Bekijk volle/desktop versie : waarom



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

29-09-2010, 15:04
kom ik steeds vaker marokkaanse vrouwen tegen die op een hoge leeftijd nog vrijgezel zijn? Dan praat ik meiden tussen de 25 en 30 jr. Waar ligt het aan dat jullie meiden gewoon niet gaan trouwen?

29-09-2010, 15:16



Citaat door foreigner1:
kom ik steeds vaker marokkaanse vrouwen tegen die op een hoge leeftijd nog vrijgezel zijn? Dan praat ik meiden tussen de 25 en 30 jr. Waar ligt het aan dat jullie meiden gewoon niet gaan trouwen?



Wij hopen allemaal een kanjer van jouw kaliber tegen te komen. Maar helaas, jij bent een zeldzaam exemplaar

29-09-2010, 16:36
ooit gehoord van makthab, kan jij mij vertellen wanneer je dood gaat?!
Nee, dat kan jij niet...dus ik/wij kunnen dat jou ook niet vertellen.
Allah swt is degene die bepaald en wanneer iets moet plaatsvinden, ooit daaraan gedacht???????????????????????????????????????

29-09-2010, 17:29

Citaat door Woestijnroos:
Wij hopen allemaal een kanjer van jouw kaliber tegen te komen. Maar helaas, jij bent een zeldzaam exemplaar




29-09-2010, 17:48



Citaat door winter:
ooit gehoord van makthab, kan jij mij vertellen wanneer je dood gaat?!
Nee, dat kan jij niet...dus ik/wij kunnen dat jou ook niet vertellen.
Allah swt is degene die bepaald en wanneer iets moet plaatsvinden, ooit daaraan gedacht???????????????????????????????????????

ooit aan gedacht dat maktab niet voor niets maktab allah is en dat wij mensen sabab moeten doen in plaats van op je maatje 45+ te blijven zitten en afwachten tot vriendje langs de ouders komt om hand te vragen terwijl er genoeg mensen zijn die langs geweest zijn en die afgewezen worden.

29-09-2010, 17:49

Citaat door foreigner1:
kom ik steeds vaker marokkaanse vrouwen tegen die op een hoge leeftijd nog vrijgezel zijn? Dan praat ik meiden tussen de 25 en 30 jr. Waar ligt het aan dat jullie meiden gewoon niet gaan trouwen?

komt omdat vriendje lief door wie ze zich laten gebruiken elke keer uitrekt om langs te komen en wanneer vriendje lief serieus is geworden hij afstand neemt omdat hij gaat trouwen met een meid die geen vriendje heeft gehad en zich niet heeft laten gebruiken.

die 25/30 jarige zie je altijd klagen over de 20 jarige die dan al gaan verloven als ze al niet gaan trouwen.

29-09-2010, 18:40

Citaat door Woestijnroos:
Wij hopen allemaal een kanjer van jouw kaliber tegen te komen. Maar helaas, jij bent een zeldzaam exemplaar

dankje. Dat je mij zo ophemelt, maar toch moeten zulke vrouwen aan de man ipv alleen te blijven..

29-09-2010, 18:42

Citaat door winter:
ooit gehoord van makthab, kan jij mij vertellen wanneer je dood gaat?!
Nee, dat kan jij niet...dus ik/wij kunnen dat jou ook niet vertellen.
Allah swt is degene die bepaald en wanneer iets moet plaatsvinden, ooit daaraan gedacht???????????????????????????????????????

zwijg aub als je islamitische zaken niet begrijpt. Dankje

29-09-2010, 18:42

Citaat door foreigner1:
kom ik steeds vaker marokkaanse vrouwen tegen die op een hoge leeftijd nog vrijgezel zijn? Dan praat ik meiden tussen de 25 en 30 jr. Waar ligt het aan dat jullie meiden gewoon niet gaan trouwen?


25-30j = hoge leeftijd???

29-09-2010, 18:45

Citaat door Dj_BxL:
25-30j = hoge leeftijd???

marokkaanse meiden normaal gesproken vroeg. Daarom is dat leeftijd al laat volgens marokkaanse begrippen

29-09-2010, 19:10
En waarom ben jij nog niet getrouwd?

29-09-2010, 19:22

Citaat door foreigner1:
dankje. Dat je mij zo ophemelt, maar toch moeten zulke vrouwen aan de man ipv alleen te blijven..







waarom 'moeten' ze aan de man?

30-09-2010, 01:39


Omdat zij op hun 20ste hun babyface ontdekken en dan teveel/te lang naar de spiegel blijven staren.

30-09-2010, 01:49

Citaat door LadyLeila:
En waarom ben jij nog niet getrouwd?


Een hele goede vraag, aangezien hij zelf ook niet meer de jongste is .

30-09-2010, 01:53

Citaat door al-9owwah:
Een hele goede vraag, aangezien hij zelf ook niet meer de jongste is .


Aldus Alejandra.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6