Bekijk volle/desktop versie : lees dit is zeker voor jou



02-10-2010, 03:40
Salaam mo3alaikoem wara7matoelahi wabarakatoe,

mijn lieve broeder en zuster wat is er toch met jullie aan de hand? subhanallah zijn we helemaal de weg kwijt waar is onze respect en schaamte? ik kan me nog herinneren een jaar of 10 12 geleden als ik hoorde dat een marokkaans meisje uit was gegaan kreeg ik gewoon een shok, heeft ze geen respect voor zich zelf om haar daar te showen of voor haar vader familie en het ergste voor allah. tegenwoordig is het de normaalste zaak van de wereld wat gebeurt er toch met onze zusters? ze blowen drinken gaan uit hebben sex voor het huwelijk subhanallah het doet ze niets meer en wij beginnen er aan te wennen dat vind ik het ergste!! Waarom drink of blow of hebt sex voor de ogen van je vader? terwijl je dit wel doet voor de ogen val Allah? heb je meer respect voor je vader dan voor allah?Het is tegenwoordig normaal om 2 vriendjes te hebben en 10 scharrels te hebben. Heb je behoeftes ga dan trouwen. Lieve zusters heb aub respect voor jezelf voor je ouders famillie en vooral voor Allah en de de barmhartigheid van allah is groot, weet dat allah je ziet wat je ook doet vrees allah en keer terug het is niet te laat. Ik vraag aan jou om een keer heel goed en diep na te denken of je dit wel wil en zo door wil gaan met leven? en waar je over 5 jaar wil staan als je dat haalt?
Zuster volg de juiste pad, het pad is duidelijk het pad waar je je geluk en rust vind denk na of je in deze staat bij allah wil komen? Toon je berouw en maak elkaar niet gek. Want deze wereld is slechts een voorzining dat maar ff duurt.
En jij beste broeder wat is er met jou aan de hand Als ik naar opsporing verzocht kijk zie ik alleen maar marokkanen die van alles doen ik schaam me rot. Het is tegenwoordig de gewoonte om bij elkaar in te breken.Vind jij het normaal om jou zuster zo te misbruiken en hun achter de ramen te zetten, je weet niet wat je kapot maakt, maar als iemand naar alleen maar tegen jou zusje praat begin je te flippen, is dit niet hypocriet?
broeder je maakt mensen kapot met het verkopen van drugs, je weet niet wat je je broeders en zusters en hun families aanricht. Waarom is dit zo? hebben de profeet en zijn metgezellen tot hun dood gevochten om ons dit prachtig geloof mee te geven? zoveel bloed is er vergoten en wij gaan er zo mee om? wallahi we moeten ons schamen. Soms als ik aan onze marokkanen denk, denk ik tegelijkertijd aan ya''joez en ma''joez,(gog en magog) zoveel verderf zaaien op aarde subhanallah. Vind je het gek dat iedereen hier op wilders stem? We doen het allemaal zelf, we lopen weg van onze houvast de islam en doen alles wat verboden is. Wallahi als we een eenheid zijn kan niemand ons aan. wat is ons probleem?
Elke dag lees je weer ik zoek mo ik zoek fatima ik zoek die en die, waarom zoek je niet naar Allah? degene die jou heeft geschapen om hem te aanbidden? degene die jou alle voorzieningen geeft en die jou en je familie voorziet van eten en drinken. Lieve broeders en zusters keer terug tot allah. Wallahi je krijgt geen rust in je leven als je doorgaat met dit verderf. Toon berouw en aanbid allah dan zul je proeven wat gelukkig zijn is.
Insha allah zullen we met zn allen met onze neuzen dezelfde richting op wijzen, en elkaar tot het goede aansporen ipv elkaar gek te maken insha allah zullen we een eenheid worden, want door zeze fitna wordt deze ouma zwak en kijk maar hoe de media daarop inspeelt.

02-10-2010, 12:43


masallah a3lik mijn broeder moge alllah swt je belonen allahdie meglek waha ...

02-10-2010, 12:47
Djazak Allahoe Gairan voor het plaatsen beste broeder. Moge Allah ons behoeden van het slechte en ons op het rechte pad houden inshsAllah.

Ik hoop dat iedereen hier een lering uit zal trekken en de volgende keer twee keer nadenkt voor hij/zij iets doet.

Moge Allah jou rijkelijk belonen voor het plaatsen

02-10-2010, 13:02
masha allah. goed geschreven helemaal duidelijk.

gazaka allahou gairan

06-10-2010, 15:29


barakallahoefiek

06-10-2010, 15:33
Massa'Allah! Je hebt gesproken!

06-10-2010, 16:23
jazak allahoe gairen

06-10-2010, 16:31
Allah i 7fed...
slechts tekenen van het feit dat het vergaan van de wereld nabij is...
subhanna Allah, het moet echt niet gekker worden in deze tijd..

ik merk zelf in mijn dagelijks leven ook inderdaad, dat de zaken die ik altijd had uitgesloten... in automatische zin nu gewoon in verkeer..

bizar gewoon.

06-10-2010, 17:32
Het lijkt echt niet meer te stoppen alle remmen zijn los. Subhanallah daarom moet een ieder maar eens nadenken hoe hij zichzelf moet redden, want dit wereldse leven houd op voor een ieder

06-10-2010, 18:04
Allahi hdiena..

06-10-2010, 18:19
Mash'Allah jij hebt gesproken ik hoop inshallah dat we hier allemaal een les uit leren. Echt goed dat je dit hebt geplaatst dan sta je er bij stil de zonden die alle mensen doen! Shokran

06-10-2010, 18:20

Citaat door tomaatje:
Het lijkt echt niet meer te stoppen alle remmen zijn los. Subhanallah daarom moet een ieder maar eens nadenken hoe hij zichzelf moet redden, want dit wereldse leven houd op voor een ieder


Precies dit leven is maar voor korte duur maar wat er na komt is gwn voor eeuwig.. Gayr Inshallah

07-10-2010, 03:10


barakallahoefiekom ik hoop dat mensen een heel klein beetje gaan stil staan wat voor zondes we allemaal plegen, en de remmen er op gaan gooien, en meer aan onze schepper gaan denken