Bekijk volle/desktop versie : wat voor reacties HAAT jij hier op m.nl



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6

29-09-2010, 21:24
Ja, dat snap ik ook niet maar het zal de paniek wel zijn.


Citaat door PrincessFiona07:
of wat dacht je van "help mijn kind is gevallen hij is net gestopt met huilen na 2 uurtjes help"
in plaats de artsenpost te bellen gaat ze dus een topic openen,
en dan krijg je dus reactie's als deze;
"wat voor slechte moeder ben je breng je kind NU naar de dokter"
"in plaats van haar kind aandacht te geven gaat ze ons om advies vragen"
vervolgens reageert de topicstartster ook niet meer

29-09-2010, 21:27


Hear, hear!


Citaat door Jidjies_N_Asl:
Wat behoorlijk znoenverwekkend is bij mij is als iemand achter elke reactie deze 2 smileys gebruikt:

29-09-2010, 21:27
Superirritant zijn alle antwoorden met. had je maar niet moeten....

Kom je slaaptekort door je kinderen, had je maar geen kinderen moeten nemen!.
Heb je huwelijksproblemen, had je maar niet moeten trouwen!.

Toppunt was toen er een dame vertelde over haar seksueel misbruik door haar halfoom in haar slaapkamer, zegt er een, daarom mag je ook niet met een niet mahram in een kamer alleen zijn
{ ondanks dat haar oom gewoon haar mahram is}

29-09-2010, 21:31

Citaat door Savannah_:
Waar ik jeuk van krijg zijn de volgende dingen:

Over je kind praten in de term van prins/prinsesje (Allemaal Maximas hier)

Over je man praten in de term van hubbie, mannetje of manlief

Alle topics over Maleisie, Dubai en Egypte (Oef kuddedieren, de wereld bestaat uit meer dan 130 landen, maar nee Marokkanen willen elkaar allemaal nadoen.

Leden die extreem opscheppen dat het lachwekkend word.



, ik moest hier echt om lachen. Sommige leden openen een topic met ik ga daar en daar naar toe, help wat moet ik meenemen? Alsof je ezhma zelf niet weet wat je moet meenemen, bij sommige had ik echt het idee dat ze de topic puur openden om aan te geven dat ze weggingen. Dan denk ik bijzelf open gewoon een topic met ik ga daar en daar naar toe en ik heb er zin in.

29-09-2010, 21:31



Citaat door Sabrun_Jameel:
Hear, hear!

Salaamoe alaikoum lief,

Ja, het kan ook aan mij liggen hoor, maar met die smileys komt het op mij over alsof ze zeggen: "ik heb gelijk en klaar."

29-09-2010, 21:43
"only God kan judge me"

29-09-2010, 22:05
Meeste hatelijke reacties vind IK:

1. 'Ben ik nog maagd?' Hij is wel met het puntje tegen de opening "per ongeluk" gebotst. En ben ik nu zwanger?

2. Help ik ben al twee weken over tijd ben ik zwanger? Help me ik durf niet te kijken.

3.Open je een topic met een amuserend doel en vraag je de leden naar hun ervaringen, reageert een schaap met 'Moet ieder toch zelf weten'.

4. Ik krijg znoen van 'Leef en laat leven'.

5. Schoonmoeder en vreemdgaan topics klik ik sowieso niet meer op. Het lijkt alsof alle mannen vreemdgaan en alle schoonmoeders heksen zijn. En de bruidjes zijn de onschuldige prinsesjes.

29-09-2010, 22:14

Citaat door Moccasin:
Reacties of topics?

Hier heb ik een hekel aan:

Topic's als:
Zou ik zwanger zijn? Wtf
Ik heb maagkrampen, of hoofdpijn. Wat betekent dit? Ipv een dokter te bezoeken, openen ze een topic. Wtf x2
Mijn man heeft mij bedrogen, wat zou ik doen? En daarna als de topic verwijderd word, en nieuwe openen met als titel: Vervolg...mijn man gaat vreemd. Wtf x3

Reacties:

Topic over vrouw die in een ongelukkig huwelijk zit:

Reactie lid....: Ikzelf weet niet wat het is, want ik ben zelf heeel erg gelukkig met mijn mannetje. Echt, het is een schat. Hij doet alles voor me en ik voor hem. maareh ik wens je onwijs veel sbar toe. Ik zal aan je denken als ik m'n bed lig met mn hubbie. Dikke kus en als je erover wil praten kan je mij altijd pm'en.

Topic over relatie:

Reactie lid ....: Schaam je je niet? Je zondes mag je niet openbaren, je bent een shitana dat je dit naar buiten brengt. Branden zul je meid, branden.

Ja hoor, de wereld van de marokkaanse vrouw kent waarzegsters. Allen hebben ze een glazen bol thuis.

