Bekijk volle/desktop versie : Hoe merken vriendinnen dat hun vriendje een drugsdealer is???????????????????????????



Pagina's : [1] 2

01-10-2010, 16:11
aan wat is dat te merken volgens jullie?

01-10-2010, 16:17


3 a 4 telefoons hebben die continu overgaan. Vaak weglopen als er wordt gebeld. In codetaal praten aan de telefoon.

01-10-2010, 16:19
Zoals Depressief al zei.. en als ze oppeens weg moeten gaan..

01-10-2010, 16:19
Zegt hij zelf.

01-10-2010, 16:19


vaak telefoontjes, dure auto, vaak weg , hoogmoedig, veel contacten (ook skr met andere meisjes) aan deze punten kan je wel DENKEN dattie drugsdealer is, maarja je kan er moeilijk van uit gaan, want je weet het tog niet zeker, dus het beste lijkt mij om navraag te doen bij mensen die hem ook kennen,

drm is vriendje/vriendinnetje grootste onzin ooit , alleen maar koppijn en gezeur en moeite doen, ahaha 3lach allemaal??? :P

01-10-2010, 16:20
Lelijke auto, 2a 3 tels, altijd maar aan het rijden..

01-10-2010, 16:22

Citaat door Rdam_spangenaar:
aan wat is dat te merken volgens jullie?


Minimaal 2/3 nummers en meer dan 1 telefoon.
Niet tijdig opnemen/ terugbellen. Weinig smsen.
Gat in zijn hand, dus veel uitgeven. Vaak in het buitenland. Diep in de nacht thuis komen. Als hij op vreemde tijden wil afspreken. Een jongen die om klokslag 12 uur wil afspreken terwijl mensen werken. Dus dan werkt hij niet als hij elke dag op verschillende tijden kan afspreken.

01-10-2010, 16:22

Citaat door semmy1:
Lelijke auto, 2a 3 tels, altijd maar aan het rijden..



Dat zijn grammetjesverkopers

01-10-2010, 16:29
5 telefoons constant gebeld worden tijdens jullie date 1x per seizoen als die tijd heeft...dat die moe is en slaap tekort heeft dat hij zegt ik doe aandelen via internet..en later heeft hij zaak in belgie....dat hij 1 date geldverspilt waar je een week van kan boodschappen doen.... dat hij geheimzinnig doet...snel boos word als jij ze mannelijkheid aantast.....ehmmm wat ben ik vergeten....ohja en als je ernaar vraagt en hij moet toegeven dan zegt die erbij jaaa maar niemand weet zelfs me familie niet terwijl heel de wereld het weet maar hij toch blijft geloven dat alleen hij weet en niemand anders......

01-10-2010, 16:36

Citaat door sammy_amour:
ze zeggen het gewoon
ik deal dus deal with it or leave it



dat is niet zo een echte dealer geeft niet toe
alleen een dealer van bolletjes 10 euro geeft toe dat hij dealer is.....

01-10-2010, 16:38
En als ze het gewoon eerlijk toegeven en hij zegt wijs je me daarom af en als ik nou van je hou kun je daar dan mee leve wat zouden jullie dan doen????

01-10-2010, 16:40

Citaat door Rdam_spangenaar:
aan wat is dat te merken volgens jullie?


meerdere nummers, hij die altijd van nummer wisselt, vele oproepen die hij krijgt, soms aan de hand van materiaal dat hij bezit en de werk dat hij heeft, heeft hij geen werk en wel geld?

01-10-2010, 16:41



Citaat door zinagirl_17:
En als ze het gewoon eerlijk toegeven en hij zegt wijs je me daarom af en als ik nou van je hou kun je daar dan mee leve wat zouden jullie dan doen????


nee niet mee trouwen, alssie egt van je houdt, dan stopt hij er mee, en gaatie halal werk verrichten, zodat jullie kinderen een betere opvoeding kunne krijgen en niet dat ze thuis lay backk op de bank kunne blijve zitte, hoeve nie te werken, papa betaalt alles,

en plus je leeft dan egt in onzekerheid, bang dat iemand je huis zo kan binnenvalle voor een afrekening, zou je willen dat je kinderen zien hoe hun papa wordt vermoord ?

01-10-2010, 16:43

Citaat door Rdam_spangenaar:
aan wat is dat te merken volgens jullie?


Aan zijn onderbroek.

01-10-2010, 16:45

Citaat door Depressief_86:
Dat zijn grammetjesverkopers


Inderdaad

Pagina's : [1] 2