Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk welke foundation is het beste chanel of dior ?



Pagina's : [1] 2

29-09-2010, 10:37
hallo dames,

ik wil graag zo een nieuw foundation halen, die natuurlijk oogt maar wel dekt,

welke is het beste, of heb je een andere merk die goed is na vichy dan, die is niet goed, plaats het aub

en oja ik heb een vette huid!

thanks

29-09-2010, 11:05


ik heb ze allebei ooit gebruikt en vind het maar niks vooral dior ik gebruik die van bodyschop hij is echt heel goed ik gebruik ook de dagcreme en kwasten van bodyschop

29-09-2010, 11:21
L' oréal true match. Hij is echt geweldig.

29-09-2010, 11:25
ik gebruik de foundation van Lancome, die is echt perfect, heel mooi vloeibaar je voelt m niet zitten maar dekt wel goed , en je krijgt er geen plakerige verstopte huid van hijs egwoon perfect kost wel 44 euro maar dan heb je ook wat.

29-09-2010, 15:48


Compact foundation Teint innocence van chanel
Je moet het heel licht op je huid doen een beetje deppen eigenlijk dan dekt ie goed, maar ziet er wel natuurlijk uit.

29-09-2010, 15:52
Max Factor Age Renew, En Van LÓreal True Match Zijn Echt Goede Foundations Voelen Aan Als Een Dagcreme.

29-09-2010, 15:56

Citaat door Hoezodat:
hallo dames,

ik wil graag zo een nieuw halen, die natuurlijk oogt maar wel dekt,

welke is het beste, of heb je een andere merk die goed is na vichy dan, die is niet goed, plaats het aub

en oja ik heb een vette huid!

thanks


Meid MAKE UP FOR EVER foundation . hij is zoo goed echt top gewoon . ik heb zelf ook vette huid . maar hij is echt goed . dus kijk maar

29-09-2010, 17:24
oke dames thanks,

29-09-2010, 17:52
chanel, maar die doe ik alleen op feesten. Ik gebruik liever niets op mn gezicht.

29-09-2010, 17:54
Foundation is slecht slecht slecht, al is het van 't duurste merk ooit. Jullie zullen nog wel zien hoe jullie huid eruit gaat zien na een aantal jaren, vol met gaatjes en lelijke vlekjes!

29-09-2010, 17:59
^je hebt helemaal gelijk. En mensen kom op zeg.. niet zo merk geil worden. Een goede foundation is er een die overeenkomt met je eigen huidskleur. Ga even langs de drogist of douglas enz en vraag hun advies. Hoe moeten wij dat nou weten?

29-09-2010, 21:37

Citaat door ArabicLady:
Foundation is slecht slecht slecht, al is het van 't duurste merk ooit. Jullie zullen nog wel zien hoe jullie huid eruit gaat zien na een aantal jaren, vol met gaatjes en lelijke vlekjes!




je hebt wel gelijk ik gebruikt het ook bijna nooit echt heel soms

30-09-2010, 18:06


hoezo na een aantal jaren? ik gebruik het al vanaf mijn 18e en ik heb geen gaatjes hoor.
Citaat door ArabicLady:
Foundation is slecht slecht slecht, al is het van 't duurste merk ooit. Jullie zullen nog wel zien hoe jullie huid eruit gaat zien na een aantal jaren, vol met gaatjes en lelijke vlekjes!

30-09-2010, 18:08
chanel mat heb ik thuis best wel tevreden mee, maar je kan ook clinique proberen

30-09-2010, 18:08
heb jij dan wel last van gaatjes en vlekjes, zoja welke heb je dan gebruikt. dan kun je ons ervoor waarschuwen.
Citaat door moker:
je hebt wel gelijk ik gebruikt het ook bijna nooit echt heel soms

Pagina's : [1] 2