Bekijk volle/desktop versie : Ik ben opzoek naar een taart en cupcakes!!



28-09-2010, 23:42
Alle info is welkom. Gelieve alleen in utrecht of omgeving.

29-09-2010, 00:06


Ik ken iemand die heeeeeeeerlijke cupcakes kan maken. Haar taarten zijn ook geweldig. Het aparte bij haar is dat haar bakcreaties er niet alleen mooi uitzien, maar ook nog eens lekker smaken.

Dacht dat ze in Den Haag woont. Maar volgens mij levert zij ook, weet het niet meer zeker. Zal ik kijken of ik aan haar nr kan komen?

29-09-2010, 00:10

Citaat door licious:
Ik ken iemand die heeeeeeeerlijke cupcakes kan maken. Haar taarten zijn ook geweldig. Het aparte bij haar is dat haar bakcreaties er niet alleen mooi uitzien, maar ook nog eens lekker smaken.

Dacht dat ze in Den Haag woont. Maar volgens mij levert zij ook, weet het niet meer zeker. Zal ik kijken of ik aan haar nr kan komen?



Als ze heerlijk zijn is het welkom! Maar uiterlijk mag ook wat hebben hé. Maar zo'n probleem is dat niet.

Ja, probeer even!

29-09-2010, 00:11

Citaat door licious:
Ik ken iemand die heeeeeeeerlijke cupcakes kan maken. Haar taarten zijn ook geweldig. Het aparte bij haar is dat haar bakcreaties er niet alleen mooi uitzien, maar ook nog eens lekker smaken.

Dacht dat ze in Den Haag woont. Maar volgens mij levert zij ook, weet het niet meer zeker. Zal ik kijken of ik aan haar nr kan komen?



Nou sorry als je fatiha van den haag bedoelt... dan zou ik haar echt
niet nemen!
De fotos die ze opstuurt en wijs maakt dat het haar werk is, is 1 en al
sprookjes!
Al die fotos zijn gestolen van iemand anders werk!

29-09-2010, 00:14


Ahahaha Nee deze heet Nadia.
Ik heb heeeel veel goede verhalen over haar gehoord. Ik heb tot nu toe twee keer iets van haar geproefd.. Beide keren waren lekker

Zij staat ook bekend om het feit dat haar taarten/cakes etc. er niet alleen mooi uitziet, maar ook lekker smaakt.

29-09-2010, 00:28

Citaat door licious:
Ahahaha Nee deze heet Nadia.
Ik heb heeeel veel goede verhalen over haar gehoord. Ik heb tot nu toe twee keer iets van haar geproefd.. Beide keren waren lekker

Zij staat ook bekend om het feit dat haar taarten/cakes etc. er niet alleen mooi uitziet, maar ook lekker smaakt.



ow neeh okeey ik dacht fatiha uit denhaag

Niet dat ik fatiha uit denhaag de werk ooit heb geproeft
dus tot zover kan ik haar niet oordelen.. maar de fotos die ze hier laat
zien zijn niet van haar dus vandaar dat ik niet eens het lef zou hebben
om bij haar een bestelling te doen..
Want ik neem aan dat als je zelf taarten kan maken ook je eigen fotos gebruikt en niet iemand anders werk toch?

Heb je fotos van Nadia de werk?

29-09-2010, 16:17
Up voor jouw !

29-09-2010, 16:18
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2545541&page=541

Hier zijn ook heel wat vrouwen die bestellingen aannemen..
Als het niet lukt.. dan kom ik je gwn helpen bij een taart bakken hoor

29-09-2010, 16:23
Lady: Dankjewel schat.

Meysa: Ik heb even gevraagd, zo niet schakel ik jou in!