Bekijk volle/desktop versie : waneer deden jullie je box weer weg uit de huiskamer



02-10-2010, 13:12
hij staat zo in de weg bij mij thuis.
en me zoontje zit er eigenlijk nooit in ,hij is nu 1 jaar geweest
denk dat ik hem gewoon na zolder breng

02-10-2010, 13:13


Ik moet de mijne ook weg doen, hij staat niet echt in de weg, maar hij wordt niet meer gebruikt sinds ze kan lopen

02-10-2010, 15:37
wanneer kan je beginnen met het loopstoeltje???

02-10-2010, 15:53
En Wanneer mag ze zitten ??? of wanneer kun je ze laten zitten

02-10-2010, 15:55



Citaat door kersje-kersje:
wanneer kan je beginnen met het loopstoeltje???

Ik deed mijn kinderen altijd in een loopstoelthje als ze al redelijk zelfstandig konden zitten, rond de 5 á 6 maanden

02-10-2010, 15:57
voorlopig niet & ze is ook al 1 jaar geweest

ik heb die box soms echt nodig omdat ze in me weg loopt als ik iets maak voor in de oven ofzo dan moet ze gewoon effe daarin & als het gevaar geweken is mag ze er weer uit ; die dingen zyn praktisch maar niet voor altyd kdenk dat het binnen paar maanden ook weg mag inchallah

02-10-2010, 16:07

Citaat door sunset:
Ik deed mijn kinderen altijd in een loopstoelthje als ze al redelijk zelfstandig konden zitten, rond de 5 á 6 maanden


oo okee mijn zoontje kon al met 5 maanden zitten, hij is nu 6 maanden en zit heel goed, dus dan ga ik 1 van deze dagen het loopstoeltje uit de box halen

02-10-2010, 16:10

Citaat door kersje-kersje:
oo okee mijn zoontje kon al met 5 maanden zitten, hij is nu 6 maanden en zit heel goed, dus dan ga ik 1 van deze dagen het loopstoeltje uit de box halen

Wat schattig

02-10-2010, 16:21

Citaat door sunset:
Wat schattig


jaaa als ie op de grond zit is ie zooo klein he, je ziet alleen zijn kleine hoofdje

02-10-2010, 16:25

Citaat door kersje-kersje:
jaaa als ie op de grond zit is ie zooo klein he, je ziet alleen zijn kleine hoofdje

En toch hebben ze al een eigen willetje hé, en maken ze al duidelijk wat ze wel en niet willen

02-10-2010, 16:27

Citaat door sunset:
En toch hebben ze al een eigen willetje hé, en maken ze al duidelijk wat ze wel en niet willen


het is echt zo , ongeloofelijk maar waar, ze weten precies wat ze willen,
baby´s zijn zoooo lief

02-10-2010, 16:31

Citaat door kersje-kersje:
het is echt zo , ongeloofelijk maar waar, ze weten precies wat ze willen,
baby´s zijn zoooo lief

Baby's zijn echt ik mis die babytijd echt van mijn jongste maar een kleine dreumes is ook geweldig, dat brabbeltaaltje en de manier waarop ze iets proberen duidelijke te maken

02-10-2010, 16:35



Citaat door sunset:
Baby's zijn echt ik mis die babytijd echt van mijn jongste maar een kleine dreumes is ook geweldig, dat brabbeltaaltje en de manier waarop ze iets proberen duidelijke te maken


jaaa de baby tijd gaat zooo snel maar inderdaad dreumes en peuter is ook heerlijk

02-10-2010, 16:47
bij ons gaat de box voooorlopig niet weg hoor! ik vindt um heel handig als ik ff naar bovenloop en hem beneden alleen laat of als ik aan het koken ben, wil hem absoluut niet in de keuken hebben. soms zet ik hem er ook ff in omdat ik ga dweilen of stofzuigen. en soms moet ff erin spelen als ik moe ben van het opletten en nee zeggen en afblijven zeggen