Bekijk volle/desktop versie : Eigen site..



30-09-2010, 19:43
Heb hier tijdje over na gedacht en met me zusje der over gesproken [ Want we gaan der samen aan de slag. ] Om een eigen site te maken.

En dan bedoel ik dus niet die gratis account, maar waarvan je maandelijks betaald.. Veder heb ik verstand van achtergrond, logo bewerking [ Heb dat wel eens eerder gedaan. ] Heb speciale progomma's

Alleen heb me rot bedacht wat ik in hemelsnaam moet openen.

Bedoel onze "ding" is toch muziek [ heb voor vele muziek sites vrijwillig gewerkt en dingen bewerkt.. ] Maar je heb der al zo veel..
Movie site, hmm dan zal je al die uitgekomen films kopen etc etc..

We willen dat het groot word, desnoods iets wat bestaat maar dat die van ons uitsteekt [ wat je vanuit gaat dat het lukt, dat wil je gewoon! ]

Guys & Girls help me out!

Alle ideeen zijn welcome.

30-09-2010, 22:18


Die dingen als muziek en film zijn allemaal uitgemolken en verdienen veel te weinig om er echt succesvol mee te worden. Die advertenties doen het vaak niet goed.

Wat mensen intreseert is een site, communicty of social network waarin bijvoorbeeld een bepaald thema speelt. Probeer iets te verzinnen wat een bepaalde doelgroep samenbrengt en hen met elkaar in contact laat komen.

30-09-2010, 23:02
heb mn best gedaan maar zal wel moeilijk worden meid

check http://www.maroc-online.nl site is enkele weken ontwikkeld, jammer genoeg sindsdien niets meer aan gedaan

07-10-2010, 13:51

Citaat door mezoektvrouw:
Marokkanen zoeken graag elkaar op via hyves, twitter en facebook..
waarom niet een Marokkaanse Profiel Community net als hyves..
alleen dan voor marokkanen.. dat zou een hit zijn.. was ooit mijn idee geweest maar ik doe nu niks meer voor marokkaanse doelgroep.. want ze zijn je nooit dankbaar..


Helemaal mee eens marokkanen zijn je nooit dankbaar maar daarvoor moet je het ook niet doen.. Zoiets moet je beginnen om het aantrekkelijk te maken voor adverteerders.