Bekijk volle/desktop versie : Drop hier de leukste moppen..........



30-09-2010, 18:35
Wat is het toppunt van grof zijn? Aan een lilliputter vragen wat ie wil worden al hij groot is.

Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid? Door het sleutelgat van een glazen deur kijken!

Wat staat er op het graf van Mario? Game over.

wat staat er op het graf van een schoonmaakster? Opgeruimd staat netjes.

Wat zegt een dom blondje tegen een koe als die boe zegt? "Doe niet zo
gek, ik heb je al lang gezien!"

drie mensen stappen in een trein. Ze stappen een voor een in. Een uur later stappen ze uit. Hoe laat is het dan?

Er staan twee blondjes voor het verkeerslicht. Als het licht groen wordt, zegt het ene blondje: "Het is groen." Antwoord de andere direct: "Een kikker!

geef mij maar een joint" zei de goudvis, "dan word ik haai"

Heb je al gehoord van die Belg die verdronken is... Nee? Hij gooide zijn sigaret in het water en ging hem toen uittrappen!

Het is blauw en niet zwaar. Lichtblauw.

Het is bruin, gewapend en het zit in het bos. Wat is het? Rambi.

Het is Oranje en het roept:"Ik ben een Sinaasappel, ik ben een Sinaasappel!!"? Een mandarijntje met een grote bek.

Hoe klinkt een Rotterdamse deurbel? TE-RING!!!!!!!!!

Hoe komt een Belg uit een boom? Hij gaat aan een blaadje hangen en
wacht tot het herfst wordt.

Hoe kun je zien dat een stotteraar spaghetti heeft besteld? Dan staan er 10 glazen 'Spa' voor hem.

30-09-2010, 18:36


Hoe noem je een Egyptische Homo?? Een Piramietje !!!

Jongens zijn net boeken; voor je het weet is het uit.

Lopen er twee honden in een woestijn. Zegt de een tegen de ander: "Als we nou niet gauw een boom tegenkomen, doe ik het in me broek."

School is net een vuilnisbelt: ieder uur een andere zak.

Vrienden staan achter je, daarom zie je ze nooit.

Vroeger was ik een twijfelaar, maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van!
Waar ergert het bestek zich aan in de lade? Aan de opscheplepel.

(deze is echt leuk )
Waarom kan een man niet tegelijk knap en intelligent zijn? Omdat hij dan een vrouw zou zijn!

30-09-2010, 18:37
Wat doet een dom blondje in de woestijn? Stofzuigen.

Wat gebeurt er als een blondje een haar verliest? Dan stijgt haar IQ.
Wat is het toppunt van beleefdheid? Op je eigen tenen trappen en pardon zeggen.

Wat is het toppunt van beleggen? Met je laatste geld een spaarpot kopen.

Wat is het andere woord voor een vrouwelijke boswachter? Een takkewijf

Wat is het toppunt van arrogantie? Denken dat je op mij lijkt.

wat is het toppunt van een horrorfilm?? Kippen die naar een grilloven zitten te kijken.

Wat is het toppunt van eenzaamheid? Een luis op een kale kop.


Wat is het toppunt van ego?sme? Zeg ik je lekker niet!

Wat is het toppunt van lang wachten? Een abortus kliniek met een wachtlijst van 9 maanden.

Wat is het toppunt van lef? Bij Hitler aanbellen en vragen of ie jodenkoek wil kopen.

Wat is het toppunt van overspel? Met het goede been uit het verkeerde bed stappen.

Wat is het toppunt van zelfbedrog? Buik inhouden op de weegschaal.

30-09-2010, 18:38
Loopt een blondje met haar vriend door de bloedhete woestijn. Vraagt een blondje aan haar vriend: "Heb je vanmorgen het weerbericht nog gehoord?" "Ja", zegt de haar vriend "40 graden in de schaduw." Zegt het blondje: "ben ik blij dat er hier geen schaduw is!"

