Bekijk volle/desktop versie : vandaag in de dixons



Pagina's : [1] 2

01-10-2010, 19:40
Daar stond ik te wachten een kwartier lang. Twee verkopers waren druk met klanten om af te rekenen. Komt er een derde verkoper eindelijk aan, dus dacht nou dan ga ik maar niet weg en blijf nog even wachten. Hij loopt door naar zijn collega achter de kassa en praat wat. Intussen kwam er een meisje binnen lopen blond lang haar modern gekleed. Ze keek me nog aan en glimlachte. En wat gebeurd er nou ik dacht zie ik het goed.

Komt die derde verkoper die als laatst dus bij kwam en loopt mij straal voorbij en gaat gelijk op dat meisje af om haar te helpen die als laatste binnenstapte terwijl ik verdorie intussen al een half uur stond te wachten. Ik dacht wat zal ik doen gewoon dan maar weggaan of er wat van zeggen....opeens boem liep ik naar hen toe en zei sorry mag ik jullie even onderbreken. Meneer ik weet niet of dat het een bewuste actie is van daarnet. Maar ik sta al zolang te wachten en u loopt mij straal voorbij.....engaat iemand anders helpen. Oh nee sorry dat was niet mijn bedoeling ik dacht dat u bij die meneer hoorde. Hij bedoelde een een blonde jongeman echt een stereotype kakker student.. Zie je het voor je een mutahajiba met een abaya met zo'n student. In principe zou alles kunnen maar er was geen een aanleiding om te denken dat ik bij hem zou horen aangezien ik meters van hem verwijderd was en hij bij de kassa stond.

Maar anyway, ik ben trots op mezelf dat ik dit gedaan heb. Aangezien ik niet zo assertief ben en altijd over mij heen laat lopen. Ik denk dat dat tijdperk tot een einde komt en ik nu eindelijk besef, en voor mezelf op kom

Zo dit moest ik even kwijt

01-10-2010, 19:43


Goed van je.
Ik ben een persoon die gelijk begint te vragen of er een extra kassa open gaat of dat ze wat sneller kunnen werken of verzin smoesje dat ik haast heb zodat ik voor mag.

01-10-2010, 19:46
Toppie meid keep on going.............

01-10-2010, 19:48
Hahaha. Ik weet precies wat je bedoelt. Heb ook eens iets gezegd van een dame die ging voor dringen bij de kassa. Ze ging gewoon een nieuwe rij vormen voor mij, waardoor er mensen ook nog eens bij haar gingen aansluiten in de rij. Ja Daaag! Ze bood haar excuses aan en ging achteraan staan. Ik doe dit normaal ook nooit maar jah de samenleving begint te verharden.

01-10-2010, 20:08



Citaat door Sharia:
Goed van je.
Ik ben een persoon die gelijk begint te vragen of er een extra kassa open gaat of dat ze wat sneller kunnen werken of verzin smoesje dat ik haast heb zodat ik voor mag.



Top van je zeg, hoop insAllah dat bij mij ook nog ooit komt dat ik dat doe. Ik wil het wel graag maar denk dan dat ik echt een bitch ben als ik het doe. Slaat nergens op maar goed

01-10-2010, 20:09

Citaat door Restrepo:
Toppie meid keep on going.............

thanks meid

01-10-2010, 20:21

Citaat door OemTasakourt:
Hahaha. Ik weet precies wat je bedoelt. Heb ook eens iets gezegd van een dame die ging voor dringen bij de kassa. Ze ging gewoon een nieuwe rij vormen voor mij, waardoor er mensen ook nog eens bij haar gingen aansluiten in de rij. Ja Daaag! Ze bood haar excuses aan en ging achteraan staan. Ik doe dit normaal ook nooit maar jah de samenleving begint te verharden.



Dat zie ik ook zo vaak idd, ik heb altijd geleerd eerst volgende, vaak wordt dit ook altijd geroepen als er een kassa opengaat. Maar het is gewoon heel normaal geworden merk ik wanneer er een kassa opengaat en dan mensen die achter je staan whoem naar voren gaan. Niemand zegt er dan van. Dan denk ik van tja misschien hoort het zo en moet ik niet zo zeuren. Maar wat je zegt de maatschappij verhard echt. Ik merk het heel erg. Wat ik ook altijd maar dat is mijn mening onbeschoft vind als iemand aan de kassa aan het bellen is en tussendoor afrekend. Ik vind dit gewoon echt zo niet netjes of als je de bus instapt en aan de telefoon bent en intussen een kaartje koopt bij de buschafeur

01-10-2010, 20:32
Ik ben echt keihard in dat soort dingen, wie voordringt heeft geen manieren en daar moet ik wat van zeggen. Ik ben zeker niet op mijn mondje gevallen, kom nou.

01-10-2010, 20:39
Oh Lord...
Mensen maken zich gereed voor de jihad en jij bent nog met je kassa-complex bezig??

01-10-2010, 20:42
hahah halfd uur wachten 3ad voor dat je aktie zou ondernemen, ik zou gelijk actie hebben gemaakt...van hallo ik ben eerst

01-10-2010, 20:42

Citaat door niesj:
Oh Lord...
Mensen maken zich gereed voor de jihad en jij bent nog met je kassa-complex bezig??



dit is voor haar ene persoonlijke overwinning aangezien ze moeite heeft met assertief zijn.. beetje vriendelijker mag best

01-10-2010, 21:13

Citaat door niesj:
Oh Lord...
Mensen maken zich gereed voor de jihad en jij bent nog met je kassa-complex bezig??

Ik ben bezig met mijn eigen jihaad nefs, en dat is zo bewust mogelijk in het leven staan en goed om te gaan met mensen en alles om mij heen. Ik geloof dat dit ook aspecten zijn die onder het geloof vallen.

01-10-2010, 21:13



Citaat door -Bubbels-:
dit is voor haar ene persoonlijke overwinning aangezien ze moeite heeft met assertief zijn.. beetje vriendelijker mag best



Lief van je bubbels

01-10-2010, 21:15

Citaat door amoela87:
Ik ben echt keihard in dat soort dingen, wie voordringt heeft geen manieren en daar moet ik wat van zeggen. Ik ben zeker niet op mijn mondje gevallen, kom nou.

Hoe doe jij dat dan, op een nette manier of gewoon boem hihih. Toen die man mij ging helpen en klaar was, heb ik nog mijn excuses aangeboden dat ik hem en dat meisje moest onderbreken....stom eigenlijk.

01-10-2010, 21:16

Citaat door LOULOU22:
hahah halfd uur wachten 3ad voor dat je aktie zou ondernemen, ik zou gelijk actie hebben gemaakt...van hallo ik ben eerst



Ach ik ben te geduldig denk ik ook als ik met vriendin afgesproken heb en die vervolgens drie uur later is. Blijf ik nog steeds wachten ook al ben ik boos en geiriteerd hahah

Pagina's : [1] 2