Bekijk volle/desktop versie : wat vinden jullie van gasten die.....



01-10-2010, 21:24
Jullie aanstaren en die jullie percies uitkleden met hun ogen. Of dat je een hoofddoek draagt of niet. Wollah geen respect meer en het is ons schuld zogezegd dat we hun uitdagen.

01-10-2010, 21:25


Ik vind ze afschuwelijk, 1ste klasse bij vooroordelen.

01-10-2010, 21:29
Als ik een meisje aankijk, kijkt zij mij ook aan, en meestal ben ik degene die als eerste wegkijkt, dus niet alleen jongens blijven staren.

en dan zeg je hoofddoek, wat is het verband 'hoofddoek'' en 'aankijken'?

01-10-2010, 21:30
Ja ik vind het heel lastig soms heb ik goesting om op hun bakkes te kloppen, maar ik moet me steeds in houden stel nu dat die gast sterk is wat dan.

01-10-2010, 23:01



Citaat door Hayat86:
Jullie aanstaren en die jullie percies uitkleden met hun ogen. Of dat je een hoofddoek draagt of niet. Wollah geen respect meer en het is ons schuld zogezegd dat we hun uitdagen.


Geloof me, het werkt echt!

01-10-2010, 23:24

Citaat door Haaglandiaa:
Geloof me, het werkt echt!

Ja dat weet ik en dat doe ik ook maar bv. je zit in de bus en je kan niet weg, er is iemand die constant staart wat doe je dan. Dat is alsof dat je een soort auto bent in de showroom. Trekt echt op niks.

01-10-2010, 23:32
Hoe doen ze dat dan? Hoe kijken ze?

Nog nooit meegemaakt dit, gnif.

01-10-2010, 23:32

Citaat door Hayat86:
Ja dat weet ik en dat doe ik ook maar bv. je zit in de bus en je kan niet weg, er is iemand die constant staart wat doe je dan. Dat is alsof dat je een soort auto bent in de showroom. Trekt echt op niks.




I know, I know jammer genoeg kennen zij geen schaamte . Je gaat je op een gegeven moment ongemakkelijk voelen, NIET kijken. Dat is zo nót done. Seriously, want dat willen ze. Als je niet weg kan, pak je telefoon of iets waarmee je bezig kan houden, totdat jij of die dude weg is/bent.
Lijkt mij de beste oplossing?
Heb zoiets eigenlijk nooit meegemaakt.

01-10-2010, 23:33

Citaat door Nishanboy:
Als ik een meisje aankijk, kijkt zij mij ook aan, en meestal ben ik degene die als eerste wegkijkt, dus niet alleen jongens blijven staren.

en dan zeg je hoofddoek, wat is het verband 'hoofddoek'' en 'aankijken'?

Jij bent gewoon een uitzondering.

01-10-2010, 23:35

Citaat door Hayat86:
Jullie aanstaren en die jullie percies uitkleden met hun ogen. Of dat je een hoofddoek draagt of niet. Wollah geen respect meer en het is ons schuld zogezegd dat we hun uitdagen.

Op de brandstapel met zulke ezels. Ik word altijd boos vanbinnen als een onbekende me aanstaart of het nou een vrouw of man is, ik krijg altijd de neiging om te zeggen; Wat kijk je?!

Maar dit kan natuurlijk niet en wat dan overblijft is een bitchylook hey maar dit helpt wel, ik schrik ze af heirmee

Maar ff serieus negeren is de beste optie.

02-10-2010, 19:13
Ik denk het niet, ze beginnen ook te praten met je.
Echt schandalig ze kennen hun grens niet.

02-10-2010, 20:22
Omdat als ik per ongeluk rond kijk, dan zijn ze nog altijd aan het staren (bus).