Bekijk volle/desktop versie : Omgansregeling Vader/zoon

Pagina's : 1 [2] 3

29-09-2010, 17:46

Citaat door zouzou7t:
waar woon je?

Ik heb op dit moment mevrouw pacquee als advocate maar ik ga veranderen naar een advocaat die meer ervaring heeft en ook goed frans en nederlands kan,, en dat is meneer pork.

ik woon overigens in belgie he.

mijn ex is geen schyzofreen,, althans geen bewezen schyzofreen, maar hij is gewelddadig naar mij toe geweest in mijn huwelijk en ook tijdens het ophalen van het kind. ook heeft hij het kind niet teruggebracht dit weekend, waardoor de politie er aan te pas is gekomen en hij het alsnog niet wou afgeven, toen heb ik een officier ingeschakeld die het kind van hem kon afnemen en mij teruggeven. Ik heb nu een dik dossier over hem dat hij een gewelddadige man is. en hij heeft mij gedreigt mijn kind te vermoorden en te ontvoeren.. dus ik hoop dat ik een goed vonnis krijg waarin hij zijn kind niet mag meenemen. en ik het volledige gezag krijg.

Als je in belgie woont, dan kan ik je dus de heer pork aanraden als advocaat.

waarom sta je er alleen voor? waarom helpt jou familie je niet? Vooral omdat je een kind hebt.

Je mag me ook pmen met antwoorden.

deze

30-09-2010, 10:09

Citaat door zouzou7t:
deze

ow, ja lieverd. ik woon alleen in nederland..
Maar toch bedankt lief!!

30-09-2010, 10:09

Citaat door justbenormal:
Voor hulp (zoals bemiddeling), info & het regelen van de Marokkaanse echtscheiding kun je terecht bij Hulporganisatie TalaQ (http://www.talaq.nl / http://www.talaq.be)

Daar gaat mn topic niet over

30-09-2010, 10:17
o meid toch

Veel sterkte. Je kan toch bewijzen dat hij een gevaar is voor je kind? in deze situatie kan je onmogelijk je kind aan je ex meegeven

moge Allah swt je bijstaan!

30-09-2010, 10:24

Citaat door Qalitouz:
o meid toch

Veel sterkte. Je kan toch bewijzen dat hij een gevaar is voor je kind? in deze situatie kan je onmogelijk je kind aan je ex meegeven

moge Allah swt je bijstaan!

amien lieve dame,

maar ja mijn ex opzich zou niet in hoger beroep kunnen, omdat hij gewoon lui is en het hem allemaal niet kan schelen. het is zijn vieze vuile smerige vader die alles op alles zet..

zo kan hij ook komen met:
we geven toe dat Mr. ziek is, maar zijn zoon kan bij ons komen.
onder begeleiding en toezicht van ons, kan vader en zoon elkaar zien en bij elkaar zijn..

en dan?

30-09-2010, 10:27

Citaat door hindatje:
amien lieve dame,

maar ja mijn ex opzich zou niet in hoger beroep kunnen, omdat hij gewoon lui is en het hem allemaal niet kan schelen. het is zijn vieze vuile smerige vader die alles op alles zet..

zo kan hij ook komen met:
we geven toe dat Mr. ziek is, maar zijn zoon kan bij ons komen.
onder begeleiding en toezicht van ons, kan vader en zoon elkaar zien en bij elkaar zijn..

en dan?

en wat denkt die vader te bereiken? waarom wil hij zo je zoontje afpakken ?

neem een hele goede advocaat onder de arm. de grootouders hebben niet zoveel rechten geloof ik, je kan dat uitspelen. Het blijft een gevaarlijke situatie.

