijgen, want geloof mij meid. Die heeft niemand.. Een huwelijk heeft zo zijn ups en downs. Dat overkomt de beste koppels wel eens. Scheiden is iets voor als het echt echt niet meer gaat, of je man slaat je elke dag de tering in. Dan geef ik je het recht om te scheiden, maar niet om zoiets. Probeer er samen uit te komen. Kijk wat de oorzaak is van jullie ''probleem'' en heb vooral veel sbar.

Geduld is de sleutel tot succes zeggen ze toch.

02-10-2010, 21:37

Citaat door 3endek-:
Je moet weten dat een scheiding niet niets is. Ik weet niet wat er precies gaande is tussen jou en je man, maar het enige advies wat ik jou kan geven is; Communicatie. Kijk beide naar het probleem, en zoek een oplossing met elkaar. Niet bij elk wissewasje de handdoek in de ring gooien...



Dank je voor je serieuze reactie, maar geloof me het is niet zomaar een wissewasje, heb het al zoveel kansen gegeven en ben het eigenlijk moe, echt ben het moe constant mezelf te moeten bewijzen en steeds in die strijd te zitten! Ik doe echt moeite, ik denk trouwens dat ik teveel moeite heb gedaan. Ik heb niet het gevoel dat mijn man een man is, hij heeft niets verantwoordelijkheid!!

02-10-2010, 21:40
Jawel hoor, is reeds gebeurd in het verleden dat hij zijn handjes niet kon thuis houden en een vuile mond, mijn moeder uitmaken en echt woorden die niet voor herhaling vatbaar zijn en toch heb ik het nog een kans gegeven een kans die ik niet had moeten geven want je verwacht dat hij daarna zijn uiterste best zou doen maar nee hoor ....

en om te antwoorden op je vraag heb geen kinderen
Ik vraag me gewoon af, moet je ongelukkige blijven leven want ik ben echt ongelukkig nu??

02-10-2010, 21:41



Citaat door Ghzalaa:
Ipv commentaar te leveren, kun je haar misschien tips of advies geven voor ze uberhaupt overweegt te scheiden. Ze zou geen topic hebben geopend als ze 100% achter de scheiding stond.


Mijn advies luidt: ga scheiden en sterf vrijgezel.

02-10-2010, 21:44
Waarom wil je scheiden, om welke karakter eigenschappen? Bespreek dit met andere (zijn familie, jouw familie).
Laat scheiden het laatste zijn wat je doet.
Ik heb ook een scheiding meegemaakt. Het is in ieder geval niet makkelijk, maar alhamdolilah ik kan met de reden leven waarom het tot een scheiding is gekomen. M.a.w. scheiden was bij niet om niets.

Allah i3awnek!

02-10-2010, 21:44

Citaat door smile1234:
Mijn advies luidt: ga scheiden en sterf vrijgezel.



wat een rotmens ben jij??? Ik ben niet getrouwd om te scheiden hoor!! Had het heel goed thuis bij mijn ouders dus niet dat ik trouwde om thuis weg te zijn, wel je hebt een grote mond wacht tot je het zelf meemaakt ik wens het niemand toe maar mensen die zoals jou reageren

Pagina's : [1] 2 3