Bekijk volle/desktop versie : Wie van de vrouwen met vriendjes hier



Pagina's : [1] 2

01-10-2010, 16:16
Komt weleens bij haar vriend over de vloer? Blijven jullie dan ze3ma van elkaar af?

Veel meiden die ik ken zeggen dan dat ze een filmpje zijn gaan kijken bij hun vriend, en als ik verder vraag is er niks gebeurt, en had die jongen respect voor ze. Ik geloof er echt niks van moet ik eerlijk zeggen, en dat zeg ik dan ook tegen ze! Mannen die alleen met jou in een ruimte willen zijn en jouw thuis uitnodigen doen dat met een bijbedoeling. Eens of oneens?

01-10-2010, 16:21



Citaat door Te_ugly:
Komt weleens bij haar vriend over de vloer? Blijven jullie dan ze3ma van elkaar af?

Veel meiden die ik ken zeggen dan dat ze een filmpje zijn gaan kijken bij hun vriend, en als ik verder vraag is er niks gebeurt, en had die jongen respect voor ze. Ik geloof er echt niks van moet ik eerlijk zeggen, en dat zeg ik dan ook tegen ze! Mannen die alleen met jou in een ruimte willen zijn en jouw thuis uitnodigen doen dat met een bijbedoeling. Eens of oneens?

Ik geloof er niks van..

01-10-2010, 16:21
Zo eeeeens, ik zelf kan me dan niet eens inhouden laat staan jongens

01-10-2010, 16:28
Dat een jongen je überhaupt uitnodigt. Dan moet er al een belletje gaan rinkelen.

Weird people these days.

01-10-2010, 16:28


jongens doen dat altijd met een bijbedoeling hoor

01-10-2010, 16:34
Die meisjes liegen tegen jou. Als een vrouw en een man in een kamer alleen zijn is de derde persoon altijd de duivel.

Dus alleen een fimpje kijken is gewoon bullshit. Het gaat er keihard aantoe.

01-10-2010, 16:54


http://www.youtube.com/watch?v=bjPx40r5WaA

01-10-2010, 16:56
Het is dan boem boem chicka wah waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Zoals pareltje al zei, wij kunnen ons niet eens inhouden laat staan hij! Hehehe, meer spanning is echt kickuuhh!

01-10-2010, 17:16

Citaat door Te_ugly:
Komt weleens bij haar vriend over de vloer? Blijven jullie dan ze3ma van elkaar af?

Veel meiden die ik ken zeggen dan dat ze een filmpje zijn gaan kijken bij hun vriend, en als ik verder vraag is er niks gebeurt, en had die jongen respect voor ze. Ik geloof er echt niks van moet ik eerlijk zeggen, en dat zeg ik dan ook tegen ze! Mannen die alleen met jou in een ruimte willen zijn en jouw thuis uitnodigen doen dat met een bijbedoeling. Eens of oneens?




Mee eens maar ook een beetje oneens.

De meeste mannen doen het indd met bijbedoeling, maar je hebt ook mannen die het niet doen met bijbedoeling maar achteraf gebeurd er net zoveel als bij de mannen met bijbedoeling.

01-10-2010, 17:19

Citaat door Sniwla:
Het is dan boem boem chicka wah waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Zoals pareltje al zei, wij kunnen ons niet eens inhouden laat staan hij! Hehehe, meer spanning is echt kickuuhh!




Met wij bedoel je toch automatisch ook hij. Of is er een derde persoon ?

01-10-2010, 17:20
Ik had een keer een vrouw uitgenodigd bij mij thuis om een filmpje te kijken. Kwam ze binnen zei ze welke film gaan we kijken? Ik zei huh :S waar heb je het over?

Ze dacht echt dat we een film gingen kijken

Moraal van het verhaal: Film kijken = code taal

01-10-2010, 17:21

Citaat door Schurk:
Ik had een keer een vrouw uitgenodigd bij mij thuis om een filmpje te kijken. Kwam ze binnen zei ze welke film gaan we kijken? Ik zei huh :S waar heb je het over?

Ze dacht echt dat we een film gingen kijken

Moraal van het verhaal: Film kijken = code taal



omg jij bent echt gemeeen

01-10-2010, 17:23



Citaat door Schurk:
Ik had een keer een vrouw uitgenodigd bij mij thuis om een filmpje te kijken. Kwam ze binnen zei ze welke film gaan we kijken? Ik zei huh :S waar heb je het over?

Ze dacht echt dat we een film gingen kijken

Moraal van het verhaal: Film kijken = code taal


Asshole Ging ze toen weg?

01-10-2010, 17:24

Citaat door Nadoorse-:
Mee eens maar ook een beetje oneens.

De meeste mannen doen het indd met bijbedoeling, maar je hebt ook mannen die het niet doen met bijbedoeling maar achteraf gebeurd er net zoveel als bij de mannen met bijbedoeling.


Geloof je dit zelf? Die mannen die zogenaamd geen bijbedoelingen hadden konden gewoon goed acteren

01-10-2010, 17:25

Citaat door MarLokko:
Met wij bedoel je toch automatisch ook hij. Of is er een derde persoon ?



Jij durft... Met je foto op je avatar

Pagina's : [1] 2