30-09-2010, 10:31
Nou maak je borst maar nat hoor meid, toevallig maakt mijn zus nu precies hetzelfde mee, en gisteren was de rechtzaak van haar hoger beroep. Haar man is ook egt een klootzak en gewelddadig, staat allemaal in het dossier en toch zei de rechter tegen haar, maar het is toch niet teveel gevraagd een paar dagen extra bij haar vader slapen mijn zus zei ook elke dag is al teveel mohiem over 3 maanden is de uitspraak en je kan er niks tegen doen. dit is het rechtsysteem van Nederland, zelfs moordenaars hebben recht op een omgangsregeling met hun kind! laat staaaan andere... tis egt heeel oneerlijk want uiteindelijk zijn jullie hun moeders en hebben hun gedragen en gebaard en dan beslist een rechter even lekker over jouw kind en haar toekomst Subhanallah! Ik hoop op het beste voor iedereen die in zo'n afschuwelijke situatie zit.. moge Allah swt jullie veel Sbar schenken...

30-09-2010, 10:41

Citaat door Qalitouz:
en wat denkt die vader te bereiken? waarom wil hij zo je zoontje afpakken ?

neem een hele goede advocaat onder de arm. de grootouders hebben niet zoveel rechten geloof ik, je kan dat uitspelen. Het blijft een gevaarlijke situatie.

Hij wil mn zoonje niet afpakken. maar dat omgangsregeling is voor mij het punt.
Normaal gesproken mag een kind 1x in de 2 weken voor het weekend bij zn vader... maar dat wil ik dus niet.. die man is gewoon onverantwoordelijk..

7 maanden geleden heb ik de echtscheiding aangevraagd, maar er is gewoon helemaal niks gebeurt. het is net alsof de scheiding niet is aangevraagd. ik ben het echt zoo spuug zat..

30-09-2010, 10:45

Citaat door fatoush:
Nou maak je borst maar nat hoor meid, toevallig maakt mijn zus nu precies hetzelfde mee, en gisteren was de rechtzaak van haar hoger beroep. Haar man is ook egt een klootzak en gewelddadig, staat allemaal in het dossier en toch zei de rechter tegen haar, maar het is toch niet teveel gevraagd een paar dagen extra bij haar vader slapen mijn zus zei ook elke dag is al teveel mohiem over 3 maanden is de uitspraak en je kan er niks tegen doen. dit is het rechtsysteem van Nederland, zelfs moordenaars hebben recht op een omgangsregeling met hun kind! laat staaaan andere... tis egt heeel oneerlijk want uiteindelijk zijn jullie hun moeders en hebben hun gedragen en gebaard en dan beslist een rechter even lekker over jouw kind en haar toekomst Subhanallah! Ik hoop op het beste voor iedereen die in zo'n afschuwelijke situatie zit.. moge Allah swt jullie veel Sbar schenken...

ja echt erg he.. maar de exman van je zus was toch niet geestelijk ziek?
als hij gezond is, dan zou hij zn dochtertje denk ik en hoop ik nooit pijn doen.. maar in mijn geval, is hij gewoon psychysch.. dus hij is gewoon onvoorspelbaar..
je hebt echt gelijk, wij hebben ze gebaard, pijn geleden, hij is er ook nooit voor mij geweest, met helpen etc.. was gewoon een dooie man.. en een een of andere onbekende kafier rechter gaat over mijn kindje beslissen.. wallah echt eng dit.. dit maakt me echt bang..

30-09-2010, 10:46
Jij bent zeker niet de eerste waar dit bij speelt, zoek daarom hulp hierbij. Het lijkt me sterk dat hij het kind een heel weekend mag hebben als er een gevaar bestaat. Maar is er ook echt een gevaar, ik ken een aantal mannen die schyzofreen zijn.

Bij de een uit het zich anders dan bij de ander. Ik ken 1 die helemaal normaal functioneert met medicijnen. En 1 die totaal van de aarde is, ondanks medicijnen en vanalles blijft hij zo.

30-09-2010, 11:00

Citaat door hindatje:
ja echt erg he.. maar de exman van je zus was toch niet geestelijk ziek?
als hij gezond is, dan zou hij zn dochtertje denk ik en hoop ik nooit pijn doen.. maar in mijn geval, is hij gewoon psychysch.. dus hij is gewoon onvoorspelbaar..
je hebt echt gelijk, wij hebben ze gebaard, pijn geleden, hij is er ook nooit voor mij geweest, met helpen etc.. was gewoon een dooie man.. en een een of andere onbekende kafier rechter gaat over mijn kindje beslissen.. wallah echt eng dit.. dit maakt me echt bang..

