Bekijk volle/desktop versie : Standaard Luik: Carcela heeft nog niet gekozen, en is beschikbaar voor Jong Belgie.



28-09-2010, 21:58
Onze speler heeft nog steeds niet gekozen of hij nu voor de Marokkaanse of Belgische hoofdploeg wil uitkomen. De informatie dat hij voor de Marokkaanse optie zou gekozen hebben is dus niet correct. Hij blijft ter beschikking van de Belgische Bond om eventueel in aanmerking te komen voor een selectie binnen de nationale ploeg van de « Beloften ».

http://standard.sudpresse.be/nouvelles-2/lire.htm?lng=nl&action=read&id=933

28-09-2010, 22:01


ik wil niet cynisch doen, maar de laatste tijd valt zijn naam regelmatig, ik vroeg me alleen echt af of hij deze hype waard is. Is hij echt van toegevoegde waarde? Kijk als het een speler is als Fellaini kan ik het me voorstellen,trouwens als hij echt zo goed is had hij ook zelfs in Spanje kunnen voetballen.

28-09-2010, 22:37
wat een onzin... als hij beschikbaar is voor belgie is dat voor het 1e elftal.

28-09-2010, 22:53
Dit artikel slaat nergens op. Die man is al bijna klaar en heeft alles al geregeld bij de Fifa. Hij wacht alleen nog op toestemming net als Aissati en wat andere spelers.

Standard zit in een ontkenningsfase. Zelfs Fellaini zei tijdje terug dat Carcela voor Marokko wil gaan spelen.

28-09-2010, 22:55


Echt raar dat, dit op hun site staat.

28-09-2010, 22:58

Citaat door Yunus23:
Echt raar dat, dit op hun site staat.


Jij begrijpt het niet daarom. Zolang niks officieels is zal Standard nooit bevestigen dat hij voor Marokko gaat spelen.

28-09-2010, 23:01

Citaat door henry14:
Jij begrijpt het niet daarom. Zolang niks officieels is zal Standard nooit bevestigen dat hij voor Marokko gaat spelen.


Atlas-lions is ook niet echt up to date meer he? Selectie voor Tanzanie is al een paar uur bekend, Chamakh scoort, El Hamdaoui scoort?

28-09-2010, 23:02

Citaat door henry14:
Jij begrijpt het niet daarom. Zolang niks officieels is zal Standard nooit bevestigen dat hij voor Marokko gaat spelen.



Aha is goed bro

28-09-2010, 23:03
Haha, atlas-lions wacht op lda. Copycat etters