Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Harsen met honingwax in Rdam



29-09-2010, 23:30
Hoii meiden,


Ik heb morgen een afspraak staan bij Luna uit Capelle a/d Ijssel. Ze harst met honingwax etc. Voor degene die al een x zijn geweest, hoe moet ik bij haar komen vanaf Rdam Centraal? Welke trein/metro/tram? Helleppp,

29-09-2010, 23:53


ik weet wel dat je treinstation capelle scholevaar ofzo moet hebben en dan moet je haar ff bellen..
ben altijd met de auto geweest maar dat is ook ff zoeken ze woont in zo een woonwijkje waar alles moeilijk te vinden is ..

30-09-2010, 00:03

Citaat door Pocahontas20:
ik weet wel dat je treinstation capelle scholevaar ofzo moet hebben en dan moet je haar ff bellen..
ben altijd met de auto geweest maar dat is ook ff zoeken ze woont in zo een woonwijkje waar alles moeilijk te vinden is ..



Ja, Schollevaar dacht ik ook! En van daaruit lopen naar haar huis, maar welke richting, i dunno. Dankje lieverd woont ze in een flat of huis? Kan ik in ieder geval daar alvast rekening mee houden.

30-09-2010, 09:20
Ze woont op een gallerij...druk gebouwde woonwijk.. heb je een tomtom? stel die dan in op lopen en volg die gwoon

30-09-2010, 19:36


Ik heb het gevonden. Was helemaal niet moeilijk eigenlijk. Ik ben gwn scheef. . En echt een leuke vrouw! En ik voel me weer vrouwelijk men,

02-10-2010, 00:17

Citaat door Sokainaa:
Hoe ging het? En wat heb je allemaal laten harsen als ik vragen mag


Was mn eerste x dus ik heb alleen mijn oksels laten doen. Dit was de uitprobeer-lichaamsdeel. . Maar het ging best snel en ze kletst gewoon lekker met je, dus voor je het weet is ze klaar. Echt een leuke vrouw. Moet wel zeggen voor de 1e keer deed het wel een beetje pijn, maar dat verschilt per persoon. En het ziet er nu al zoveel beter uit, ik ga nooit meer scheren.

02-10-2010, 00:36
hahha ja echt een lieffie is ze he.

ik ga nu al een tijdje naar haar...doe brazilian wax.. en heb de vorige x ook me benen gedaan.. en volgende week ga ik voor mijn wedding inshaallah en dan doe ik gwn alles, brazilian,benen,armen en oksels..

02-10-2010, 11:12
weet iemand misschien wat haar prijzenlijst is?

03-10-2010, 09:25
25 brazillian
20 benen helemaal
10 armen helemaal

03-10-2010, 20:11
Is ze goed.. ik bedoel, er zijn veel vrouwen die echt niet kunnen harsen.

Kom je thuis.. zie je nog haartjes op je benen ofzo.

En wat is haar nummer.