Bekijk volle/desktop versie : Bogkebez



Pagina's : [1] 2 3

02-10-2010, 01:01
Wie heeft ook last van deze nare gedaante...
Hij komt elke keer terug, weet iemand hier meer over. Ik hoor zoveel verschillende dingen. Durf gewoon niet meer te slapen

02-10-2010, 01:03


aghebez?

02-10-2010, 01:08
Bij de aldi verkopen ze een anti-bogkbeZz-spray.

02-10-2010, 01:23
Hij kilt je in je slaap toch? en als je iemand probeert te roepen, verdwijnt je stem ineens. Hij heeft het mij 2 x te pakken gehad. Veel mensen denken dat dit een nachtmerrie is. Maar het is iets tussen de echte wereld en je droomwereld. Heb ik gehoord.

Scary, I know

02-10-2010, 02:01



Citaat door BADGIRL--:
Hij kilt je in je slaap toch? en als je iemand probeert te roepen, verdwijnt je stem ineens. Hij heeft het mij 2 x te pakken gehad. Veel mensen denken dat dit een nachtmerrie is. Maar het is iets tussen de echte wereld en je droomwereld. Heb ik gehoord.

Scary, I know




Ik krijg het altijd op het moment dat ik in slaap val. De remslaap noemen ze dat. Eerst kreeg ik stroom schokken dus had al een voor gevoel dat het weer terug zou komen, maar ik was toen niet alleen. Pas de volgende nacht toen ik alleen sliep kreeg ik het weer. Ik kon mezelf niet bewegen had de telefoon in mijn handen maar kon er alleen naar kijken. Ik zag een zwarte gedaante naast mijn bed staan het maakte bewegen alsof hij mij aan het steken was met een mes. Ik kon niets doen dan alleen shad dit is echt zo freaky!!

02-10-2010, 02:02

Citaat door nadia137:
Ik krijg het altijd op het moment dat ik in slaap val. De remslaap noemen ze dat. Eerst kreeg ik stroom schokken dus had al een voor gevoel dat het weer terug zou komen, maar ik was toen niet alleen. Pas de volgende nacht toen ik alleen sliep kreeg ik het weer. Ik kon mezelf niet bewegen had de telefoon in mijn handen maar kon er alleen naar kijken. Ik zag een zwarte gedaante naast mijn bed staan het maakte bewegen alsof hij mij aan het steken was met een mes. Ik kon niets doen dan alleen shad dit is echt zo freaky!!


tell me about it

02-10-2010, 02:05

Citaat door karim_be:
Bij de aldi verkopen ze een anti-bogkbeZz-spray.



Hahahah!!


Nee Alhamdoulilah nog nooit meegemaakt. Slapen jullie wel met l'wodo?

02-10-2010, 02:08
Ik heb wel eens een keer met boekebaz te maken gehad en het was, kan ik je verzekeren, geen pretje. Boekebaz is trouwens een Riffie, dat is wel chill, maar voor mensen die het Tarifieth niet machtig zijn, kan boekebaz best lastig zijn en hij maakt vaak gebruik van het woordje nanash.

02-10-2010, 02:11

Citaat door ElBaskue.:
Ik had wel eens een keer met boekebaz te maken gehad en het was, kan ik je verzekeren, geen pretje. Boekebaz is trouwens een Riffie, dat is wel chill, maar voor mensen die het Tarifieth niet machtig zijn, kan boekebaz best lastig zijn en hij maakt vaak gebruik van het woordje nanash.



!

02-10-2010, 02:15
Zeg, doet dat pijn? Of voel je niks?

02-10-2010, 02:21
Als kind had ik er extreem veel last van. Abnormaal vaak maar Alhamdoullilah sindsdien niet meer..maar het is volgens mij gewoon een nachtmerrie, lees wat verzen voor je slapen gaat

02-10-2010, 02:26

Citaat door Droptoffee:
Zeg, doet dat pijn? Of voel je niks?



Nee het doet geen pijn elhmdl, maar de stroom schokken zijn heel iritant. Ik schrik er gewoon heel erg van. Het enigste wat ik voel is dat het al mijn energie van me afneemt. Je raakt er zo uitgeput van, omdat je je zo aan het verzetten bent maar niets helpt. Je bent gewoon verlamt!

02-10-2010, 02:28



Citaat door Momo_F:
Als kind had ik er extreem veel last van. Abnormaal vaak maar Alhamdoullilah sindsdien niet meer..maar het is volgens mij gewoon een nachtmerrie, lees wat verzen voor je slapen gaat




Nee dit zijn geen nachtmerries. Ik ben gewoon wakker als het komt. Ik zie alles maar kan niets doen...

02-10-2010, 02:30

Citaat door nadia137:
Nee het doet geen pijn elhmdl, maar de stroom schokken zijn heel iritant. Ik schrik er gewoon heel erg van. Het enigste wat ik voel is dat het al mijn energie van me afneemt. Je raakt er zo uitgeput van, omdat je je zo aan het verzetten bent maar niets helpt. Je bent gewoon verlamt!
Hm, apart.. En hoor je ook iets of kan je het alleen zien?

02-10-2010, 02:31

Citaat door nadia137:
Nee het doet geen pijn elhmdl, maar de stroom schokken zijn heel iritant. Ik schrik er gewoon heel erg van. Het enigste wat ik voel is dat het al mijn energie van me afneemt. Je raakt er zo uitgeput van, omdat je je zo aan het verzetten bent maar niets helpt. Je bent gewoon verlamt!

Ik weet wat je bedoelt, de eerste keer toen ik het had durfde ik ook niet meer te slapen, ik dacht dat het de dood was ofzo..

De laatste tijd heb ik het niet meer zo vaak, maar t kan nog terug komen.
Het duurt maar een paar seconden en je moet echt vechten om te bewegen.

Dit is denk ik omdat, we ons niet op de goede weg bevinden, walahou a3lam.

Pagina's : [1] 2 3