Bekijk volle/desktop versie : Hairwave laten zetten!!



01-10-2010, 12:09
Hairweave door middel van vlechten:
Delen van je eigen haar worden dun en plat op je hoofd gevlochten. Hierop wordt de weavehaar genaaid
met speciale naald en draad. Totaal onschadelijk en pijnloos! Deze behandeling blijft bij
europeeshaar 2 maanden zitten en bij kroeshaar 3 a 4 maanden. Je mag gedurende deze periode het haar
niet al te vaak wassen, max. 2 keer per week. Zo blijft het haar langer stevig inzitten.
Door intensief wassen, zakt het haar ook sneller uit.
De kosten voor deze behandeling: 15 euro per baan.

Belangrijk om te weten: Alles wat je in je haar laat zetten kwa haarverlenging verdient extra
aandacht, omdat het niet vanuit je eigen hoofdhuid groeit. Elke dag je haar wassen is niet goed.
Probeer het haar maximaal 2 keer per week te wassen. Je eigen haar en hoofdhuid gaan er niet op
achteruit als je je haar tijdens deze periode minder gaat wassen. Gebruik om de 3 weken een
glansmaskertje (andrelon of glisskur). Borstel het haar dagelijks met een goede grote borstel. Smeer dagelijks een serum, vet of een dagelijkse verzorgingsproduct in het haar. Omdat het haar niet uit je hoofdhuid groeit, moet je het zelf dagelijks verzorgen en gehydrateerd houden. Als je het haar
niet goed verzorgd, gaat het snel klitten en uitdrogen en niemand wilt met een bos touw op haar hoofd rondlopen. Het is ook zonde van het geld wat je voor het haar heb betaald. Als je het haar
goed verzorgd, kun je het vaker gebruiken.

Ik zet alleen wave bij mij thuis, woon zelf in Nootdorp vlakbij Den Haag
Wil je meer info, mail me dan.
Groetjes
Loubna

01-10-2010, 12:11


Invlechten is al schadelijk, wat lul je?

Denk je dat de haargrens van negerinnen zomaar in het midden begint