Bekijk volle/desktop versie : Ik Wil Trouwen.



Pagina's : [1] 2

02-10-2010, 09:03
salaam,

ik ben een 25 jarige man en ben opzoek naar een dame die ook wilt trouwen.

ik werk fulltime en woon zelfstandig. ik zoek een dame met wie ik mijn leven kan delen en die bereid is ook op korte termijn te kunnen trouwen.

voor meer info over mezelf pm me .

ik hoor graag alleen serieuze reactie s

02-10-2010, 09:14


En die vriendinnetje van jou dan?

02-10-2010, 09:16

Citaat door miss_hagenees:
En die vriendinnetje van jou dan?


ik hou het verleden achter me . en richt me nu verder.

02-10-2010, 09:20

Citaat door riffiestyle:
ik hou het verleden achter me . en richt me nu verder.





Hmm oke.

Ik wens je dan veel succes en InchaAllah vind je de ware gauw

02-10-2010, 09:54


Uh, ik raad je aan om een leuke meisje gewoon leert kennen en niet via Marokko.nl of hyves, of zo een andere website

02-10-2010, 09:57

Citaat door bent-ness:
Uh, ik raad je aan om een leuke meisje gewoon leert kennen en niet via Marokko.nl of hyves, of zo een andere website



waarom niet ? en wie weet kan het mischien klikken . kun jij een rede opnoemen om het niet te doen?

02-10-2010, 09:58

Citaat door riffiestyle:
waarom niet ? en wie weet kan het mischien klikken . kun jij een rede opnoemen om het niet te doen?



Het is tegewoordig helemaal niet te vertrouwen, kijk als je iemand wil moet je der echt gewoon hebben gezien

02-10-2010, 10:01

Citaat door bent-ness:
Het is tegewoordig helemaal niet te vertrouwen, kijk als je iemand wil moet je der echt gewoon hebben gezien



ik begrijp wat je bedoeld. maar elkaar zien is zoiezo de eerste stap om elkaar beter te leren kennen. niemand is perfect maar ook al kom je iemand tegen opstraat kan er ook veel mis zijn achteraf.

02-10-2010, 10:30

Citaat door riffiestyle:
ik begrijp wat je bedoeld. maar elkaar zien is zoiezo de eerste stap om elkaar beter te leren kennen. niemand is perfect maar ook al kom je iemand tegen opstraat kan er ook veel mis zijn achteraf.



veel mensen trouwen tegenwoordig op deze manier, en veel mensen scheiden tegenwoordig, wel eens overwogen dat het niet de manier is om aan je trouwen te komen?

wat is er mis met iemand leren kennen tijdens het huwelijk? waarom wil je iemand leren kennen voordat je samen in het bootje stapt?

02-10-2010, 10:57

Citaat door Romantica:
veel mensen trouwen tegenwoordig op deze manier, en veel mensen scheiden tegenwoordig, wel eens overwogen dat het niet de manier is om aan je trouwen te komen?

wat is er mis met iemand leren kennen tijdens het huwelijk? waarom wil je iemand leren kennen voordat je samen in het bootje stapt?


Wat begrijp je niet aan zijn uitleg? Het is ook niet "de manier" het is een middel om met elkaar in contact te komen.

Zoals hij ook al zei is het leren kennen de eerste stap.

06-10-2010, 12:32

Citaat door Barney:
Wat begrijp je niet aan zijn uitleg? Het is ook niet "de manier" het is een middel om met elkaar in contact te komen.

Zoals hij ook al zei is het leren kennen de eerste stap.



jij wilt mij niet begrijpen pietje, als je ook maar met een beetje fatsoen een huwelijk in wilt treden dan leer je elkaar kennen vanaf de dag dat je man en vrouw bent, als je elkaar voor het huwelijk leert kennen? wat blijft er dan over in het huwelijk?

wil je een nieuwe weg ontdekken? stappen maak je samen binnen het huwelijk niet dr naar toe.

06-10-2010, 17:55

Citaat door Romantica:
jij wilt mij niet begrijpen pietje, als je ook maar met een beetje fatsoen een huwelijk in wilt treden dan leer je elkaar kennen vanaf de dag dat je man en vrouw bent, als je elkaar voor het huwelijk leert kennen? wat blijft er dan over in het huwelijk?

wil je een nieuwe weg ontdekken? stappen maak je samen binnen het huwelijk niet dr naar toe.



06-10-2010, 18:03


Dit meen je niet hé?


Wat zijn dit voor mietjes de laatste tijd? In de ochtend open je nog een topic over een vriendin die je terug wilt, en nu zoek je een vrouw om mee trouwen?

06-10-2010, 18:14
Aparte gevaletje

06-10-2010, 18:14
xlacht je uit x

Pagina's : [1] 2