Bekijk volle/desktop versie : Na hoeveel rondes waren jullie zwanger?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12

12-10-2010, 10:48

Citaat door chadia79:
Mashallah faat,heb je goed gedaan!

Dank je liefje, met Allah's hulp swt.
Ik had om de dag bezoek, kookte 5 gangen menu's en bakte ontelbare hoeveelheden taarten, mesemen en koekjes.
Ik sta er echt versteld van hoeveel ik toen heb gedaan soebhan'Allah.
Nu doe ik veel minder en ben ik altijd uitgeput.

12-10-2010, 10:53

Citaat door faatje29:
Dank je liefje, met Allah's hulp swt.
Ik had om de dag bezoek, kookte 5 gangen menu's en bakte ontelbare hoeveelheden taarten, mesemen en koekjes.
Ik sta er echt versteld van hoeveel ik toen heb gedaan soebhan'Allah.
Nu doe ik veel minder en ben ik altijd uitgeput.

Werk je in de catering?

Tja van dat moe zijn,op een gegeven moment is je lichaam moe,dus veel rusten dame.

12-10-2010, 10:56

Citaat door chadia79:
Werk je in de catering?

Tja van dat moe zijn,op een gegeven moment is je lichaam moe,dus veel rusten dame.

Nee maar daar kon je het mee vergelijken.
Ik had voortdurend bezoek, ik was verslaafd aan bezoek leek het wel en mijn man ook.
Gelukkig ben ik daar mee gestopt nadat mij duidelijk werd dat veel vrouwen niks goeds met je voorhebben.
Dank je mop.

12-10-2010, 11:06

Citaat door faatje29:
Nee maar daar kon je het mee vergelijken.
Ik had voortdurend bezoek, ik was verslaafd aan bezoek leek het wel en mijn man ook.
Gelukkig ben ik daar mee gestopt nadat mij duidelijk werd dat veel vrouwen niks goeds met je voorhebben.
Dank je mop.

haha lijkt net of je het over mijn leven hebt,ik nodigde ook vaak mensen uit,en kookte ook altyd uitgebreid,na een tijd dacht heh waar ben ik mee bezig,niemand die mij ook uitnodigd,sinds dien ben ik ermee gestopt,al 3 jaar nu.

Wie wil komen marhbabieh,maar wachten op mijn uitnodiging,kunnen ze langgggggggg wachten

12-10-2010, 11:10

Citaat door chadia79:
haha lijkt net of je het over mijn leven hebt,ik nodigde ook vaak mensen uit,en kookte ook altyd uitgebreid,na een tijd dacht heh waar ben ik mee bezig,niemand die mij ook uitnodigd,sinds dien ben ik ermee gestopt,al 3 jaar nu.

Wie wil komen marhbabieh,maar wachten op mijn uitnodiging,kunnen ze langgggggggg wachten

Ja wollah zo ging het bij mij ook.
Ik werd bijna nooit uitgenodigd en dacht op een dag ook waar ben ik mee bezig?
Ik steek die tijd liever in mijn kinderen. Ik nu ook ong. 3 jaar.

12-10-2010, 11:14

Citaat door hayatie:
29 weken, ik zie dat jij al 31 weken bent, spannend

Ja het begint al op te schieten nu... zijn nog wat kleine dingen die ik moet aanschaffen en dan ga ik alles wassen

van de VK moet ik m'n ziekenhuistas al klaarzetten, want zij denkt dat deze wat eerder gaat komen en de bevalling weleens heel snel kan gaan

12-10-2010, 11:18

Citaat door Safia21:
Ja het begint al op te schieten nu... zijn nog wat kleine dingen die ik moet aanschaffen en dan ga ik alles wassen

van de VK moet ik m'n ziekenhuistas al klaarzetten, want zij denkt dat deze wat eerder gaat komen en de bevalling weleens heel snel kan gaan

Waarom denkt de verloskundige dat?

12-10-2010, 11:27

Citaat door Exeptional:

mien dien!!

12-10-2010, 12:20

Citaat door Koppig_Rammetje:
Ze hebben mijn topic verwijderd dus vandaar...

Heeey meiden..

Willen jullie mij een pleziertje doen en op mijn ventje stemmen??

Het duurt maar een minuutje, wel ff op de link klikken die je via e-mail
toegestuurd krijgt.. De foto staat nu ergens bovenaan met als
naam: Ramy..
Ik geef iedereen die stemt trouwens een groen puntje...

Hartstikke hartstikke hartstikke bedankt!!!

PS: gaat om deze foto :

Link: http://www.babyplein.nl/prijsvraag/?ref=nb_20101007&utm_source=uwplein+nieuwsbrief&ut m_campaign=28700fc893-nb_20101007&utm_medium=email

Wat een scheetje Mashaallah!

Heb op hem gestemd...!

12-10-2010, 12:40
na een jaar nog altijd niet zwanger

12-10-2010, 12:47

Citaat door Alhamdoulilah21:
dames weten jullie toevallig wat de gemiddelde wachttijd is na het wegdoen van de pil?

Meid het heeft niets met de pil te maken. Bij de ene gaat het gewoon sneller dan bij een ander.

12-10-2010, 13:11

Citaat door mevrouwtje20:
Meid het heeft niets met de pil te maken. Bij de ene gaat het gewoon sneller dan bij een ander.

ja, dat begrijp ik alleen is er wel een gemiddelde wachttijd, want de artsen onderzoeken pas voordat er een bepaalde wachttijd is verstreken.. Ik was alleen benieuwd of er toevallig iemand was die dat wist. Maargoed uiteindelijk blijft het allemaal iets wat Allah beslist.

12-10-2010, 13:30

Citaat door mouchenkouk:
Wat een scheetje Mashaallah!

Heb op hem gestemd...!

Dank je welllll!!

Citaat door moorse-meisje:
na een jaar nog altijd niet zwanger

Je kunt na een jaar volgens mij naar de gyn voor onderzoek... Maar de meesten raken pas na een jaar zwanger hoor.. InshaAllah word je snel verblijd!!

12-10-2010, 13:36

Citaat door chadia79:
Waarom denkt de verloskundige dat?

Toen ze aan m'n buik ging voelen, zei ze dat deze geen 40 weken zou blijven zitten ( misschien de grootte, ik weet het niet)

ze kan het ook helemaal mis hebben hoor

wel denk ik dat de baby snel geboren zal worden, m'n bevallingen gingen steeds rapper en bij de laatste had ik nauwelijks weeen ( pijn) de eerste wee die ik voelde was 5 minuten voordat de baby kwam

ze wilde me al in bed stoppen en een goede nacht wensen, ik kon nog net aan de witte jas van de verpleegster trekken en zeggen: de baby komt nu

12-10-2010, 14:58

Citaat door faatje29:
Ik had mijn eerste toen ik net 20 was.
De tweede op mijn 21ste... ongepland.
Mijn derde op mijn 24ste, gepland en meteen raak.
Mijn vierde op mijn 27ste, gepland en na de 2de ronde raak.
En mijn 5de had ik op mijn 29ste, ongepland maar soebhan'Allah ons klein prinsesje. We zouden niet zonder haar kunnen.

Zeg alsjeblieft Mash'Allah.
Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar Allah swt heeft mij erbij geholpen.

Mash'Allah ..mooi om te horen.
Je bent vast een hele goede lieve moeder

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12