Waar ik een ook een hekel aan heb, is dat je hier een paar levenloze inspector gadgets hebt. Alles kan tegen je gebruikt worden.

Wat een lap tekst


hahaha je verwoordt precies wat ik wilde zeggen. Heb nog 1 aanvuling, mensen die 1 reactie zien en hun fantasie erop loslaten, en hun tekortkomingen erop projecteren ook!

29-09-2010, 22:16

Citaat door Koeloe_Nafsien:
Ik irriteer me aan de kontelikkers reacties van sommige leden tegenover de 'popie jopies'. Alles vinden zij ook, zijn het ermee eens, lachen erom, damnit, get a live.



I agree wtih this one too

29-09-2010, 22:31
Ik las een paar reacties over de " populaire leden "

wie zijn dat dan? Want ik ken er geen..

29-09-2010, 22:33

Citaat door Vlampje:
Ja, maar zo werkt het wel. Wat dacht jij dan? Als je echt wilt aankomen, moet je eigenlijk gewoon ongezond eten. Veel vetten, veel frituur en weinig bewegen. Ik kan je zeggen dat ik in korte tijd echt was aangekomen. Ik at in die tijd alleen Mac en broodjes buiten, shoarma, patatjes, alleen maar vette hap. Sporten deed ik niet. Dus die calorieen die binnen kwamen bleven ook binnen. Dus die tip die ze je geven klopt wel, in combinatie met weinig beweging. Ik heb het er gelukkig weer af met weinig eten en wel sporten.


Beste is veel koolhydraten en proteinen tot je nemen en voor de rest gezond eten. Zo kweek je ook spieren zeg maar, en dat gaat langer mee en is mooier...zelfs sporten is goed als je dun bent, daar neemt je spiervolume ook mee toe.

29-09-2010, 22:49

Citaat door Vlampje:
Ja, maar zo werkt het wel. Wat dacht jij dan? Als je echt wilt aankomen, moet je eigenlijk gewoon ongezond eten. Veel vetten, veel frituur en weinig bewegen. Ik kan je zeggen dat ik in korte tijd echt was aangekomen. Ik at in die tijd alleen Mac en broodjes buiten, shoarma, patatjes, alleen maar vette hap. Sporten deed ik niet. Dus die calorieen die binnen kwamen bleven ook binnen. Dus die tip die ze je geven klopt wel, in combinatie met weinig beweging. Ik heb het er gelukkig weer af met weinig eten en wel sporten.



nee maar dat werkt niet bij iedereen ken zat mensen die het dubbele of 3 dubbele eten van gewone mensen en niet aankomen, de schildklier werkt te snel of ze verteren alles snel, terwijl ze veel bewegen.

Ok dan zeg ik tegen dikke mensen: eet minder dan val je af. Niet iedereen kan afvallen als ze minder eten.

29-09-2010, 22:52


Vrouw die het niet meer ziet zitten met haar man, en zij dan roepen niet scheiden hou het vol.

29-09-2010, 22:54

Citaat door Vlampje:
Ja, maar jij hebt het nu over extreme gevallen. Je zegt zelf: extreem snelle stofwisseling. Ik spreek gewoon in het algemeen over een gemiddeld persoon. Als die ongezond eet en weinig beweegt dan komt hij of zijn echt wel aan. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Maar in jouw geval zou ik het niet weten. Het lijkt me aan de ene kant echt een zegen. Je kan eten wat je wilt, al die lekkere koekjes, frietjes, burgers jammie jammie. Ik moet het altijd van mezelf laten staan omdat ik juist wil minderen.

Hoeveel calorieen werk jij op een dag naar binnen? Je moet wel boven die 2000 zitten, maar dan ook echt ruim boven die 2000.



meeste dames openen hier ook een topic, omdat ze ondanks het eten niet aankomen, waarom zouden ze anders een topic openen, ze weten heus wel dat je veel moet eten zowiezo.

En sommigen willen ook gezond aankomen

30-09-2010, 00:34
Wa Alaykum As-Salaam schat,

Alles goed met je? En met Comet? Die heb ik hier ook lang niet zien reageren maar ze zal wel een andere nick hebben ofzo.

Die smileys zijn inderdaad erg irritant. Er is één iemand hier op de site die ook voortdurend deze gebruikt en ze wordt ook constant verkeerd begrepen. Mensen worden heel snel boos als ze wat zegt en je ziet gewoon aan haar reactie dat ze niet begrijpt waarom maar ik weet het wel.





Citaat door Jidjies_N_Asl:
Salaamoe alaikoum lief,

Ja, het kan ook aan mij liggen hoor, maar met die smileys komt het op mij over alsof ze zeggen: "ik heb gelijk en klaar."

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6