Bekijk volle/desktop versie : Sociologie



Pagina's : [1] 2

01-10-2010, 11:17
Wie studeert er hier sociologie?

groetjes

01-10-2010, 14:27


Een meisje in mijn klas studeerde sociologie.
Ze vond het niet leuk omdat je te veeel theorie krijgt over mensen.
Je bent niet in de praktijk bezig maar vooral papierwerk.

Dus als je van wiskunde, maatschapelijke vraagstukken en papier houdt moet je vooral sociologie gaan doen :P

02-10-2010, 18:29
Ik studeer sociologie!! Een top opleiding....inderdaad veel theorie maar dat heb je nodig om in de praktijk op je best te zijn

03-10-2010, 20:54

Citaat door Haha_ik:
Een meisje in mijn klas studeerde sociologie.
Ze vond het niet leuk omdat je te veeel theorie krijgt over mensen.
Je bent niet in de praktijk bezig maar vooral papierwerk.

Dus als je van wiskunde, maatschapelijke vraagstukken en papier houdt moet je vooral sociologie gaan doen :P


hoezo heb je wiskunde nodig?

03-10-2010, 20:57



Citaat door amore_moi:
Ik studeer sociologie!! Een top opleiding....inderdaad veel theorie maar dat heb je nodig om in de praktijk op je best te zijn


Hoeveelste jaars ben je?
En op welke school zit je?

groetjes

06-10-2010, 12:31

Citaat door _magrybya_:
Hoeveelste jaars ben je?
En op welke school zit je?

groetjes



Ik ben eerstejaars aan de Uva...Studeer jij ook sociologie en waar?

06-10-2010, 17:47

Citaat door amore_moi:
Ik ben eerstejaars aan de Uva...Studeer jij ook sociologie en waar?



ik studeer mwd wil volgend jaar sociologie studeren incha allah
weet jij waarom je goed moet zijn in wiskunde
Ik wil je pmen maar lukt niet

06-10-2010, 17:57
Als ik het goed heb, krijg je statistiek. (correct me if I'm wrong)

07-10-2010, 19:44

Citaat door _magrybya_:
ik studeer mwd wil volgend jaar sociologie studeren incha allah
weet jij waarom je goed moet zijn in wiskunde
Ik wil je pmen maar lukt niet



Hey ,

Ik studeer er nu sinds september. Wiskunde is geen ingangseis het is een pre omdat je het wel gaat nodig hebben maar het kan ook zonder wiskunde. Ik zal wel een bijles er in gaan volgen omdat het wel lastig is op universiteit niveau. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat de meest studenten er moeite mee hebben, dus laat je daar niet door afschrikken!

08-10-2010, 12:32

Citaat door amore_moi:
Hey ,

Ik studeer er nu sinds september. Wiskunde is geen ingangseis het is een pre omdat je het wel gaat nodig hebben maar het kan ook zonder wiskunde. Ik zal wel een bijles er in gaan volgen omdat het wel lastig is op universiteit niveau. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat de meest studenten er moeite mee hebben, dus laat je daar niet door afschrikken!
Hmm ok ik vind wiskunde namelijk zo niet leuk.
Wat vind je van de opleiding tot nu toe?

groetjes

08-10-2010, 12:45

Citaat door amore_moi:
Hey ,

Ik studeer er nu sinds september. Wiskunde is geen ingangseis het is een pre omdat je het wel gaat nodig hebben maar het kan ook zonder wiskunde. Ik zal wel een bijles er in gaan volgen omdat het wel lastig is op universiteit niveau. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat de meest studenten er moeite mee hebben, dus laat je daar niet door afschrikken!


ik kan je niet terug pmen

Het lijkt me ook een hele interessante opleiding. Ergens volgend jaar wil ik zeker een college volgen om te kijken hoe het is. Maar wat heb jij voor de opl soiologie gestudeerd mwd?

groetjes

09-10-2010, 15:44

Citaat door _magrybya_:
ik kan je niet terug pmen

Het lijkt me ook een hele interessante opleiding. Ergens volgend jaar wil ik zeker een college volgen om te kijken hoe het is. Maar wat heb jij voor de opl soiologie gestudeerd mwd?

groetjes


Hiervoor heb ik eerst Havo gedaan daarna een jaar Hbo. Daar volgde ik de opleiding Media en Communicatie. Ik raad het je zeker aan een college te volgen of om een hele dag mee te lopen.

09-10-2010, 15:48



Citaat door _magrybya_:
Wie studeert er hier sociologie?

groetjes


Ik studeer Sociologie! Beste opleiding ooit

Voor vragen kan je bij mij terecht. Ik zal dit topic dan wel bezoeken.

09-10-2010, 16:33

Citaat door Ucheeha:
Ik studeer Sociologie! Beste opleiding ooit

Voor vragen kan je bij mij terecht. Ik zal dit topic dan wel bezoeken.


hoeveelste jaars ben je?

09-10-2010, 16:37

Citaat door amore_moi:
Hiervoor heb ik eerst Havo gedaan daarna een jaar Hbo. Daar volgde ik de opleiding Media en Communicatie. Ik raad het je zeker aan een college te volgen of om een hele dag mee te lopen.



is het niveau niet veel hoger dan op het hbo
ik heb ergens gelezen dat het niveau op het hbo hetzelfde is als de bachelor sociologie klopt dat

Pagina's : [1] 2