Nou hij is wel ziek in kop hoor maar niet bewezen, hij heeft mijn zus al paar x bedreigd met mes en uitgescholden voor alles en nog wat, maar hij speelt het zo slim dat hij de ideale vader lijkt! Heel eng zulke mensen ik zou het verschrikkelijk vinden om mijn kind daarnaartoe te sturen.. ja in jouw geval ligt het toch anders, hoe kan de rechter dit nou accepteren, weet jou advocaat hiervan, weet kinderberscherming hiervan? Alles zou moeten gebeuren in het belang van het kind.. mijn zus stond er ook vanaf 3 maanden na de geboorte alleen voor en is zeker niet makkelijk geweest dus weet precies wat je bedoelt. VEcht voor je kind en neem een goede advocaat in handen!! heel veel succes met alles schat

30-09-2010, 12:21

Citaat door fatoush:
Nou hij is wel ziek in kop hoor maar niet bewezen, hij heeft mijn zus al paar x bedreigd met mes en uitgescholden voor alles en nog wat, maar hij speelt het zo slim dat hij de ideale vader lijkt! Heel eng zulke mensen ik zou het verschrikkelijk vinden om mijn kind daarnaartoe te sturen.. ja in jouw geval ligt het toch anders, hoe kan de rechter dit nou accepteren, weet jou advocaat hiervan, weet kinderberscherming hiervan? Alles zou moeten gebeuren in het belang van het kind.. mijn zus stond er ook vanaf 3 maanden na de geboorte alleen voor en is zeker niet makkelijk geweest dus weet precies wat je bedoelt. VEcht voor je kind en neem een goede advocaat in handen!! heel veel succes met alles schat

bedankt lieverd.. ja ik heb eigelijk een vrome advocaat. die wilt liever dat wij alles maar vriendelijk en zelf persoonlijk afhandelen. goed vind ik hem niet echt zo, selek weha... de advocaat weet hiervan en de kinderbescherming ook..
soms wil ik er niet meer aan denken en alles maar opgeven en maar afwachten wat er gebeurt en op me laten afkomen... ik ben hier echt moe van

30-09-2010, 12:56

Citaat door fatoush:

vind het ook erg voor de vrouwen maar.......................

het rood gekleurde: ze vragen wel allimentatie voor het kind (terrecht) want dan is het opeens wel zijn kind!

dus deze opmerking vind ik dan weer zo dubbel

30-09-2010, 13:21
oja, en mn ex die betaald geen eens alimentatie, omdat hij in de uitkering zit.. misschien gaat hij wel alimentatie van mij vragen omdat ik werk..

gek he.. ik begrijp niks meer van deze hele rot wet van sommige..

een man kan gewoon alimentatie vragen .... kan het nog gekker?

01-10-2010, 09:19

Citaat door Janan:
Je kunt hoog en laag springen.
Bij een vriendin van mij hebben ze de raad voor kinderbescherming erbij gehaald en het vonnis luidde zes maanden uit huis.
En nog steeds heeft ze haar kind niet terug en zij heeft ongeveer hetzelfde als jullie meegemaakt. Nederlandse wet is zo krom als wat.

Er zijn veel vrouwen die kampen met een rotzak van een ex en de wet bepaalt dat Vader altijd recht heeft. Alleen onder bepaalde omstandigheden dan kan de rechter iets anders bepalen, maar gebeurt bijna nooit.

Grootouders hebben wel recht op omgang met hun kleinkinderen.

nou sorry, hoezo moeten ze mijn kind van me afpakken? ik bedoel, bureau jeugdzorg en de kinderbescherming, de politie, de advocaat iedereen weet dat mn ex-man schizofreen is en dat hij geweldadig kan zijn...

ik zie hier geen reden dat mijn kind van mij word afgenomen
bullschit, ik weet niet wat jou vriendin heeft gedaan of heeft meegemaakt, maar dat lijkt me sterk dat ze je kind zomaar weg halen..

ps. grootouders hebben helemaal nergens recht op!! dat kind is niet van hun. alles draait om vader/moeder en kind... de rest is allemaal bijzaak...

Pagina's : 1 [2] 3