Bekijk volle/desktop versie : De goeie tips van marokko.nl



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

24-03-2011, 23:39

Citaat door Sienna-la:
Gele vlekken van zweet in witte kleding verwijder je heel makkelijk door het - voordat je het in de wasmachine doet - er wat glansspoelmiddel op te smeren. De kleding wordt weer prachtig wit!


Citaat door hawael:
gehakt in een diepvrieszakje doen goed plat drukken en daarna met de achterkant van een grote mes of liniaal stroken maken door erop te drukken. Wanneer het bevroren is is het daarna makkelijker om het af te breken wanneer je bijv maar erg weinig gehakt nodig hebt voor de soep of een maaltijd voor je kindje.

lege sprayflesje vullen met chloor, dreft en wat water. Dit kun je voor alles gebruiken, maar ik gebruik het na het schoonmaken van de keuken de aanrecht/buitenkant keukenkastjes en de hele keuken ruikt daarna fris.

antikalkflesje van de kruidvat of aldi gewoon eigen merk het is een blauwe flesje dus geen spray. werkt erggggg goed! mijn badkamer blinkt erna, alleen stinkt het wel dus 1x pw is genoeg.


Dit zijn echt supertips.... vooral dat gehakt en die glansspoelmiddel voor zweetvlekken.... ik zal het zeker inscha'allah proberen.

18-04-2011, 11:59



Citaat door smurfin25:
Je hebt gelijk waarom niet? Ik bedoel doodgaan zul je vast nog lang niet en voor die tijd tauwbah verrichten zal je vast wel lukken. Want stel je voor dat je in deze staat komt te overlijden en je met je zondige rotkop voor de Heer der werelden moet verschijnen en rekenschap moet afleggen hiervoor.

Maar goed dat is een ver-van-mij- bed-af-show toch?


Citaat door _Ouardia_:
gaat rvs glanzen door bleek?

Niet glanzen maar je had het erover dat het niet goed schoon werd?

18-04-2011, 12:05

Citaat door Vlampje:
Wat ik doe is gewoon chloor op de muren kwakken en op de vloer, dan even goed in de voegen borstelen, zodat de chloor zich verdeelt. Deur dicht doen en laten in trekken 20 minuten ofzo en daarna spoel ik alles af.


Werkt niet hier op de voegen, wel op de tegels.

18-04-2011, 12:09

Citaat door Sweet_lehoeb:
Dames, ik heb een tapijt, zwart wit met van die lange haren zeg maar,ik wil hem wassen maar ik kan em nergen in me huis goed drogen
hoe kan ik dat het beste aanpakken


Ik ook, tapijtreiniger/zuiger met zo een borstel huren van de Gamma, Praxis, enzo. Daarmee kun je je tapijt gewoon thuis schoonmaken.

18-04-2011, 22:32



Citaat door fussili:
die tip was van mij

als je 'm droog doet in de magnetron vlieg ie wel in brand. eerst in chloor wassen of gewoon met afwasmiddel en dan 1 minuut (of iets langer) nat (niet druipend) in de micro en je vaatdoekje is bacterievrij.

ik doe het ook met mn afwasspons.



ahah durf het niet aan hoor

18-08-2011, 15:21
Handige topic

18-08-2011, 19:19
bestaat deze topic nog

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]