Ahmed rijdt met de wagen over een brug. Plots doet een patrouille hem stoppen. De agent zegt: "Proficiat, meneer, u bent de duizendste wagen die over deze nieuwe brug rijdt en u ontvangt daarom 1.000 EUR!" Ahmed antwoordt: "Ikke blij, ikke nu rijbewijs kunnen halen!" Zijn vrouw die naast hem zit zegt verontschuldigend: "Agent, niet geloof wat Ahmed zeggen, hij beetje te veel drinken vandaag!" Zijn schoonvader op de achterbank roept: "Ziedewel, Ahmed! Ik gezegd hebben jij met gestolen auto niet ver geraken!" Zijn zoon, eveneens op de achterbank, zegt: "Papa, waarom jij praten met polies? Jij toch altijd zeggen zijn allemaal klootzakken!" Plots roept een stem vanuit de koffer: "Wat gebeuren, Ahmed? Wij al over grens zijn?"



er was eens een imam de imam zat met een snotje te spelen maar opeens was hij gevallen toen zij iemand de rifki (imam) heeft iets kwijt toen zat iedereen te zoeken en iedereen vroeg wat zhheft hij kwijt wat toen zij hij ik ga wel een nieuwe maken hij had een nieuwe gemaakt toen vroeg iemadand aan de rifki (imam) wat had jke kwijt toen zij de rifki (imam) ooh een snotje had ik het niet verteld

De marokkaanse koning ging een keertje naar het platteland , hij zag dat ze helemaal niet voorbereid zijn op zijn bezoek en zag geen vlaggen hangen, op een gegeven moment zag hij een boer naast de weg staan en stopte, hij stapte de auto uit en vraagt de boer: Ken je mij niet? de boer zegt: Nee. De koning zegt: mijn posters hangen overal in cafes en winkels en buiten op straat. zegt die boer: Oooh, jij bent dus COCA COLa


1 marokaan kwam te laat op zn werk
dus hij zegt tegen zn baas :
"Ja sorry baas ik ben beetje laat
mn moeder ging mn broertje pak slaag geven sba7 lillah meskien"
dus die baas:
"ja wat heeft DAT nou met jou reden te maken
dat je te laat bent "
zegt die Maghrabi:
"Ewa jaa mn moeder sloeg hem met mijn sabbat (schoen)
dan kan ik moelijk zonder schoen naar werk komen he!!? "


Mohammed was op zoek naar een baan. Dus ging hij de volgende dag naar de arbeidsbureau. Eenmaal daar aangekomen nam hij plaats in de wachtkamer. Toen hij werd geroepen ging hij netjes mee.
Gaat u maar zitten meneer mohammed. Nou vertel eens wat heeft u hier gebracht.
Mohammed: nou, ik zit al een tijdje zonder werk, je begrijpt dat het dan moeilijk voor mij is om mijn rekeningen te blijven betalen, dus ben ik nu opzoek naar een baan en ik hoop dat u me daar bij kan helpen
Meneer Arbeidsbureau: nou ik denk wel dat ik iets voor je heb mohammed, het is een baan met een eigen kantoor, met daarin een eigen computer telefoon en als klap op de vuurpeil een eigen koffie automaat. En je kan morgen al beginnen.
Mohammed: neej dat meen je niet je maakt een grap
Meneer arbeidsbureau: ja dat klopt , maar jij begon.

30-09-2010, 22:53


ik heb er ook een

sbitaar el homaak

iedere periode testen de dokters van de gekkenhuis de mensen daar uit om te kijken of ze wel echt gek zijn.

deze keer besloten ze om een koranbandje op te zetten

alles gekken stonden op en begonnen te dansen safie zeiden de dokters die zijn echt gek..

maar tussen al die gekken zat 1 persoon met zijn hoofd gebogen.
de dokters dachten klaar deze man is niet gek en hij heeft respect..
de dokters besloten om hem te vragen waarom hij niet wou dansen.
de dokters gingen naar hem toe en zeiden beste man waarom dans jij niet met de andere mensen?
waarop de man antwoorde: STTTTT ena el 3rosaa

30-09-2010, 23:44

Citaat door bonswaila:
ik heb er ook een

sbitaar el homaak

iedere periode testen de dokters van de gekkenhuis de mensen daar uit om te kijken of ze wel echt gek zijn.

deze keer besloten ze om een koranbandje op te zetten

alles gekken stonden op en begonnen te dansen safie zeiden de dokters die zijn echt gek..

maar tussen al die gekken zat 1 persoon met zijn hoofd gebogen.
de dokters dachten klaar deze man is niet gek en hij heeft respect..
de dokters besloten om hem te vragen waarom hij niet wou dansen.
de dokters gingen naar hem toe en zeiden beste man waarom dans jij niet met de andere mensen?
waarop de man antwoorde: STTTTT ena el 3rosaa



3la domme mop