Bekijk volle/desktop versie : hahaha ik vond het zelf wel grappig..



02-10-2010, 09:11
ik schrok wakker vannacht en rende me bed uit omdat ik dacht dat het kamer in de fik stond.. ik wilde 112 bellen.. ik deed licht aan en dacht opeens huh er is helemaal geen vuur.. was rond 4 uur in de ochtend.. begon keihard te lachen, hoor ik me neef tegen een ander zeggen; meskien hij is aan het dromen..


wie heeft weleens zoiets?..

dat je wakker schrikt op een zondag omdat je denkt dat je telaat bent voor school of werk?..

02-10-2010, 09:52


ik ken ze wel.. je hart slaat over van de schrik, en wanneer je op het punt staat om te realiseren, twijfel je, sla je jezelf voor je hoofd.. klaar " t was een droom.

zo stond ik eens op om 8 uur s'avonds, eenmaal op de snelweg ( onderweg naar mijn werk) begon ik twijfels te krijgen, het lijkt wel avond? toen ik eenmaal verward thuis kwam en mijn moeder me vroeg waar ik zo laat vandaan kwam kon je me echt oprapen. " de jeugd van tegenwoordig ' zei ze teleurgesteld

02-10-2010, 10:08
ik had het een keer op een zondagavond. ik was vroeg gaan slapen rond een uur of half 11 maar werd rond 1 a 2 uur in de nacht wakker om na school te gaan

Tijdens kleren aan zegt me zusje ey waar ga jij heen? Ik zeg na school. Zegt ze gaga slapen tis nacht

02-10-2010, 10:20

Citaat door Zina_Doekalia:
ik had het een keer op een zondagavond. ik was vroeg gaan slapen rond een uur of half 11 maar werd rond 1 a 2 uur in de nacht wakker om na school te gaan

Tijdens kleren aan zegt me zusje ey waar ga jij heen? Ik zeg na school. Zegt ze gaga slapen tis nacht





shoot


je was tenminste nog thuis.

02-10-2010, 10:28



Citaat door Romantica:
shoot


je was tenminste nog thuis.


Ja gelukkig wel anders zouden me ouders voor gek verklaren.

02-10-2010, 10:29
Hahaha vroeger op de middelbare school..t was winter en ik werd een keer om half 6 wakker..dus ik douchen omkleden me bed weer opgemaakt..komt mijn moeder op het geluid af..zegt ze waar ga je heen? Ik zeg naar school? Zegt ze tis half 6! Haha dan kan je wel door de grond zakken

02-10-2010, 10:33

Citaat door Zina_Doekalia:
ik had het een keer op een zondagavond. ik was vroeg gaan slapen rond een uur of half 11 maar werd rond 1 a 2 uur in de nacht wakker om na school te gaan

Tijdens kleren aan zegt me zusje ey waar ga jij heen? Ik zeg na school. Zegt ze gaga slapen tis nacht




heb ik een keer meegemaakt in marokko, stond ik om rond 5 uur in de ochtend voor de deur van school.. gelukkig woonden wij een straatje verderop..



Citaat door Romantica:
ik ken ze wel.. je hart slaat over van de schrik, en wanneer je op het punt staat om te realiseren, twijfel je, sla je jezelf voor je hoofd.. klaar " t was een droom.

zo stond ik eens op om 8 uur s'avonds, eenmaal op de snelweg ( onderweg naar mijn werk) begon ik twijfels te krijgen, het lijkt wel avond? toen ik eenmaal verward thuis kwam en mijn moeder me vroeg waar ik zo laat vandaan kwam kon je me echt oprapen. " de jeugd van tegenwoordig ' zei ze teleurgesteld



hahahaha jij bent helemaal drama..
is wel lachen wanneer je gaat realiseren dat het anders is..

02-10-2010, 10:34

Citaat door Bidawiaanse:
Hahaha vroeger op de middelbare school..t was winter en ik werd een keer om half 6 wakker..dus ik douchen omkleden me bed weer opgemaakt..komt mijn moeder op het geluid af..zegt ze waar ga je heen? Ik zeg naar school? Zegt ze tis half 6! Haha dan kan je wel door de grond zakken




ja komt zo bekend voor..

02-10-2010, 10:46

Citaat door hivisu:




hahahaha jij bent helemaal drama..
is wel lachen wanneer je gaat realiseren dat het anders is..
haha en ik zat me zooo druk te maken en te doen.. achteraf is het gewoon belachelijk. ik voelde me zo in de zeik genomen die hele rit terug naar huis, kon pas echt lachen toen ik op de bank zat. met lachen bedoel ik.. uitlachen

bizar eigenlijk.