Bekijk volle/desktop versie : Let op!



02-10-2010, 01:12
--


Ladies, De meiden die in de handen vallen van loverboys nemen enorm toe. Ik heb nu al 4 verhaaltjes moeten aanhoren van ex-slachtoffers. Ik vind dit zo vreselijk en waarschuw jullie met heel mijn hart, zodat niemand van jullie dit ooit zal overkomen.

Please, geloof niet in die lieve praatjes. Neem aub geen dure cadeaus aan. Gooi aub niet al je vertrouwen in dat wat je een relatie noemt. Prop dit ergens in je achterhoofd voor het geval je toch zijn appartementje mocht binnentreden.

Incha allah, zal niemand van jullie dit over komen...En zullen de meiden die snel in praatjes trappen zich dit realiseren en incha allah nooit iets overkomen. Amine

02-10-2010, 01:26



Citaat door _Soumia:
.

Echt vreselijk hoe die klootzakken te werk gaan. Hier hebben ze honderden/duizenden levens mee verknald. Harte en schaamte loos gewoon

02-10-2010, 01:27

Citaat door MevrArrogant:
Up!


Thanks hon.
Dit is slechts een waarschuwing. Ik hoop dat het een aantal goed raken.

02-10-2010, 01:32
Soms laat men zogenaamd aan de hand van een film zien hoe ze te werk gaan maar ik denk dat ze nog veel sluwer zijn dan dat men laat zien via een film.

02-10-2010, 01:49



Citaat door Aboe_Adam:
Soms laat men zogenaamd aan de hand van een film zien hoe ze te werk gaan maar ik denk dat ze nog veel sluwer zijn dan dat men laat zien via een film.



Ja inderdaad als het zo ging als hoe zij het in films laten zien. Zouden deze meiden het nog makkelijker hebben gehad. het is gewoon vreselijk om dit aan te horen laatstaan om zelf in zo een scené te moeten spelen. Ze worden mishandeld en honderden mannen die hen beklommen hebben. Een nachtmerrie van elk meisje

02-10-2010, 01:51

Citaat door BADGIRL--:
Thanks hon.
Dit is slechts een waarschuwing. Ik hoop dat het een aantal goed raken.


Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Je doet hier dus heel goed aan!

02-10-2010, 01:54

Citaat door MevrArrogant:

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Je doet hier dus heel goed aan!



Lieve schat, ik ben hier niet mijn eige punten aan het verdienen. Maar probeer anderen te helpen met hun fouten te voorkomen!

bedankt meid.

02-10-2010, 01:57
Als die bitchez niet zo materialistisch waren, en zelfrespect hadden zouden zij nooit in handen vallen van zulke homo's. Hele loverboys zouden niet eens bestaan! Dat is t risico van een golddigger zn, en verdienen het!

02-10-2010, 02:01

Citaat door THERETURNOFKITY:
Als die bitchez niet zo materialistisch waren, en zelfrespect hadden zouden zij nooit in handen vallen van zulke homo's. Hele loverboys zouden niet eens bestaan! Dat is t risico van een golddigger zn, en verdienen het!


Als je verliefd bent doe je nou eenmaal dingen onbewust .
En ik vind helemaal niet dat ze dat verdienen. Dit moet je niemand gunnen ookal is het een 'bitch'. Die mannen verdienen geld door het eigendom van een ander. Harteloos of niet?

02-10-2010, 02:01

Citaat door BADGIRL--:
Ja inderdaad als het zo ging als hoe zij het in films laten zien. Zouden deze meiden het nog makkelijker hebben gehad. het is gewoon vreselijk om dit aan te horen laatstaan om zelf in zo een scené te moeten spelen. Ze worden mishandeld en honderden mannen die hen beklommen hebben. Een nachtmerrie van elk meisje


Als zusters Allaah en zijn Boodschapper gehoorzamen zal hen dit niet gebeuren in shaa Allaah.

02-10-2010, 02:04

Citaat door Aboe_Adam:
Als zusters Allaah en zijn Boodschapper gehoorzamen zal hen dit niet gebeuren in shaa Allaah.



02-10-2010, 02:11

Citaat door BADGIRL--:
Als je verliefd bent doe je nou eenmaal dingen onbewust .
En ik vind helemaal niet dat ze dat verdienen. Dit moet je niemand gunnen ookal is het een 'bitch'. Die mannen verdienen geld door het eigendom van een ander. Harteloos of niet?
Een wereld van verschil tussen verliefd, dom en materialistisch zn. Iedereen is wel eens verliefd geweest en weet hoe t voelt enz enz, maar je bent gewoon DOMMMM als een jongen je zoveel dure dingen geeft omdat hij je geweldig vind en zama eerlijk voor zn geld werkt, maar toch al die dure spullen kan veroorloven. Want dus al 1 van de tig dingen waarvan je weet dat t niet goed zit en dus eieren voor je geld moet kiezen en dus wegwezen moet!


Meiden die hier in trappen zn een bepaalde type, materialistisch en dom!!

En wat betreft de ''mannen'' dit dit allemaal doen, daar gaan we niet eens over discusseren, want dat zn geen mensen!