Bekijk volle/desktop versie : Sociologie



Pagina's : [1] 2

01-10-2010, 11:17
Wie studeert er hier sociologie?

groetjes

01-10-2010, 14:27


Een meisje in mijn klas studeerde sociologie.
Ze vond het niet leuk omdat je te veeel theorie krijgt over mensen.
Je bent niet in de praktijk bezig maar vooral papierwerk.

Dus als je van wiskunde, maatschapelijke vraagstukken en papier houdt moet je vooral sociologie gaan doen :P

02-10-2010, 18:29
Ik studeer sociologie!! Een top opleiding....inderdaad veel theorie maar dat heb je nodig om in de praktijk op je best te zijn

03-10-2010, 20:54

Citaat door Haha_ik:
Een meisje in mijn klas studeerde sociologie.
Ze vond het niet leuk omdat je te veeel theorie krijgt over mensen.
Je bent niet in de praktijk bezig maar vooral papierwerk.

Dus als je van wiskunde, maatschapelijke vraagstukken en papier houdt moet je vooral sociologie gaan doen :P


hoezo heb je wiskunde nodig?

03-10-2010, 20:57



Citaat door amore_moi:
Ik studeer sociologie!! Een top opleiding....inderdaad veel theorie maar dat heb je nodig om in de praktijk op je best te zijn


Hoeveelste jaars ben je?
En op welke school zit je?

groetjes

06-10-2010, 12:31

Citaat door _magrybya_:
Hoeveelste jaars ben je?
En op welke school zit je?

groetjes



Ik ben eerstejaars aan de Uva...Studeer jij ook sociologie en waar?

06-10-2010, 17:47

Citaat door amore_moi:
Ik ben eerstejaars aan de Uva...Studeer jij ook sociologie en waar?



ik studeer mwd wil volgend jaar sociologie studeren incha allah
weet jij waarom je goed moet zijn in wiskunde
Ik wil je pmen maar lukt niet

06-10-2010, 17:57
Als ik het goed heb, krijg je statistiek. (correct me if I'm wrong)

07-10-2010, 19:44

Citaat door _magrybya_:
ik studeer mwd wil volgend jaar sociologie studeren incha allah
weet jij waarom je goed moet zijn in wiskunde
Ik wil je pmen maar lukt niet



Hey ,