Bekijk volle/desktop versie : hand vragen



Pagina's : [1] 2

02-10-2010, 16:30
Hij komt volgende week zaterdag mijn twee linker handen vragen.

Heeft er iemand tips?

Wat moet ik aan? Wil geen marokaanse kleding aan
Hoe moet ik me gedragen?


Kortom heeft er iemand ervaring. Ik stress hem kapoet

02-10-2010, 16:32


draaag een mooie gebroken witte jelleba,

gedraag je gewoon als een vrouw, schaamte siert een vrouw.. praat met mooie woorden in het berbers of arabisch

Niet te veel lachen! niet m3iyek veel praten en elke keer het woord nemen laatje papa of mama praten ... en als je een vraag wordt gesteld beantwoord die met je hart en niet met je achterkant

02-10-2010, 16:40

Citaat door Pr0ud_:
draaag een mooie gebroken witte jelleba,

gedraag je gewoon als een vrouw, schaamte siert een vrouw.. praat met mooie woorden in het berbers of arabisch

Niet te veel lachen! niet m3iyek veel praten en elke keer het woord nemen laatje papa of mama praten ... en als je een vraag wordt gesteld beantwoord die met je hart en niet met je achterkant



Moet ik er echt de hele tijd bij zijn of mag ik af en toe vluchten naar mijn kamer? Of is dat onbeleefd.

02-10-2010, 16:42

Citaat door rachidaaah:
Moet ik er echt de hele tijd bij zijn of mag ik af en toe vluchten naar mijn kamer? Of is dat onbeleefd.


wat heb je te zoeken in je kamer. ga koffie of thee zetten, koken

wat wij doen is mannen appart en vrouwen appart voel je je veeeeel meer op je gemak

02-10-2010, 17:10



Citaat door Pr0ud_:
wat heb je te zoeken in je kamer. ga koffie of thee zetten, koken

wat wij doen is mannen appart en vrouwen appart voel je je veeeeel meer op je gemak



02-10-2010, 17:15

Citaat door Aboe_Adam:



ja dat gaat sowieso gebeuren. Hoelaat komen ze meestal en hoelaat gaat ze ongeveer weg?

02-10-2010, 17:17

Citaat door rachidaaah:
ja dat gaat sowieso gebeuren. Hoelaat komen ze meestal en hoelaat gaat ze ongeveer weg?

Ze zullen niet lang blijven hoor en hoelaat ze komen i dont know maar zal vast wel tegen 6/7 uur zijn.

02-10-2010, 17:41
Succes, meis.

02-10-2010, 17:50

Citaat door Aboe_Adam:
Ze zullen niet lang blijven hoor en hoelaat ze komen i dont know maar zal vast wel tegen 6/7 uur zijn.



Oke thanks

02-10-2010, 17:59
Een mooie rok en leuk blousje op ofzo. Handvragen zou ik niets bijzonders aandoen als een kaftan ofzo vind dat nogal overdreven.

02-10-2010, 18:02

Citaat door Oases:
Een mooie rok en leuk blousje op ofzo. Handvragen zou ik niets bijzonders aandoen als een kaftan ofzo vind dat nogal overdreven.




Waarom is dat overdreven?

02-10-2010, 18:02

Citaat door rachidaaah:
Hij komt volgende week zaterdag mijn twee linker handen vragen.

Heeft er iemand tips?

Wat moet ik aan? Wil geen marokaanse kleding aan
Hoe moet ik me gedragen?


Kortom heeft er iemand ervaring. Ik stress hem kapoet


Spannend hoor en zenuwachtig zijn is echt nergens voor nodig. Ik was ook zo zenuwachtig maar was echt nergens voor nodig. Je moet gwn lekker jezelf zijn en dan komt het vast wel goed. Doe een leuke tuniekje aan of een rok of mss een maxi jurk. Lekker bij je schoonfamilie blijven zitten en af en toe heen en weer lopen naar de keuken haha dat deed ik dus. Heel veel succes meissie

02-10-2010, 18:03


hoeft niet perse marokaansejurk te zijn. trek gewoon waar je goed bij voelt en iets simpel.

02-10-2010, 18:04

Citaat door Oases:
Een mooie rok en leuk blousje op ofzo. Handvragen zou ik niets bijzonders aandoen als een kaftan ofzo vind dat nogal overdreven.



Ben het helemaal met je eens want het is alleen een handvraging en geen feest ofso.

02-10-2010, 18:06
Bespaar jezelf de moeite en verbreek de verloving..






Grapje, Gewoon iets leuks een Marokkaanse jurk waar je je goed in voelt.

Pagina's : [1] 2