Bekijk volle/desktop versie : Help me



Pagina's : [1] 2 3

01-10-2010, 21:19
Je vader die kehba noemt en eigenlijk nooit goed voor je is. Hij heeft nooit laten zien dat hij om je geeft. Hij heeft je als het ware het leven zuur gemaakt. Ik heb een hart van steen gekregen tegenover hem. Hij is nu ziek en weet niet of ik moet vragen hoe het met hem gaat. Wat zouden jullie doen?

01-10-2010, 21:22


ook al doet hij zo, het is en blijft je vader, ik zou vragen en een kijk je nemen
diep in zijn hart houd hij van je.

01-10-2010, 21:23

Citaat door OlijvenDealster:
ook al doet hij zo, het is en blijft je vader, ik zou vragen en een kijk je nemen
diep in zijn hart houd hij van je.


Hij heeft me wel kapot gemaakt. Een vader die zijn dochter xxxx noemt, kan echt niet. Ik kan het gewoon niet. Ik wil wel een kijkje nemen maar ik kan het niet.

01-10-2010, 21:25
tuurlijk MOET je dat wel doen, hallo het is en blijft ej vader en jullie moeten elkaar vergeven voordat hij Allahiefed er niet meer is

01-10-2010, 21:27



Citaat door Goldmember1:
tuurlijk MOET je dat wel doen, hallo het is en blijft ej vader en jullie moeten elkaar vergeven voordat hij Allahiefed er niet meer is


Hij heeft me gezegt me te vermoorden? Ik kan het niet, durf niet eens in zijn buurt te komen.

01-10-2010, 21:30
Het is en blijft je vader en wat hij jou aan heeft gedaan moet je gewoon aan de kant zetten en jij moet juist laten zien dat jij een er wel voor hem bent ondankt alles hoe moeilijk het ook is het zou je goed doen .

01-10-2010, 21:32

Citaat door Keilandtje:
Het is en blijft je vader en wat hij jou aan heeft gedaan moet je gewoon aan de kant zetten en jij moet juist laten zien dat jij een er wel voor hem bent ondankt alles hoe moeilijk het ook is het zou je goed doen .


Straks wil hij niet eens dat ik vraag hoe het met hem gaat. Dan sta ik daar..

01-10-2010, 21:32
Je vader noemt je niet zomaar xxxx, je bent ook een h oer.

01-10-2010, 21:33

Citaat door depri23:
Straks wil hij niet eens dat ik vraag hoe het met hem gaat. Dan sta ik daar..

Alsnog gewoon doen zodat hij weet dat jij tenminste nog die moeite neemt.

Hoe hard ook een persoon is of zou zijn hij zal het wel moeten waarderen.

01-10-2010, 21:34
Waarom noemt hij je zo? heb je iets gedaan dat niet goed is? want hij noemt jou niet voor niks jouw kehba.

01-10-2010, 21:34

Citaat door Vromemeid:
Je vader noemt je niet zomaar xxxx, je bent ook een h oer.


Vroom ben jij sowieso niet. Jij weet niet eens wat het woord xxxx inhoudt. Dus niet zomaar woorden uitbazelen waar jij geen verstand van hebt. Bovendien ben ik verre van een xxxx. Hoef jij niet te geloven als ik het zelf maar weet. En nu weg wezen, bedtijd voor jou.

01-10-2010, 21:35

Citaat door noortjeuh:
Waarom noemt hij je zo? heb je iets gedaan dat niet goed is? want hij noemt jou niet voor niks jouw kehba.


Nee, heb niks gedaan. Ik ben GEEN xxxx dus hij mag mij niet zo noemen. Ken geen enkele vader die zijn dochter zo noemt.

01-10-2010, 21:37



Citaat door depri23:
Nee, heb niks gedaan. Ik ben GEEN xxxx dus hij mag mij niet zo noemen. Ken geen enkele vader die zijn dochter zo noemt.


Dan meot je hem dat desnoods bewijzen, want ik denk dat hij dan een roddel ofzo gehoord heeft. Hij dient jou met erspect te behandelen meid.

01-10-2010, 21:39
Het is en blijft je vader...
Meid, breng een bezoekje...

01-10-2010, 21:42

Citaat door Zina_Doekalia:
Echt erg dat je je vader gewoon kehba kan noemen? Hoe-zo heb je een hart van steen?

Ik snap sommige echt niet wallah.

Al zou hij me uitschelden en hij wordt beproefd door een ziekte dan ben ik de eerste die bij zijn voeteinde zal zitten en hem vragen mij te vergeven.


Hij had mij zij genoemd en de volgende dag werd hij meteen beproefd door een ziekte. Denk jij dat dit toeval is? Ik heb een hart van steen gekregen tegenover hem omdat hij mij nooit goed heeft behandelt, hij heeft mij altijd het gevoel gegeven dat hij me haat. En dit allemaal zonder reden. Als het de eerste keer zou zijn dna zou ik me eroverheen kunnen zetten. Helaas is dit vaker voorgekomen. Hij hefet me ook vaker wijs gemaakt mij te vermoorden maar dan ook echt in detail hoe hij dat zouden, gewoon om bang van te worden. Ik heb niet het gevoel dat het mijn vader is. Mijn moeder daar tegenover is een schat, scheld me ook wel is uit maar bij haar heb ik het gevoel dat zij het voor mijn eigen bestwil doet. Zij geeft me ook advies, maakt zich zorgen als er iets is met me. Zegt altijd dat ik alles aan haar kan vertellen, zij gefet me het gevoel dat ze er voor me is. Hij geeft mij het gevoel mij te haten. Hoe kan ik van iemand houden die mij haat?

Pagina's : [1] 2 3