Bekijk volle/desktop versie : Al 3 dagen geen contact gehad met mn vriendin



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

02-10-2010, 21:02
mn chick's telefoon is afgepakt door haar 4 jaar jonger broertje omdat hij haar hoorde spreken door de telefoon met mij daarna heeft ie haar ook nog eens bedreigd met een mes en ze mag ook niet meer met haar beste vriendin omgaan omdat zij een slechte reputatie heeft, wat zouden jullie doen damez

02-10-2010, 21:04


hahah dat moet hij niet eens proberen

02-10-2010, 21:07
Ik zou mijn broer begrijpen. Hij mag dan wel jonger zijn maar dat doet er niet toe. Behalve dat bedreigen met mes had die niet moeten doen. En hij kan ook op een duidelijke manier met haar praten.

02-10-2010, 21:11
Heavy .....
Maar als je bekijkt waarvoor hij dit doet .. voor haar eigen bestwil

Wa llaahu a3lam , is wel heavy

02-10-2010, 21:12


hetzelfde als wat dat jongetje in je ot doet

02-10-2010, 21:15
Relaties = gevaar voor eigen leven. Merk ik nu dan he.

Hallo een mes, is die helemaal gek geworden. Doe je toch niet!

Stel je voor ze had grote mond terug, zeker weten dat hij met dat mes zou gaan zwaaien vanwege zijn boosheid.

02-10-2010, 21:17
Als je echt van je vriendinnetje houdt ga je toch gewoon haar hand vragen?

02-10-2010, 21:18

Citaat door Tangawia07:
Als je echt van je vriendinnetje houdt ga je toch gewoon haar hand vragen?




Ja precies





misschien is hij nog jonge

02-10-2010, 21:22
Dan heeft ze geluk dat ze nog leeft.
Als het mijn broer was, had hij m e de tering in geslagen tegen mn ouders gezegd. Van hen weer klappen krijgen , echt gewoon mishandeling met alles wat ze maar kunnen vinden. Dan linea recta naar marokko.
Mijn ouders tolereren geen hoerigheid, maar hmdl hebben ze ons goed opgevoed.Gezien de meeste reacties merk ik dat de meeste meiden die reageren, smetas als broers hebben?

02-10-2010, 21:33

Citaat door Zuurstof_Jager:
Ja precies





misschien is hij nog jonge


Het broertje van zijn vriendin is 4 jaar jonger, hoe oud moet zij dan wel niet zijn? Denk dat ze dan niet bepaald jong is.. Wa allah oe a3lem..

Dus dat hehe....

02-10-2010, 21:33

Citaat door Mother_Scarface:
Dan heeft ze geluk dat ze nog leeft.
Als het mijn broer was, [B]had hij m e de tering in geslagen tegen mn ouders gezegd. Van hen weer klappen krijgen , echt gewoon mishandeling met alles wat ze maar kunnen vinden. Dan linea recta naar marokko.[/B]
Mijn ouders tolereren geen hoerigheid, maar hmdl hebben ze ons goed opgevoed.Gezien de meeste reacties merk ik dat de meeste meiden die reageren, smetas als broers hebben?






02-10-2010, 21:35

Citaat door Mother_Scarface:
Dan heeft ze geluk dat ze nog leeft.
Als het mijn broer was, had hij m e de tering in geslagen tegen mn ouders gezegd. Van hen weer klappen krijgen , echt gewoon mishandeling met alles wat ze maar kunnen vinden. Dan linea recta naar marokko.
Mijn ouders tolereren geen hoerigheid, maar hmdl hebben ze ons goed opgevoed.Gezien de meeste reacties merk ik dat de meeste meiden die reageren, smetas als broers hebben?


En jouw broers zijn Stallone & Swarzenegger?

02-10-2010, 21:36



Citaat door Dispatcher:
mn chick's telefoon is afgepakt door haar 4 jaar jonger broertje omdat hij haar hoorde spreken door de telefoon met mij daarna heeft ie haar ook nog eens bedreigd met een mes en ze mag ook niet meer met haar beste vriendin omgaan omdat zij een slechte reputatie heeft, wat zouden jullie doen damez




Wereld gozer!!

02-10-2010, 21:36
Hmm, en nu?!

02-10-2010, 21:37
Geef die broer/tje groot gelijk. Het is tenslotte haar broer/tje en hij probeert haar te beschermen of jij nou niets slechts met haar voor hebt of wel. Hij ziet alleen zijn zusje dat met een jongen om gaat, en god mag weten wat hij met haar doet. Logisch dat hij zo reageert.

Wil je haar echt? Dan trouw je met haar.

Hoe oud ben je eigenlijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6