Bekijk volle/desktop versie : Hoge opgeleide Marokkaanse mannen...waarom



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

02-10-2010, 21:14
Waarom nemen deze meestal geen relatie en willen liever later trouwen...ik ken eentje die bij de Belastingdienst werkt, hij is heel mooi , masha'Aaalh, en heeft hiernaast ook een andere baan..nog steeds vrijgezel ...echt chapeau!!!
Zijn heir ook hoge opgeleide landgenoten?

02-10-2010, 21:19


Ze hebben zich altijd bezig gehouden met hun studies en minder met meisjes, daardoor krijgen zeeen soort bindingsangst, en stellen ze dat het liefst uit...

Groot gelijk hebben ze wel

02-10-2010, 21:22

Citaat door Najat-iqrae:
Waarom nemen deze meestal geen relatie en willen liever later trouwen...ik ken eentje die bij de Belastingdienst werkt, hij is heel mooi , masha'Aaalh, en heeft hiernaast ook een andere baan..nog steeds vrijgezel ...echt chapeau!!!
Zijn heir ook hoge opgeleide landgenoten?


Dikke duim voor deze wijze heren !

02-10-2010, 21:25
Omdat zij nog geen goede vrouwen zijn tegengekomen. Groot gelijk dat ze niet aan relaties doen e.d.

02-10-2010, 21:27



Citaat door Najat-iqrae:
Waarom nemen deze meestal geen relatie en willen liever later trouwen...ik ken eentje die bij de Belastingdienst werkt, hij is heel mooi , masha'Aaalh, en heeft hiernaast ook een andere baan..nog steeds vrijgezel ...echt chapeau!!!
Zijn heir ook hoge opgeleide landgenoten?


Dikke duim voor deze wijze heren !

02-10-2010, 21:43
Ik vind ze ook een beetje arrogant, of is het nou jaloezie...weet ik niet precies, maar ik vind hoe ze praten, hoe ze lopen met een net pak wel een beetje behaagziek...dat vind ik!

02-10-2010, 21:47

Citaat door Najat-iqrae:
Ik vind ze ook een beetje arrogant, of is het nou jaloezie...weet ik niet precies, maar ik vind hoe ze praten, hoe ze lopen met een net pak wel een beetje behaagziek...dat vind ik!


zo komt het over lieverd, is het niet. Ik studeer ook op WO niveau en werk bij de overheid, maar heb eerlijk gezegd ook geen behoefte aan een man. Denk dat mannen die hoogopgeleidt zijn ook hetzelfde is. Je hebt gewoon bepaalde prioriteiten in je leven als studie en werk..dus trouwen en huisje boompje beestje komen later. Meestal schenk je er dan ook geen aandacht aan, omdat je eerst andere dingen willen bereiken voordat je wat anders wil doen. (en sommige kiezen ervoor om dat te combineren)

02-10-2010, 21:49
je bent gewoon niet interessant.

02-10-2010, 21:52

Citaat door Jeblie:
je bent gewoon niet interessant.


Ben je wel hoog opgeleid? dat ik de vraag.

02-10-2010, 21:54

Citaat door Aboe_Hari:
Ik ben heel, heel hoog opgeleid. Alleen heb ik geen interesse in troep. En jammer genoeg is er meer troep dan consumptie-kwaliteit op het huwelijksmarkt.


Mag ik je vragen, wat studeert u en op welke niveau? of ben je al klaar met studie? ik ben namelijk nog bezig

02-10-2010, 21:58
Wellicht heeft hij er gewoon nog geen behoefte aan. Kan toch, niets bijzonders aan

02-10-2010, 21:58

Citaat door Najat-iqrae:
Ben je wel hoog opgeleid? dat ik de vraag.


Ik ben zelfs klaar en druk werkende.

Maar ik bedoel het niet vervelend voor jou hoor. jij vind die jongeman interessant, maar hij jou niet. Niks mis mee toch?

zoals een lid hierboven zegt, er is meer troep dan kwaliteit.

02-10-2010, 22:02



Citaat door Jeblie:
Ik ben zelfs klaar en druk werkende.

Maar ik bedoel het niet vervelend voor jou hoor. jij vind die jongeman interessant, maar hij jou niet. Niks mis mee toch?

zoals een lid hierboven zegt, er is meer troep dan kwaliteit.


Dat heb jij zelf geconstateerd hoge opgeleide, want dat heb ik namelijk niet gezegd, ik noemde hem maar als voorbeeld en trouwens voor dat je iets gaat concluderen, eerst denken anders zal het ook niet goed uitkomen op je werk a drukwerkende...juste une conseille!

02-10-2010, 22:03

Citaat door Aboe_Hari:
Sociale Wetenschappen aan het VU in Amsterdam. Ik bestudeer het gedrag en attitude van Marokkaanse hóeren.


Wat leuk..chapeau man, en waar ga je stage lopen?

02-10-2010, 22:08

Citaat door Najat-iqrae:
Dat heb jij zelf geconstateerd hoge opgeleide, want dat heb ik namelijk niet gezegd, ik noemde hem maar als voorbeeld en trouwens voor dat je iets gaat concluderen, eerst denken anders zal het ook niet goed uitkomen op je werk a drukwerkende...juste une conseille!


Uit je eerste post kon ik opmaken dat het je dwars zat.
niet meteen in de verdediging schieten meid haha...haal adem!

Wilde je nou indrukwekkend overkomen met je onnozele opmerking zoals eerst denken anders komt het niet goed uit op me werk?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14