Bekijk volle/desktop versie : Heeft iemand wel eens.??



01-10-2010, 23:03

Heeft iemand weleens het gevoel Dat niemand voor je klaar staat.
Dat alles fout gaat en je het gewoon zat ben en gewoon weg wil lkker weg maar waar..
En dat je gewoon als je helemaal alleen zit in je kamer je terug gaat denken aan de fouten die je gemaakt hebt en tot de conclusie komt spijt is een emotie wat altijd te laat komt en je getekend bent door je fouten..
Gewoon een down gevoel wat moet je doen..


01-10-2010, 23:05


koran beluisteren,afleiding zoeken, denk aan de toekomst en laat het je verleden achter

het is moeilijker dan dat ik het type maar bij mij werkte het

ps: als je erover wilt praten pm box staat aan

01-10-2010, 23:08
Dankje Echt heel lief van je (L)

Ja ik probeer verleden te verwerken weetje maar het heeft mij getekend voor de toekomst dus als ik aan de toekomst denk koppeltd het me weer terug aan het verleden het is gewoon zo irritant

01-10-2010, 23:10
Ja.
Maar dan kom ik tot het besef dat ik ook helemaal niemand nodig heb en dat ik zonder die daden niet de persoon zou zijn die ik nu ben.

01-10-2010, 23:11


Heeft ieder weleens ,

01-10-2010, 23:11

Citaat door ZAKENVROUW__:
Ja.
Maar dan kom ik tot het besef dat ik ook helemaal niemand nodig heb en dat ik zonder die daden niet de persoon zou zijn die ik nu ben.



idd men leert uit de fouten van het verleden!

11-01-2011, 22:30
We kennen allemaal sterke momenten en tijden van zwakte. Zelfs de Sahaba hadden dat..

HIJ staat voor je klaar, keer je terug naar Hem en hef je handen op naar Hem en vraag hem om vergeving en om jouw imaan te versterken.

Tot slot, je omgeving,met wie je bent...naar wat je luistert en kijkt...etc dit kan allemaal een vernietigende werking hebben op je imaan dus kijk selecteer en wis....en laat enkel over wat je kan helpen je te versterken.