Bekijk volle/desktop versie : update keelpijn.



Pagina's : [1] 2

02-10-2010, 17:57
voor de dames die mijn topic hadden gevolgd/gereageerd met keelpijn,

de pijn was gisteren niet te houden en vanochtend vroegggg werd ik er wakker van ik kon mijn eigen speeksel niet eens doorslikken .

heb ik een afspraak gemaakt bij de huisartsenpost.

eenmaal daar bleek ik heb een zware amandelontsteking en ik moet aan de antibiotica, en brufen 600.

heb net 2 pillen antibiotica genomen maar iemand ervaring met wanneer dit echt wegzaktt ik kan niet eens water drinken man.

alles doet pijn.


ik voel me zo zieliggggggggggggg nu

02-10-2010, 17:59


welke antibiotica heb je gehad?

als je broxil of feniticilline hebt gehad, kan ik je vertellen dat het of langer duurt of dat het helemaal niet helpt

heb je amoxicilline gehad, dan begint t met 2 dagen hele kuur te zakken

02-10-2010, 18:01
Het heerst volgens mij, beterschap meissie

02-10-2010, 18:03
Allah chafiek! Goed uitrusten en jouw medicamenten op tijd nemen en het zal goed komen insh'Allah.

02-10-2010, 18:03



Citaat door Umm-Uthmaan:
welke antibiotica heb je gehad?

als je broxil of feniticilline hebt gehad, kan ik je vertellen dat het of langer duurt of dat het helemaal niet helpt

heb je amoxicilline gehad, dan begint t met 2 dagen hele kuur te zakken



ja die broxil

hij zei het moet morgen aanslaan.

dat meen je toch niet ik wordt hier zo moe van , ik wil eten !!!!!!!!!!!!!!!!


maar ik heb nooit een antibioticakuur gehad dus misschien slaat het welaaaan.




02-10-2010, 18:04
inchallah dank je meiden.


ik hoop het want dit is niks voor mij dat zeuren , ik wil gewoon beter zijn.


inchallah snel .

02-10-2010, 18:18
ik heb gezien dat vaak broxil oftewel feniticilline niet aanslaat
komt doordat het maar een paar soorten bacterie doodt
zoals de streptokok, deze veroorzaakt vaak luchtwegeninfecties.
maar als deze streptokok (wat vaak wel zo is) resistent is tegen feniticilline, dan mag je t zo vaak innemen als je wilt het slaat niet aan

daarom
gayr inshaAllaah
probeer het 3 dagen, als het niet werkt, 3e dag gelijk bellen, dan krijg je alsnog amoxicilline
artsen schrijven amoxicilline het liefst niet voor omdat het vele soorten bacterieen doodt en als gevolg een candida-infectie veroorzaakt
de patient keert dan vaak terug met een schimmelinfectie
deze is niet dodelijk en snel te behandelen door het gebruik van miconazolnitraat/hydrocortison zalf of fluconazol tabletten

02-10-2010, 19:41
pfff meid hopelijk slaat het bij mij wel aan,

ik ga t morgen proberen , als het maandag nog zo is, dan bel ik mijn eigen huisarts op.

maar waarom geeft die lummel niet gelijk amoxilline, wilt hij me laten lijden of zo??

tering man het maakt me echt booos ik verga van de pijn in me keel.

02-10-2010, 19:44
Allah ychafik

02-10-2010, 19:48

Citaat door Umm-Uthmaan:
ik heb gezien dat vaak broxil oftewel feniticilline niet aanslaat
komt doordat het maar een paar soorten bacterie doodt
zoals de streptokok, deze veroorzaakt vaak luchtwegeninfecties.
maar als deze streptokok (wat vaak wel zo is) resistent is tegen feniticilline, dan mag je t zo vaak innemen als je wilt het slaat niet aan

daarom
gayr inshaAllaah
probeer het 3 dagen, als het niet werkt, 3e dag gelijk bellen, dan krijg je alsnog amoxicilline
artsen schrijven amoxicilline het liefst niet voor omdat het vele soorten bacterieen doodt en als gevolg een candida-infectie veroorzaakt
de patient keert dan vaak terug met een schimmelinfectie
deze is niet dodelijk en snel te behandelen door het gebruik van miconazolnitraat/hydrocortison zalf of fluconazol tabletten

Ben je doktersassistente of apothekersassistente?

02-10-2010, 19:49


Maar toch allhie shefiek.

02-10-2010, 19:49

Citaat door TemsoenT:
pfff meid hopelijk slaat het bij mij wel aan,

ik ga t morgen proberen , als het maandag nog zo is, dan bel ik mijn eigen huisarts op.

maar waarom geeft die lummel niet gelijk amoxilline, wilt hij me laten lijden of zo??

tering man het maakt me echt booos ik verga van de pijn in me keel.

omdat je daar een vaginale infectie van kan krijgen.
DAt kreeg een vriendin van me altijd na amoxicilline.

02-10-2010, 19:49


hey meid die broxil moet ik dat oplossen in water of hele capsule slikken?

ik slik de capsule?

02-10-2010, 19:57

Citaat door ..Maysoen..:
Klopt schimmelinfectie.

Die vriendin, meskina, kreeg telkens blaasontsteking en kreeg daar dan antibiotica voor en kreeg vervolgens vaginale schimmelinfectie.
Het volgde elkaar op.

04-10-2010, 09:29
Allah ie shafiek. Ik hoop dat de antibiotica aan zal slaan en dat jij spoedig weer helemaal gezond zult zijn.

Ik zit btw sinds vorige week woensdag ziek thuis, maar het gaat dan alleen maar om een keelontsteking (en koorts). Daar heb ik ook geen medicijnen voor gekregen....

Pagina's : [1] 2