Bekijk volle/desktop versie : Talibanleider wil Nederland "onderwijs" geven



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

01-10-2010, 19:28
Talibanleider bedreigt Nederland
Wali-ur Rehman, een van de hoogste talibanleiders, zegt dat hij Nederland een lesje wil leren. Aanleiding is de 'anti-islam-toon' in ons land. Het is voor het eerst dat een talibanleider zich richt tot Nederland.
Video's
Talibanleider: 'Nederland zal boeten'
De nationaal coördinator terrorismebestrijding en terreurdeskundigen nemen het dreigement van de talibancommandant serieus. Wali-ur Rehman is de belangrijkste commandant van de taliban in Pakistan. De VS hebben een prijs van 5 miljoen dollar op zijn hoofd gezet. Het interview vond vier weken geleden plaats, maar de beelden zijn nu pas naar buiten gekomen.

Westen
Als de topmannen van Al-Qaeda voor de camera hun zegje doen, voorspelt het weinig goeds. De Pakistaanse taliban verplaatst het werkterrein steeds meer naar westerse steden. In mei dit jaar mislukte een aanslag op Times Square in New York, omdat een wagen vol explosieven bij toeval werd ontdekt. De bedenkers dreigen nu ook expliciet naar Nederland te komen. Rehman zegt dat de Nederlandse regering gevaarlijk bezig is door te spotten met de islam.

Topterroristen
Volgens inlichtingendiensten zijn Rehman en Hakimullah Mehsud (ook 5 miljoen waard) topterroristen met een bloedige staat van dienst. De Pakistaanse taliban zouden verantwoordelijk zijn voor de aanslag op de Pakistaanse oud-premier Benazir Bhutto in 2007, tientallen zelfmoordaanslagen en aanvallen op NAVO-konvooien

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/10_oktober/01/binnenland/Talibanleider_bedreigt_Nederland.xml

01-10-2010, 19:36


Saved By The Bell.

01-10-2010, 19:43
Dus ze kunnen lezen?

01-10-2010, 19:44
Per toeval is een auto vol met explosieven ontdekt

01-10-2010, 19:45


Waarom moest je de artikeltitel manipuleren?

01-10-2010, 19:50

Citaat door Ilyaas:
Waarom moest je de artikeltitel manipuleren?


Mag wel zoalang het de lading dekt. Ik vind hem wel grappig.

01-10-2010, 19:56
les = onderwijs.

01-10-2010, 20:00
nederland is mijn land. en daar blijf je van af meneer de taliban.

ik zal zelf de nederlanders opvoeden.

01-10-2010, 20:01
wat is taliban van plan te doen zijn het niet valse dreigingen?

01-10-2010, 20:04
nederland heeft wel een grote bek voor zo een klein kikker landje.


maar goed ik ga verder met lezen .

01-10-2010, 20:10

Citaat door aplat:
Talibanleider bedreigt Nederland
Wali-ur Rehman, een van de hoogste talibanleiders, zegt dat hij Nederland een lesje wil leren. Aanleiding is de 'anti-islam-toon' in ons land. Het is voor het eerst dat een talibanleider zich richt tot Nederland.
Video's
Talibanleider: 'Nederland zal boeten'
De nationaal coördinator terrorismebestrijding en terreurdeskundigen nemen het dreigement van de talibancommandant serieus. Wali-ur Rehman is de belangrijkste commandant van de taliban in Pakistan. De VS hebben een prijs van 5 miljoen dollar op zijn hoofd gezet. Het interview vond vier weken geleden plaats, maar de beelden zijn nu pas naar buiten gekomen.

Westen
Als de topmannen van Al-Qaeda voor de camera hun zegje doen, voorspelt het weinig goeds. De Pakistaanse taliban verplaatst het werkterrein steeds meer naar westerse steden. In mei dit jaar mislukte een aanslag op Times Square in New York, omdat een wagen vol explosieven bij toeval werd ontdekt. De bedenkers dreigen nu ook expliciet naar Nederland te komen. Rehman zegt dat de Nederlandse regering gevaarlijk bezig is door te spotten met de islam.

Topterroristen
Volgens inlichtingendiensten zijn Rehman en Hakimullah Mehsud (ook 5 miljoen waard) topterroristen met een bloedige staat van dienst. De Pakistaanse taliban zouden verantwoordelijk zijn voor de aanslag op de Pakistaanse oud-premier Benazir Bhutto in 2007, tientallen zelfmoordaanslagen en aanvallen op NAVO-konvooien

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/10_oktober/01/binnenland/Talibanleider_bedreigt_Nederland.xml



wie binnen de aivd, mivd en/of bbe heeft zin om te gaan freelancen?

01-10-2010, 20:12

Citaat door Ilyaas:
Waarom moest je de artikeltitel manipuleren?


Omdat ik er van uit ga dat die Taliban- en hun aanhangers- het verschil tussen een lesje en onderwijs niet weet. DE scholing is daar nogal laag.

Hun enige soort onderwijs zit in hun kogels en zwaarden.

01-10-2010, 20:13


Dus nu zijn Nederlanders allemaal weer bang voor ons? Oke, des te meer zitplek voor mij in het openbaar vervoer.

01-10-2010, 20:13

Citaat door professor1:
nederland is mijn land. en daar blijf je van af meneer de taliban.

ik zal zelf de nederlanders opvoeden.


Dan word je er nog druk mee Pizatie!

Wat is les 1?

Oh wacht ik weet het al: Islaam is de waarheid...

Wat is les 2?

.........................................

01-10-2010, 20:14

Citaat door ToosTandloos:
Dus nu zijn Nederlanders allemaal weer bang voor ons? Oke, des te meer zitplek voor mij in het openbaar vervoer.


Heb je een baard dan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12